Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dizzy505 schreef:Gave rok Sans6! Staat je echt super mooi deze set.
Nee helaas is 3 dagen hetzelfde aan echt niet fijn. Inmiddels zit ik al 6 dagen zonder koffer dus heb ik weer opnieuw moeten shoppen, normaal ben ik er gek op maar nu even niet meer.
Kan niks maar mijn smaak vinden maar moet toch echt iets kopen want anders heb ik niks om aan te trekken.
Een Zara jurkje
[ [url=m/pXxtan.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:[ [url=m/ZN0uON.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oei ik kijk hier wat zuur, maar ben toch best blij met mijn outfit van vandaag.
Vrije dag, volgepland met tandarts/kapper/moeder bezoek, maar had geen zin in mijn spijkerbroek.
Lau je hebt een gbp gehad? Ik ook vorig jaar, beste beslissing ever. Succes!
Dizzy die rok is fantastisch, die zou ik ook níet uit nood 3 dagen pw kunnen dragen!
Nee helaas is 3 dagen hetzelfde aan echt niet fijn. Inmiddels zit ik al 6 dagen zonder koffer dus heb ik weer opnieuw moeten shoppen, normaal ben ik er gek op maar nu even niet meer.
Kan niks maar mijn smaak vinden maar moet toch echt iets kopen want anders heb ik niks om aan te trekken.
Een Zara jurkje
Gracezellaa schreef:Ik vind je noodkleding ook erg leuk Dizzy! Je past ook mooi in de omgeving van je foto zo.
[ [url=m/nTDg8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best simpel, maar voor mijn doen vrij fancy. Dagje op kantoor. Heb nu al spijt van mijn outfit; het is hier 32 graden. Normaal staat de airco hard en is dit een prima outfit, maar vandaag besloot die het niet te doen..
Blouse van de h&m, broek veel moda.
MarlindeRooz schreef:Allemaal leuke en zomerse outfits hierboven zeg!
Vandaag:
[ [url=m/kETwFo.jpg]Afbeelding[/url] ]
bontesok schreef:Marlies: er bleek wat mis te zijn op bokt met uploaden.
Sans Erg leuke outfit!!
Esther basic is ook fijn.
Dizzy: Ik snap dat je baalt. Toch staat dit je erg mooi!![]()
Gracezella oef 32 graden, snap dat je spijt hebt. Maar je blouse ziet er redelijk luchtig uit.
Nog een keer de foto van gisteravond proberen![]()
[ [url=m/wL2pgs.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:[ [url=m/ZN0uON.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oei ik kijk hier wat zuur, maar ben toch best blij met mijn outfit van vandaag.
Vrije dag, volgepland met tandarts/kapper/moeder bezoek, maar had geen zin in mijn spijkerbroek.
Lau je hebt een gbp gehad? Ik ook vorig jaar, beste beslissing ever. Succes!
Dizzy die rok is fantastisch, die zou ik ook níet uit nood 3 dagen pw kunnen dragen!
Es_ther schreef:Super leuk!
[ [url=m/0GsmY4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heerlijk basic vandaag
Een Zara jurkje
Gracezellaa schreef:Ik vind je noodkleding ook erg leuk Dizzy! Je past ook mooi in de omgeving van je foto zo.
[ [url=m/nTDg8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best simpel, maar voor mijn doen vrij fancy. Dagje op kantoor. Heb nu al spijt van mijn outfit; het is hier 32 graden. Normaal staat de airco hard en is dit een prima outfit, maar vandaag besloot die het niet te doen..
Blouse van de h&m, broek veel moda.
MarliesV schreef:Dagje klussen (geen gezicht haha):
[ [url=m/SvLrbw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grazellaa, balen van de airco, hopelijk snel weer gemaakt!
Wel lekker basic qua kleding, net als Esther.
Vakantie outfit is wel geslaagd. Vrienden van mij hebben ook de koffer niet gehad op vakantie. Stond bij terug komst ergens in een hoekje van de luchthaven van vertrek, heel slecht geregeld door TUI.
Ze hebben de koffer gewoon 1x vergeten en bij het nasturen weer kwijt geraakt.
Sans, staat je goed die rok!
MarlindeRooz schreef:Allemaal leuke en zomerse outfits hierboven zeg!
Vandaag:
[ [url=m/kETwFo.jpg]Afbeelding[/url] ]
bontesok schreef:Marlies: er bleek wat mis te zijn op bokt met uploaden.
Sans Erg leuke outfit!!
Esther basic is ook fijn.
Dizzy: Ik snap dat je baalt. Toch staat dit je erg mooi!![]()
Gracezella oef 32 graden, snap dat je spijt hebt. Maar je blouse ziet er redelijk luchtig uit.
Nog een keer de foto van gisteravond proberen![]()
[ [url=m/wL2pgs.jpg]Afbeelding[/url] ]
xU_Blinghx schreef:Outfit of the day:
[ [url=m/CrQBkm.jpg]Afbeelding[/url] ]
foxy80 schreef:Na twee weken afwezigheid even bijlezen.
Wiebke, van harte! Hoe is het met ukkie?
Lau een spoedig herstel en snel weer stralen he! Je linkjes met suggesties een paar paginas terug waren zo geweldig, als je dat professioneel deed huurde ik je in als styliste!
Bling, je outfits zijn erg streetwise, erg leuk om de nineties weer terug te zien!
Bontesok, wat een figuur! Jij en San87 zijn toch wel laureaat voor de Vavavoem-beker hier! En dat zonder sletterige toestanden. Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Marlinde, hier in shoppingcenter is net een steadivarius geopend, blijkbaar leuke winkel?
Dewi ik ben fan van de "blauwe" sweater.
Maessie haar outfit met bloemenbomber zou ik zo stelen.
Verder nog veel te veel leuke outfits gezien maar ik heb al wat weggesleept uit de solden om binnenkort hier weer te showen. Vandaag deze Red Valentino op de kop getikt in Knokke (we zijn nu een paar km verder op vakantie)
[ [url=m/0bsDx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Weujk.jpg]Afbeelding[/url] ]
bontesok schreef:foxy80 schreef:Bontesok, wat een figuur! Jij en San87 zijn toch wel laureaat voor de Vavavoem-beker hier! En dat zonder sletterige toestanden. Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Wat een super lief compliment Foxy!Dank je wel!
Wat een schattig jurkje met die zakjes!