Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:48

F_Orumster schreef:
Het overkomt mij dus juist wel geregeld dat wanneer ik mijn wang aanbied een kind alsnog onhandig staat te hannesen om me een zoen op mn mond te geven. Inderdaad zoals hierboven gezegd, geen droge :D . Dan is de lading nog groter omdat de ouders zagen dat ik er onderuit probeerde te komen en het kind een beetje heeft moeten zoeken.

Als volwassene hoef je geen kus van een kind te accepteren natuurlijk, je bent groter dus blijf rechtop staan. Vieze onhygienische snottebellen en kwijl. Je zou van minder ziek worden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:53

Supervixen schreef:
SavannahNx schreef:
Echt niemand plaatst meer un-populair opinions.

Voetbal is een vreselijke sport.

Ja echt :') En ik vond het een verademing dat NL niet geplaatst was voor het WK/EK (?) de afgelopen keer. Echt een overgewaardeerde sport.

elnienjo

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:54

Ik vind alle teamsporten stom.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:59

F_Orumster schreef:
Het overkomt mij dus juist wel geregeld dat wanneer ik mijn wang aanbied een kind alsnog onhandig staat te hannesen om me een zoen op mn mond te geven. Inderdaad zoals hierboven gezegd, geen droge :D . Dan is de lading nog groter omdat de ouders zagen dat ik er onderuit probeerde te komen en het kind een beetje heeft moeten zoeken.
Oh, de horror. Gruwel. Wegwezen, echt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:00

Ik vind EK en wk voetbal heerlijk. Het is nooit zo rustig in het bos dan wanneer Nederland moet voetballen :D
Verder overigens een ernstig overgewaardeerde sport...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:21

Die wedstrijd van 2x45 minuten kom ik nog wel door, maar dat gezemel er omheen. Voorbeschouwing, analyse tijdens de rust, nabeschouwing, en vervolgens de dagen erna dat iedereen er zijn plasje nog eens over moet doen.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:28

2x45 min is al veel te lang. En dan komt er vaak nog een verlenging.
En daarna Johan Derksen :O
Complete tijdverspilling.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:01

Ik ben tegen het basisinkomen

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:41

Karma schreef:
Askja schreef:
Verder vind ik dat veel paardenmensen erg respectloos over paarden kunnen praten. Zie ook een topic dat momenteel elders op Bokt loopt. Bijvoorbeeld het daar gebezigde woord trapzak. Flikker op, je bent zelf een trapzak als je een paard in zijn zij schopt om hem voorwaarts te houden.

Dit dus, of; rotbeest, mormel, beest, slome, luilak en als klap op de vuurpijl "hij heeft niks te willen".

In dezelfde categorie: vrouwelijke (huis)dieren aanduiden met hij/hem.

Dat is gewoon Brabants. Hier is iedereen een hij.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:08

purny schreef:

Gewoon uit interesse: waarom? :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:11

Danielleeee_ schreef:
purny schreef:

Gewoon uit interesse: waarom? :)

Ik zie het basisinkomen niet meer dan een bijstandsuitkering. Je krijgt gratis geld van de overheid. En aangezien sommige inwoners van NL het wel lekker vind om hun handje op te houden zullen ze hierdoor geen stap harder lopen naar een baan.
En hoe willen ze dit financieren dan? Misschien kom ik later nog op meer punten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:21

borstnoot schreef:
''Doe mij maar een watertje/colaatje/fantaatje/Spa Roodje'' :r

'Wat een lekker vleesje'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:25

Sheran schreef:
borstnoot schreef:
''Doe mij maar een watertje/colaatje/fantaatje/Spa Roodje'' :r

'Wat een lekker vleesje'.

Met groentjes?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:34

elnienjo schreef:

Ik ook

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:37

elnienjo schreef:

De hekel begon al op de basisschool :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:38

Ik hou juist van de gezelligheid van het WK/EK! :’)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:38

Karma schreef:
Wat is "cis"?

Dat je bijvoorbeeld geboren bent met vrouwelijke geslachtsorganen en je ook vrouw voelt :)

Een cis vrouw is geboren met een vagina, baarmoeder enz. en wil daar ook niets aan veranderen. Een transvrouw is geboren in een jongenslijf maar is in het hoofd vrouw.
purny schreef:
Ik zie het basisinkomen niet meer dan een bijstandsuitkering. Je krijgt gratis geld van de overheid. En aangezien sommige inwoners van NL het wel lekker vind om hun handje op te houden zullen ze hierdoor geen stap harder lopen naar een baan.

Dat blijkt in de praktijk niet zo te werken. Veel mensen zouden wel minder gaan werken, maar er zeker niet mee stoppen, en ook veel mensen die nu een uitkering krijgen, willen maar al te graag aan het werk. Je hebt altijd een kleine groep mensen (maar dat is echt een heel klein percentage) die het idd wel makkelijk vindt, maar het grootste deel blijft gewoon werken.

purny schreef:
En hoe willen ze dit financieren dan?

Dat is vrij eenvoudig te realiseren door belastingen en accijnzen.
Noisy schreef:
Wij zoenen ons kind ook op de mond, of beter gezegd, hij ons maar anderen geeft hij een knuffel. Tis maar wat je ze leert

Mijn vriend en ik hebben het daarover gehad. Wij zijn geen fan van 'afgedwongen' intimiteit, dus we zouden het bij ons kind laten. Als kind niet wil zoenen/knuffelen/whatever is het prima. Handje geven is ook oke.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:58

Avalanche81 schreef:
Karma schreef:
Wat is "cis"?

Dat je bijvoorbeeld geboren bent met vrouwelijke geslachtsorganen en je ook vrouw voelt :)

Een cis vrouw is geboren met een vagina, baarmoeder enz. en wil daar ook niets aan veranderen.

Dan is het gros een Cis..
Was hetero of gewoon vrouw te makkelijk?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:07

Kinderdagverblijven en scholen moeten kinderen weren die niet ingeënt zijn.

Mensen moeten niet voor een dierenartsrekening een inzamelactie houden en geld vragen aan vreemden. Zorg gewoon voor een spaarpot of regel het met een bekende. Jouw dier, jouw verantwoording.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:12

IMJ schreef:

Ja, Cis betekend dat je normaal bent, maar ‘normaal’ of ‘gewoon’ wordt niet meer gebruikt om zo niemand voor het hoofd te stoten die dus schijnbaar niet normaal of gewoon is. Ofzo.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:16

Citaat:

Hetero is iets anders dan cis. Hetero gaat over sexuale geaardheid en is het tegenovergestelde van homo. Cis gaat over hoe je je voelt/identificeert qua geslacht en staat tegenover trans.
Laatst bijgewerkt door Ierpier op 11-09-19 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:17

Avalanche81 schreef:
purny schreef:

Dat blijkt in de praktijk niet zo te werken. Veel mensen zouden wel minder gaan werken, maar er zeker niet mee stoppen, en ook veel mensen die nu een uitkering krijgen, willen maar al te graag aan het werk. Je hebt altijd een kleine groep mensen (maar dat is echt een heel klein percentage) die het idd wel makkelijk vindt, maar het grootste deel blijft gewoon werken.

Dat blijkt ook uit dit topic. Ook bij de meeste mensen die zeggen te stoppen met werken, is het niet zo dat ze stoppen met alle vormen van werk. Er wordt alleen vaker gekozen voor werk dat weinig oplevert of waar geen zeker inkomen uit te halen is.

[LZP] Je bent financieel onafhankelijk, blijf je werken?

Op de eerste 3 pagina's zijn er 15 mensen die stoppen, waarvan het grootste gedeelte vrijwilligerswerk gaat doen, en 53 mensen die blijven werken, hoewel de meeste wel minder (20-30 uur) en/of anders gaan werken (vaak ook eigen bedrijf opzetten).

En dat is echt financieel onafhankelijk, niet alleen een (toch behoorlijk karig) basisinkomen de basis van.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:25

Ierpier schreef:
Citaat:

Hetero is iets anders dan cis. Hetero gaat over sexuale geaardheid en is het tegenovergestelde van homo. Cis gaat over hoe je je voelt/identificeert qua geslacht en staat tegenover trans.

Ik vind het echt zulk overdreven gezeik allemaal... sorry....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:27

Dat LGBT vond ik nog wel interessant maar daarna haak ik af hoor....wat een gedoe allemaal %)

Wordt mij te ingewikkeld allemaal...zal wel komen omdat ik het niet interessant genoeg vind denk ik :=
Lekker allemaal hun gang gaan, het interesseert me eigenlijk toch geen biet wie welke geaardheid of wat wel of niet in de broek heeft of...vul maar in wat er ook nog bij komt kijken aan speciale gevallen :=

Je bent een leuk mens of niet. De meeste mensen IRL zijn wel leuke mensen gelukkig +:)+

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:42

En hoe heet een man dan die zich man voelt?