Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat we weer zonodig de vriend van mijn zusje uit Amsterdam bij ons thuis moeten hebben. Alleen vanwege de corona al geen goed idee.
Daarnaast heb ik het niet snel op nieuwe mensen moet er altijd erg aan wennen en voel me dan ongemakkelijk in mijn eigen huis.
Ik ben weer gevlucht naar mijn paard
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Dat we weer zonodig de vriend van mijn zusje uit Amsterdam bij ons thuis moeten hebben. Alleen vanwege de corona al geen goed idee.
Daarnaast heb ik het niet snel op nieuwe mensen moet er altijd erg aan wennen en voel me dan ongemakkelijk in mijn eigen huis.
Ik ben weer gevlucht naar mijn paard
Maar je kan toch niet verwachten dat je zusje haar vriend de hele Corona periode niet kan zien. Als jij een relatie zou hebben zou je toch ook je vriend willen zien.
Die ongemakkelijkheid vind ik wel heel vervelend voor je.
lenaa_tje schreef:Dan nog is dat aan je ouders. Als jou zusje terug naar huis komt nadat ze haar vriend heeft gezien is toch ook een risico. Ik ken weinig families waarbij er helemaal geen contact is tussen (schoon)ouders. Ik snap opnieuw best wel dat het voor jou vervelend is.
Marije_1997 schreef:Bellatrix schreef:Aan mensen die iemand gaan inhalen met 105.
Kom op zeg, geef ff gas met inhalen, ga naar rechts en laat je gas weer wat los.
Sowieso mensen die niet doorrijden. Km op de teller is niet de daar werkelijke snelheid. En een beetje er boven zitten is helemaal niet erg
Marije_1997 schreef:Bellatrix schreef:Aan mensen die iemand gaan inhalen met 105.
Kom op zeg, geef ff gas met inhalen, ga naar rechts en laat je gas weer wat los.
Sowieso mensen die niet doorrijden. Km op de teller is niet de daar werkelijke snelheid. En een beetje er boven zitten is helemaal niet erg