Ineke2 schreef:Maar dat zijn écht dingen met veel risico op een botsing. Een keer afslaan zonder richting aan te geven als je nog maar net bent weggereden van een stoplicht net na een bocht is dat in mijn ogen niet. Levert geen echt gevaar op.
Echt gevaar niet, maar doorgaans trek je op nadat je een bocht om bent gegaan. Als jij dan ineens (want de ander ziet het niet als jij vergeet aan te geven) weer afremt in plaats van optrekt is dat wel storend.
(als mensen niet opletten, voorrang nemen waar ze het niet hebben, weg blokkeren, fietsers die gewoon oversteken midden op de weg zonder ook maar een oversteek punt of kijken.... ) toeteren heeft op snelweg weinig zin . 
mijn grootste ergernis... meestal staan ze zo dat een personenauto er net tussendoor kan... kom ik aanzetten met een stadsbus...
respect hoor voor die chauffeurs al zitten er soms wel echt mensen tussen die alleen maar vooruit kunnen en niet achteruit kunnen
dus die snappen er neks van (is op Schiphol waar ik werk en dus te maken krijg met vrachtwagens die verkeerd rijden)