Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:12

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:02

xSCWx schreef:
Toen je zei kunstwerk dacht ik (voor die prijs) dat het minimaal hier op zou lijken
[ [url=m/KAqz5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar het is letterlijk...
[ [url=m/7rmUpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een zwart plaatje.
Nee. Voor die prijs, om je telefoon op te laden. Ik hou van geld uitgeven maar zelfs dit is voor mij te nutteloos want je hebt gewoon een goede oplader. Als je een draadloze wil ga dan voor eentje van het merk van je telefoon die 4x zo goedkoop is.

Dat is m niet. Die wat ik bedoel heeft een plaat van koperen cirkels.

Laurora

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:45

Deze?
Afbeelding

Sorry, nog steeds geen 150 euro waard.
Joh, ik zou al moeite hebben om dat bedrag uit te geven aan een telefoon, laat staan een OPLADER, die toch echt gratis bij de gemiddelde telefoon zit.
En hoeveel zin heeft het dat dat ding draadloos oplaad? Lijkt me super irritant, stoot je tegen je bureau, flikkert dat ding weer van de oplader.
Kun je ook niet je telefoon aan de oplader hangen terwijl je aan het bellen/appen/netflixen/bokken bent en je merkt dat ie bijna leeg is.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:51

_San87_ schreef:
xSCWx schreef:
Toen je zei kunstwerk dacht ik (voor die prijs) dat het minimaal hier op zou lijken
[ [url=m/KAqz5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar het is letterlijk...
[ [url=m/7rmUpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een zwart plaatje.
Nee. Voor die prijs, om je telefoon op te laden. Ik hou van geld uitgeven maar zelfs dit is voor mij te nutteloos want je hebt gewoon een goede oplader. Als je een draadloze wil ga dan voor eentje van het merk van je telefoon die 4x zo goedkoop is.

Dat is m niet. Die wat ik bedoel heeft een plaat van koperen cirkels.

Geen koperen cirkels kopen, voor je het weet komt iemand dat stelen :Y)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:52

Iemand die mij nog een keer kan vertellen dat mn ex gewoon een gigantische klootzak is? Want ik mis hem zo erg, en ben zo verdrietig. Maar hij is een klootzak. Ik ben het niet waard om me door hem zo poedersuiker te voelen. Heeft het uitgemaakt via whatsapp. Ik wilde bellen, heb hem gebeld maar hij drukte me gewoon weg.
Heeft me weken lang aan het lijntje gehouden, gezegd dat ie me niet kwijt wil en dat alles goed komt, want we bleven toch wel samen, wat er ook gebeurde. Dat vertelde hij me afgelopen weekend weer. En gister waren onze 8 maanden ineens pats boem klaar met een paar appjes..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:57

Je ex is een banketstaaf. Een enorme, vreselijke, grote, lompe oetlul.
Een relatie uitmaken via Whatsapp? Huh, hoe oud is hij, 13? Je verdient beter. Blokkeren, dumpen, wissen, deleten.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:36

Verkeerde topic lijkt me

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:38

Pepperrr schreef:
Iemand die mij nog een keer kan vertellen dat mn ex gewoon een gigantische klootzak is? Want ik mis hem zo erg, en ben zo verdrietig. Maar hij is een klootzak. Ik ben het niet waard om me door hem zo poedersuiker te voelen. Heeft het uitgemaakt via whatsapp. Ik wilde bellen, heb hem gebeld maar hij drukte me gewoon weg.
Heeft me weken lang aan het lijntje gehouden, gezegd dat ie me niet kwijt wil en dat alles goed komt, want we bleven toch wel samen, wat er ook gebeurde. Dat vertelde hij me afgelopen weekend weer. En gister waren onze 8 maanden ineens pats boem klaar met een paar appjes..

Het is gewoon een gigantische banketstaaf, op naar ander en beter!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:39

Die oplader:

Oké.

Je koopt dus iets zodat je niet meer binnen anderhalve meter van een stopcontact moet zijn om je telefoon op te laden.

Wake-up: vrijwel ieder huis heeft zoveel stopcontacten dat dat volkomen onnodig is.

En dan: hoe vaak gebruik je je telefoon terwijl hij aan het opladen is?

Ik vaak!
Dat kanan dan dus niet meer hè...
Van dat ding afhalen is meteen ook niet meer oplader.

Het is verschrikkelijk veel geld voor een volkomen onnodig gadget.
Dat ik persoonlijk ook nog eens niet mooi vind...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:56

Pepperrr schreef:

Hij heeft je dus voorgelogen omdat hij het niet aan durfde om de waarheid tegen je te zeggen, en dat dat jou enorm zou kwetsen stond hij niet eens bij stil. Als een volwassen vent dat inlevingsvermogen mist, en ook het lef mist om gewoon eerlijk voor dingen uit te komen, dan vind ik klootzak nog een te goed woord voor hem want daar zijn ballen voor nodig en die heeft ie duidelijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:58

Roodvos schreef:
eerst zuigen dan dweilen.

Dit kan je zo ontzettend fout interpreteren _O-

@MDH: heb je een foto van de schoenen? Ik ben zelf schuldig aan een aardige verzameling hakken die ik eigenlijk veel te weinig draag... :o maar schoenen kan je naar mijn mening nooit teveel hebben.
(Ik draag mijn hakken weinig omdat ik vaak BOB ben en ik rij niet graag met hakken, uitgaan betekende best wel aardig eind stappen van parkeerplek naar centrum en alles over slechte voetpaden én voetpaden uit kassei, rustig elegant wandelen naast iemand die olifantenpassen neemt is haast onmogelijk...)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:01

@Pepperrr en allen die er op reageren: ik vind het oprecht een sneu verhaal.

Maar dit is een lollig bedoeld topic waar producten die iemand onnodig wil kopen op sarcastische wijze de grond in geboord worden.
Waar al aangegeven wordt dat iemand zelfspot moet hebben om met het commentaar om te kunnen gaan.

Het bovenstaande hoort in een ander topic óf moet een eigen topic krijgen, niet hier.

Dit topic lees ik om een lach op mijn gezicht te krijgen. Niet om echte sores te lezen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:45

Pepperrr schreef:

Een looser dienje aan het lijntje houd en die de ballen mist om het f2f uit te maken. Die moet je missen als kiespijn. Meid je bent meer waard.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:02

Laurora schreef:
Deze?
[ [url=m/ztnesZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry, nog steeds geen 150 euro waard.
Joh, ik zou al moeite hebben om dat bedrag uit te geven aan een telefoon, laat staan een OPLADER, die toch echt gratis bij de gemiddelde telefoon zit.
En hoeveel zin heeft het dat dat ding draadloos oplaad? Lijkt me super irritant, stoot je tegen je bureau, flikkert dat ding weer van de oplader.
Kun je ook niet je telefoon aan de oplader hangen terwijl je aan het bellen/appen/netflixen/bokken bent en je merkt dat ie bijna leeg is.

Ik heb een robotstofzuiger, teveel boeken, teveel schoenen, teveel kleding (en allemaal niet goedkoop, want moet wel een beetje duurzaam zijn), maar dit gaat mij zelfs te ver!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 00:42

Varekaj schreef:
Roodvos schreef:
eerst zuigen dan dweilen.

Dit kan je zo ontzettend fout interpreteren _O-

A dirty mind is a joy forever *\%/* *\%/* *\%/* :D

Ik heb net een stofzuiger besteld. Na eindeloos twijfelen, swipen, switchen en vergelijken is het geworden.... geen AEG, geen Philips maaarrrrr......
een Rowenta :)F :)F
Ik ben heel benieuwd :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-20 01:51

Dammie schreef:
_San87_ schreef:
Willen jullie me even laten weten dat ik geen draadloze oplader van 150 euro nodig heb :').

(Hij is wel echt heeeuuuul mooi, echt een klein kunstwerkje, de Zens liberty.)

Als je elke dag verliefd naast je oplader gaat zitten kijken, als die aan het opladen is, dan heb je geen oplader nodig, maar een hobby. Dat of therapie om je ongetwijfeld enorm saaie leven meer zin te geven.

_O-

Had het niet beter kunnen zeggen. Ik wist overigens helemaal niet dat het een ding was. Lijkt me echt super onhandig. Misschien begrijp ik het verkeerd maar het lijkt me verplaatsing van het probleem? In plaats van de telefoon moet je nu de oplader inpluggen? :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 01:55

Behalve natuurlijk als je de oplader eerst oplaadt, zodat je de telefoon later kunt laden. Maar dan moet je natuurlijk wel een mooie oplader voor je draadloze lader hebben. En als die lader voor de lader een mooie lader moet zijn, dan moet je daar weer geldt voor uitgeven.

kortom laad maar zitten dat ding.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-20 02:26

Zoiets heet toch een powerbank?

Gefeliciteerd Femke!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:36

Femke_Tweety schreef:
Die oplader:

Oké.

Je koopt dus iets zodat je niet meer binnen anderhalve meter van een stopcontact moet zijn om je telefoon op te laden.

Wake-up: vrijwel ieder huis heeft zoveel stopcontacten dat dat volkomen onnodig is.

En dan: hoe vaak gebruik je je telefoon terwijl hij aan het opladen is?

Ik vaak!
Dat kanan dan dus niet meer hè...
Van dat ding afhalen is meteen ook niet meer oplader.

Het is verschrikkelijk veel geld voor een volkomen onnodig gadget.
Dat ik persoonlijk ook nog eens niet mooi vind...

Ons huis dus niet, jaren 30 woning :). En ik gebruik mijn telefoon niet als ie oplaadt, wat 's avonds is, want mijn batterij gaat wel gewoon de hele dag mee :7. Dat het een onnodig gadget is, is te betwisten en dat jij hem niet mooi vindt is geen argument :7.

Maar goed, ik ga m niet kopen. Het is gewoon veel te veel geld voor iets dat een oplader van 20 euro ook doet. Dan nog vind ik hem echt heel erg mooi (heb m in het echt gezien, die draden zien er echt heel bijzonder uit in het glas).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:38

Sheran schreef:
Dammie schreef:

Als je elke dag verliefd naast je oplader gaat zitten kijken, als die aan het opladen is, dan heb je geen oplader nodig, maar een hobby. Dat of therapie om je ongetwijfeld enorm saaie leven meer zin te geven.

_O-

Had het niet beter kunnen zeggen. Ik wist overigens helemaal niet dat het een ding was. Lijkt me echt super onhandig. Misschien begrijp ik het verkeerd maar het lijkt me verplaatsing van het probleem? In plaats van de telefoon moet je nu de oplader inpluggen? :')

Het is eigenlijk best heel handig. Geen telefoon meer ingeplugd, dus niet meer met je slaaphoofd je telefoon pakken en weglopen terwijl de boel nog aan een snoertje zit :D.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:51

Dat overkomt mij nooit.

Maar San, als je die oplader nou zo mooi vindt, kijk dan gewoon in maart of tegen de zomer nog een keer. Het zou mij niks verbazen als er dan een flink lager prijskaartje aan hangt.
Een misschien staan er dan zoveel slechte reviews bij dat je blij bent met je saaie 20 euro lader.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:00

Roodvos schreef:
Dat overkomt mij nooit.

Maar San, als je die oplader nou zo mooi vindt, kijk dan gewoon in maart of tegen de zomer nog een keer. Het zou mij niks verbazen als er dan een flink lager prijskaartje aan hangt.
Een misschien staan er dan zoveel slechte reviews bij dat je blij bent met je saaie 20 euro lader.

Mij wel ;(. Ik heb zo al eens het halve nachtkastje van de muur getrokken omdat de snoeren daar achter verwerkt zijn.

Ik betwijfel of er een lager prijskaartje aan gaat hangen, het is een heel duur merk. Gelukkig valt het mee met mijn materialisme, ik ga m niet kopen. De reacties hier zijn gewoon leuk :D. (En stiekem had ik dat zetje toch even nodig.)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:19

Thanks mensen..
Sorry voor degenen die het niet zo konden waarderen..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:13

Over draadloze opladers gesproken... Ik vind deze echt heel gaaf en nu met 50% (€25). Maar het is voor mij echt veel handiger om een (veel te saaie zwarte) draadloze oplader te kopen met een standaardje (dus dat je telefoon rechtop staat). https://idealofsweden.nl/p/fashion-qi-c ... pink-swirl

@Pepperrr sterkte :knuffel: Ik begrijp dat je even van je af moest schrijven, maar dit is een "roast" topic en met zo'n gevoelig onderwerp is het niet leuk om daar dan vol in te gaan uiteraard.

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:29

Vaak met jullie meegelezen en heel hard gelachen. Nu ben k een echte consuminder maar mijn winterjas is al 4jaar oud (mankeert opzich niks maar heeft wat kleine nadelen) en ik wil heel graag een goede fiets/wandel jas die er gewoon netjes uitziet.
https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/h ... color=8057

Kopen niet kopen? En ik wil eigenlijk niet naar de winkel ivm corona en online bestellen vind k alrijd heel spannend omdat k echt een zeur kan zijn ivm stofgevoel/afwerking etc.