Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janna schreef:Ik heb precies hetzelfde nu met marktplaats van die betaalverificatie. Account geblokkeerd terwijl ik net een dure betaalde advertentie er op heb staan. Lekker dan zeg. Ik wil mijn id niet sturen. Hoop dat mijn account snel weer opengegooid wordt.
Edit: mijn advertentie is zelfs verdwenen. Wat een oliebol zeg, dat dat zomaar gebeurt.
Ashleytjuhh schreef:Hier ook iemand die advertentie stond net 2 min online. Per toeval kwam ik hem tegen met iets wat ik wilde hebben voor de goede prijs. Dus gelijk een berichtje gestuurd dat ik het over wilde nemen voor de Vraagprijs.
Maar wel gelezen maar ook geen reactie gewoon.
Vraag mij af of mensen dan wel willen verkopen
thirteenn schreef:Ashleytjuhh schreef:Hier ook iemand die advertentie stond net 2 min online. Per toeval kwam ik hem tegen met iets wat ik wilde hebben voor de goede prijs. Dus gelijk een berichtje gestuurd dat ik het over wilde nemen voor de Vraagprijs.
Maar wel gelezen maar ook geen reactie gewoon.
Vraag mij af of mensen dan wel willen verkopen
Denk dat de meeste willen wachten tot er een hoger bod komt ofzo.
Anouk_H schreef:Ik heb op marktplaats staan dat ik een nest puppy's verwacht, 1 reactie was wel bijzonder te noemen:
"""" Hallo McH, spuit moeder en pups maar dood poedersuiker honden zijn het kanker mongools """"
Bedankt voor het advies denk ik