Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ok.... Wilders vind dat scholen te vroeg open gaan maar wil wel dat contact beroepen weer aan de gang gaan, de horeca open, en Nederlanders hun vrijheid terug
Kinke schreef:wij hebben vanmorgen een heel mooi afscheid gehad. Alles was op youtube live te volgen. Een prachtig in memoriam en door 3 kleinkinderen mooie en grappige 'als ik aan opa denk dan....' anekdotes. Het duurde wel iets langer dan officieel de bedoeling was![]()
Wij kijken heel tevreden terug op een mooi, warm en heel persoonlijk afscheid
Janine1990 schreef:LadyMadonna schreef:Ok.... Wilders vind dat scholen te vroeg open gaan maar wil wel dat contact beroepen weer aan de gang gaan, de horeca open, en Nederlanders hun vrijheid terug
Ach, hij moet ook ff zijn plasje plegen. Voorzichtig even polsen of hij alweer loskan om zieltjes te winnen...
Staat weer lijnrecht tegenover het verhaal van Van Dissel gisteravond... Typisch
LadyMadonna schreef:Ok.... Wilders vind dat scholen te vroeg open gaan maar wil wel dat contact beroepen weer aan de gang gaan, de horeca open, en Nederlanders hun vrijheid terug
MoniqueT schreef:Kinke schreef:wij hebben vanmorgen een heel mooi afscheid gehad. Alles was op youtube live te volgen. Een prachtig in memoriam en door 3 kleinkinderen mooie en grappige 'als ik aan opa denk dan....' anekdotes. Het duurde wel iets langer dan officieel de bedoeling was![]()
Wat fijn om te horen!
Liep Wilders nou net te zeiken over de sokken (of het niet aanhebben van) van Klaver?
Kinke schreef:wij hebben vanmorgen een heel mooi afscheid gehad. Alles was op youtube live te volgen. Een prachtig in memoriam en door 3 kleinkinderen mooie en grappige 'als ik aan opa denk dan....' anekdotes. Het duurde wel iets langer dan officieel de bedoeling was![]()