Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Telpeva schreef:Wanneer mensen het hebben over hun:
Kleine manneke, kleine meid, baby, kind, puber, grote meid, dame, vent, vriend, vriendin, bff, mams, paps, bejaarde, opa oma hebben.
En dat het dan niet over een persoon gaat maar over een dier.
Oh ja vreselijk. Zo stond ik vroeger bij iemand op stal die dan riep tegen mijn merrie, 'Ooh kijk, daar komt mama!'
![]()
![]()
black_kelpie schreef:Kleinhond.Ik noem mijn moeder altijd de oma van mijn hond, en mijn hond haar kleinhond. Krijg ik mijn moeder aardig mee op de kast, erg leuk![]()
Ik erger me aan mezelf, omdat ik vandaag een deuk in onze auto heb gereden. Grom
Loeky01 schreef:Ik laat om exact die reden bij voorkeur mijn moeder rijden, en anders is een veelgehoorde frase: "Je bent bijrijder, geen meerijder." Een vriendin van mij had hetzelfde probleem, en op een gegeven moment was ze er zo klaar mee dat ze zich tot haar moeder wendde en zei: "Tenzij er een emoe de weg oversteekt, wil ik het NIET weten."Veel dingen weer in het verkeer. Wat mij betreft mogen ze flink beboeten op het onnodig gebruiken van mistlampen.
Maar ook mijn moeder als bijrijder, Pff rij dan zelf
“Wil je alsjeblieft niet op de linkerbaan willen rijden”
“Je rijdt te hard”
“LET OP” al gillend
“Je mag hier echt maar 100 hoor”
“Mag de muziek uit”
“Kunnen de ruitewissers sneller?”
Side note; ik rij iedere dag in de spits. Donker of niet donker, don’t care. Ik doe lekker mijn ding en echt niet onveilig of gek.
Loeky01 schreef:Veel dingen weer in het verkeer. Wat mij betreft mogen ze flink beboeten op het onnodig gebruiken van mistlampen.
“Je rijdt te hard”
“LET OP” al gillend
“Mag de muziek uit”
Side note; ik rij iedere dag in de spits. Donker of niet donker, don’t care. Ik doe lekker mijn ding en echt niet onveilig of gek.
LiannePuthzy schreef:Loeky01 schreef:Veel dingen weer in het verkeer. Wat mij betreft mogen ze flink beboeten op het onnodig gebruiken van mistlampen.
“Je rijdt te hard”
“LET OP” al gillend
“Mag de muziek uit”
Maar echt, dit zou mijn vader ook zeggenMaar ook
“Geef niet zoveel gas”
“Zo hard optrekken is niet nodig”
Ben zelfs een keer maar bij een tankstation gestopt zodat mijn vader maar kon gaan rijden. Werd er gek van
MarlindeRooz schreef:Pratende mensen in de stiltecoupé... zit hier met een reden. Heb even boos omgekeken en nu houdt hij zijn smoel. Kan ik mijn boek uitlezen ipv iemand rammen er mee.
Adelaide71 schreef:MarlindeRooz schreef:Pratende mensen in de stiltecoupé... zit hier met een reden. Heb even boos omgekeken en nu houdt hij zijn smoel. Kan ik mijn boek uitlezen ipv iemand rammen er mee.
![]()
Ik erger mij aan mijn enorrrrum vermoeide lijf... zou een gat in de lucht springen als het eens niet ergens pijn deed.