Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Ik heb 2 Belgische collega's. Pas zat ik in de zon bij het raam. Toen heb ik ze gevraagd even met elkaar te praten. En deed ik mijn ogen dicht. Voor het vakantiegevoel. Helaas weigerde andere collega zeegeluiden te maken.
raket schreef:Ik heb 2 Belgische collega's. Pas zat ik in de zon bij het raam. Toen heb ik ze gevraagd even met elkaar te praten. En deed ik mijn ogen dicht. Voor het vakantiegevoel. Helaas weigerde andere collega zeegeluiden te maken.
Marie_Anne schreef:ODonoghue schreef:Ik kom ook even binnen vallen, heb niet alle 70 pagina's gelezen![]()
Ik wil eigenlijk met een vriendin richting Montenegro, maar dat zie ik ook somber in
Ik lees toevallig net op de liveblog van de NOS dat Montenegro zichzelf coronavrij heeft verklaard en graag weer toeristen wil ontvangen.
Bericht van 13.37: https://nos.nl/l/2334981
ODonoghue schreef:Voor nu alleen voor landen met een lage besmettingsgraad (25 besmettingen per 100.000 mensen als ik t goed heb?) maar daar valt Nederland volgensmij wel onder
Karin schreef:ODonoghue schreef:Voor nu alleen voor landen met een lage besmettingsgraad (25 besmettingen per 100.000 mensen als ik t goed heb?) maar daar valt Nederland volgensmij wel onder
Ik hoop voor ze dat ze daar voorzichtig zijn met cijfers uit landen waar relatief weinig wordt getest, zoals Nederland. Een lage besmettingsgraad zegt vrij weinig als er veel ongeteste personen rondlopen.