Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 18:48

Dat we weer zonodig de vriend van mijn zusje uit Amsterdam bij ons thuis moeten hebben. Alleen vanwege de corona al geen goed idee.

Daarnaast heb ik het niet snel op nieuwe mensen moet er altijd erg aan wennen en voel me dan ongemakkelijk in mijn eigen huis.

Ik ben weer gevlucht naar mijn paard

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 18:49

Kinderen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 18:51

Zebrastreep schreef:
Dat we weer zonodig de vriend van mijn zusje uit Amsterdam bij ons thuis moeten hebben. Alleen vanwege de corona al geen goed idee.

Daarnaast heb ik het niet snel op nieuwe mensen moet er altijd erg aan wennen en voel me dan ongemakkelijk in mijn eigen huis.

Maar je kan toch niet verwachten dat je zusje haar vriend de hele Corona periode niet kan zien. Als jij een relatie zou hebben zou je toch ook je vriend willen zien.
Die ongemakkelijkheid vind ik wel heel vervelend voor je.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 18:58

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Maar je kan toch niet verwachten dat je zusje haar vriend de hele Corona periode niet kan zien. Als jij een relatie zou hebben zou je toch ook je vriend willen zien.
Die ongemakkelijkheid vind ik wel heel vervelend voor je.

Dat kan ook zeker wel ze heeft anders een mooie woonruimte in haar studieplaats. Mijn oma is risicopatient en mijn vader moet daar regelmatig heen. Nu is mijn vader ook risicopatient. Dus daarom vind ik het een beetje vreemd.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:05

Dan nog is dat aan je ouders. Als jou zusje terug naar huis komt nadat ze haar vriend heeft gezien is toch ook een risico. Ik ken weinig families waarbij er helemaal geen contact is tussen (schoon)ouders. Ik snap opnieuw best wel dat het voor jou vervelend is.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:19

Dat ik om 17:30 eten heb besteld wat er nog steeds niet is.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:44

Gefeliciteerd Nayomie.

En beterschap voor je puppy.

Mijn ergenis is dat het nu al zo warm is en dat het de komende tijd benauwder gaat worden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:46

FrNo schreef:
Gefeliciteerd Nayomie.

Dank je wel <3

Puppy is helaas nog niet goed. Valt uit naar andere honden wat ze eerder niet deed. -O- als dit aanhoudt, ga ik eens naar een gedragstherapeut. Super bagger dit.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:47

Eczeemdekens met deze temperaturen.. Pony heeft het echt warm eronder. Maar zonder schuurt 'ie zich helemaal kapot. Zo vervelend :(

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:48

Nayomie schreef:
FrNo schreef:
Gefeliciteerd Nayomie.

Dank je wel <3

Puppy is helaas nog niet goed. Valt uit naar andere honden wat ze eerder niet deed. -O- als dit aanhoudt, ga ik eens naar een gedragstherapeut. Super bagger dit.

Wat rot -O- ook naa bekende honden?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 19:51

Enkele wel. Gaat wel goed als ze even heeft erbij is geweest, maar zoekt steun bij ons.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 20:34

Sta ik vandaag in de dierentuin op een afstandje naar mijn kinderen te kijken (want Corona) komt er strak links van mij een man met kinderwagen, (was niet zoveel ruimte want daarnaast stond een struik) dus ik wil opzij stappen naar rechts, komt daar een andere man met kinderwagen ook strak langs, ze hoorde bij elkaar en gingen dus zowel links als rechts strak langs mij heen. Terwijl er rechts van mij echt meer dan genoeg ruimte was voor wel 10 kinderwagens bij wijze van spreken. Jammer dat ik geen niesbui kreeg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 20:37

Aan dat ik achter de waterkoker wilde schoonmaken en er niet aan dacht dat die gloeiend heet was omdat ik net kokend water had gepakt.
Daar ging ik dus met de binnenkant van mijn bovenarm langs. Ouch :x Dat brand flink en doet zeer!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 20:58

lenaa_tje schreef:
Dan nog is dat aan je ouders. Als jou zusje terug naar huis komt nadat ze haar vriend heeft gezien is toch ook een risico. Ik ken weinig families waarbij er helemaal geen contact is tussen (schoon)ouders. Ik snap opnieuw best wel dat het voor jou vervelend is.

Als ik nou uit huis was maakte het mij echt niet zoveel uit hoor! Soms denk ik was ik dat maar al maar ja niemand kan in de toekomst kijken.

Voordeel was dat het heerlijk koel was bij mijn paard dus dat was echt wel even lekker.

--

Nog een ergenis 3x gestoken door een daas levert weer mooie bulten op :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 21:48

Dat mijn buurvrouw familieruzie heeft, inclusief slaande deuren en geschreeuw. Nu zijn ze aan het roken en waait alles stank bij ons naar binnen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 21:59

Dat het binnen nog 31 graden is en de warmte er echt niet uit wilt |o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:01

Aan mensen die iemand gaan inhalen met 105. :x
Kom op zeg, geef ff gas met inhalen, ga naar rechts en laat je gas weer wat los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:03

Bellatrix schreef:
Kom op zeg, geef ff gas met inhalen, ga naar rechts en laat je gas weer wat los.

Sowieso mensen die niet doorrijden. Km op de teller is niet de daar werkelijke snelheid. En een beetje er boven zitten is helemaal niet erg

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:28

De hond is onrustig ze wacht op mijn ouders en gaat ook niet lekker even slapen maar zit naar het raam te staren en te luisteren of mij aan te staren en te piepen.

Alsof ik er wat aan kan doen :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:31

Marije_1997 schreef:
Bellatrix schreef:

Sowieso mensen die niet doorrijden. Km op de teller is niet de daar werkelijke snelheid. En een beetje er boven zitten is helemaal niet erg

Klopt, 110 op mijn teller is 103 in het echt. Dus ik rij 110. :Y)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:36

Onze achterburen

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 22:46

Het gebrek aan eigen buiten ruimte.
50+ers die klagen over de jeugd en hun telefoontjes en vervolgens non stop zelf appen zonder de dingen om hun heen te horen of op te reageren.
De hond die te snel reageert op geluiden en blaft.
Mensen op werk die achter je rug om smoezen. De hitte op werk. Klanten die nog altijd geen respect voor de afstands regels hebben. Of überhaupt mensen met schijnt aan corona regels.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:08

Marije_1997 schreef:
Bellatrix schreef:

Ja jeetje, had net zo'n stront rijder die 50 ging op een 80 weg. :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:18

Marije_1997 schreef:
Bellatrix schreef:

Maar echt :') moest laatst naar Brabant toe en haalde bijna iedereen in terwijl ik precies 100 km op de teller had staan.. mensen zijn tegenwoordig hun gaspedaal kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:20

Ik rijd wel altijd te hard. Maar sommige mensen rijden echt gewoon re langzaam, wat soms gevaarlijker is als wat te hard rijden. Vooral oude mensen.