Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:01

jumpyhorse schreef:
Mensen. Echt, hoe kun je zo fcking harteloos zijn dat je een kitten die nog niet eens bij de moeder weg zou mogen op een drukke weg dumpt -:(- was een kwestie van tijd tot dat arme ding zou verhongeren (vel over been...) of overreden zou worden -:(- gelukkig waren we op dat moment de enige op die baan, we zijn gestopt en ik heb de kitten kunnen pakken en meenemen. Geen huizen in de buurt, geen kattennest niks was volledig alleen gedumpt _-:(

We hebben haar meegenomen en voorlopig (lees zodra ik mn vader kan overtuigen blijft ze sws) blijft ze bij ons. Ik en mn mama zijn iig al verkocht, onze andere kat weet niet wat ze ervan moet vinden :=

Moet nog een naam verzinnen, suggesties zijn welkom
[ [url=m/RqENey.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nNjgXg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik dat k*tmens in mn handen krijg....

Misschien is Poki een leuke naam? In het kanji (volgensmij) betekend dat iets van dappere reiziger. Super dat jullie het arme dingen konden opvangen

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:06

Kan er ook nog wel bij. Een gigantische sneer van een stalgenoot over de hoeveelheid dat ik momenteel gebruik maak van o.a de rijbak …… juist degene die altijd begrip gaf voor de situatie en d*ndersgoed weet dat ik letsel van een auto-ongeluk heb en mij ontzettend kl*te voel over de hele situatie dat ik niet kan rijden door de pijn en dergelijke. Met een beetje pech zit ik met levenslange klachten en dan zoiets ...

Mensen zijn écht ontzettend gemene figuren … bah!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:12

Sheehan schreef:
jumpyhorse schreef:
Mensen. Echt, hoe kun je zo fcking harteloos zijn dat je een kitten die nog niet eens bij de moeder weg zou mogen op een drukke weg dumpt -:(- was een kwestie van tijd tot dat arme ding zou verhongeren (vel over been...) of overreden zou worden -:(- gelukkig waren we op dat moment de enige op die baan, we zijn gestopt en ik heb de kitten kunnen pakken en meenemen. Geen huizen in de buurt, geen kattennest niks was volledig alleen gedumpt _-:(

We hebben haar meegenomen en voorlopig (lees zodra ik mn vader kan overtuigen blijft ze sws) blijft ze bij ons. Ik en mn mama zijn iig al verkocht, onze andere kat weet niet wat ze ervan moet vinden :=

Moet nog een naam verzinnen, suggesties zijn welkom
[ [url=m/RqENey.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nNjgXg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik dat k*tmens in mn handen krijg....

Misschien is Poki een leuke naam? In het kanji (volgensmij) betekend dat iets van dappere reiziger. Super dat jullie het arme dingen konden opvangen

Bedankt. Poki word het :j

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 21:09

aan dat mijn vakantie blijkbaar hondenoppasservice betekend ben gewoon super pissig nu ! -:(-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 21:37

jumpyhorse schreef:
Periode vd maand...

Dit :') En dat alles me daardoor nog extra irriteert en ik dat ga afreageren op anderen. Sorry collega's, volgende week ben ik weer aardig :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:00

jumpyhorse schreef:
Sheehan schreef:

Nice! Ik kom op die naam via dit youtube channel, daar heet ook een kat die ze langs de weg vond zo: https://youtu.be/393jPL8fkxc

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:08

xDenies schreef:
Kan er ook nog wel bij. Een gigantische sneer van een stalgenoot over de hoeveelheid dat ik momenteel gebruik maak van o.a de rijbak …… juist degene die altijd begrip gaf voor de situatie en d*ndersgoed weet dat ik letsel van een auto-ongeluk heb en mij ontzettend kl*te voel over de hele situatie dat ik niet kan rijden door de pijn en dergelijke. Met een beetje pech zit ik met levenslange klachten en dan zoiets ...

Mensen zijn écht ontzettend gemene figuren … bah!

Nou zeg, al had je al die ellende niet, dan nog heeft niemand zich daarmee te bemoeien! Nu is het nog erger. :(:)

Ach wat een lief katje! Kan er niet bij dat mensen zoiets kunnen doen :n
Poki is een leuke naam!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:09

Aan dat mijn zusje zo verschrikkelijk tegen mijn moeder is. Ik had mezelf heel stellig veteld dat ik omwille van mijn veiligheid niet meer op haar opmerkingen ga reageren (zodat ze niet nog meer reden heeft om me te haten en aan te vallen). Maar toen begon het ondankbare wicht over dat mama geen goede moeder was en niks voor haar deed, (Omdat ze niet de juiste stiften voor haar had gekocht). En ik kan gewoon niet niets zeggen, mijn ma en bro zeggen niets en ik heb gezegd: "mama doet alles voor ons. ze gaat morgen nog met je shoppen ondanks wat je geflikt hebt! Ze houdt ontzettend veel van ons en zowel ik als mijn broertje vinden dat, dus als jij hier de enige bent dan is het duidelijk jouw probleem en niet die van mama!"
Waarop de psychopaat zei: "alleen maar omdat ik van school geschopt ben betekent niet dat ik niet mijn familie niet kan uitmoorden."

Gestoord. Gestoord. Echt ik ben zo blij met dat slot op mijn kamer :brr:. Helaas kan hij niet op slot wanneer ik niet op mijn kamer ben, maar ik denk niet dat ze mijn diertjes iets aan zal doen.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:10

Sheehan schreef:
jumpyhorse schreef:

Nice! Ik kom op die naam via dit youtube channel, daar heet ook een kat die ze langs de weg vond zo: https://youtu.be/393jPL8fkxc

Ze voelt zich al helumaal thuis :Y)
Afbeelding
Echt een hele lieve knuffel, komt als je dr roept en begint te snorren als je dr knuffeld <3 favorite plekkie is mn nek. Ze zit in een grote bench om te vermijden dat de kat haar aan stukken rijt, is nogal... verdedigend maar is al beter

Maar nu weer ontopic, ik erger me aan mijn baarmoeder die krampt en bloed spuwt

Lestrange: brrr...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:43

jumpyhorse schreef:
Ze voelt zich al helumaal thuis :Y)
[ [url=m/MrIODd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt een hele lieve knuffel, komt als je dr roept en begint te snorren als je dr knuffeld <3 favorite plekkie is mn nek. Ze zit in een grote bench om te vermijden dat de kat haar aan stukken rijt, is nogal... verdedigend maar is al beter

Wat een dotje! Misschien kan je een volgtopic aanmaken? :j

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:01

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn zusje zo verschrikkelijk tegen mijn moeder is. Ik had mezelf heel stellig veteld dat ik omwille van mijn veiligheid niet meer op haar opmerkingen ga reageren (zodat ze niet nog meer reden heeft om me te haten en aan te vallen). Maar toen begon het ondankbare wicht over dat mama geen goede moeder was en niks voor haar deed, (Omdat ze niet de juiste stiften voor haar had gekocht). En ik kan gewoon niet niets zeggen, mijn ma en bro zeggen niets en ik heb gezegd: "mama doet alles voor ons. ze gaat morgen nog met je shoppen ondanks wat je geflikt hebt! Ze houdt ontzettend veel van ons en zowel ik als mijn broertje vinden dat, dus als jij hier de enige bent dan is het duidelijk jouw probleem en niet die van mama!"
Waarop de psychopaat zei: "alleen maar omdat ik van school geschopt ben betekent niet dat ik niet mijn familie niet kan uitmoorden."

Gestoord. Gestoord. Echt ik ben zo blij met dat slot op mijn kamer :brr:. Helaas kan hij niet op slot wanneer ik niet op mijn kamer ben, maar ik denk niet dat ze mijn diertjes iets aan zal doen.

Lestrange mag ik zeggen dat ik dit toch wel erg zorgwekkend vind.
Ik maak me oprecht zorgen nu om jou en jullie veiligheid.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:06

Pepper3 schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik maak me oprecht zorgen nu om jou en jullie veiligheid.

Ik ook!
Ik heb niet alles van je gelezen, maar is er al enigszins hulp voor?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:11

[quote="Niobe"]
[quote="Pepper3"]
[

Ik maak me oprecht zorgen nu om jou en jullie veiligheid.[quote]

Ik ook!
Ik heb niet alles van je gelezen, maar is er al enigszins hulp voor?[quote]

Er is hulp, mevrouw loopt al enige tijd bij een psycholoog en had tot nu dan ook een keer in de week een gesprek op school en daarnaast nog coach gesprekken op school. We hadden vrijdag ochtend een mail gestuurd omdat het gedrag plots escaleerde en omdat ze nu van school verbannen is (ivm dreiging dat ze mensen zou vermoorden daar). Maar haar therapeut heeft niet terug gemaild en toen we haar belde nam ze niet op, we hebben naar de instelling gebeld om te melden dat het echt urgent was, maar er werd nog niet terug gebeld. Nu is het natuurlijk weekend, én Pinksteren dus kunnen we helemaal niets doen tot dinsdag -O-. Ik vind dit ook echt niets en zit er heel erg mee, maar we kunnen niks. Tot dinsdag, als er dan überhaupt op onze mailtjes en telefoontjes gereageerd wordt

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:15

Ik vind het ook zorgwekkend!

Mijn ergernis valt er wel een beetje bij in het niet zeg maar. Maar ik lig me echt op te vreten in bed nu. De buren hebben een deel van hun bestrating opgehoogd en ze zijn nu ( juist ja,na 23 uur nog) stenen aan het aan tikken en zand aan het vegen...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:16

Lestrange01 schreef:
Er is hulp, mevrouw loopt al enige tijd bij een psycholoog en had tot nu dan ook een keer in de week een gesprek op school en daarnaast nog coach gesprekken op school. We hadden vrijdag ochtend een mail gestuurd omdat het gedrag plots escaleerde en omdat ze nu van school verbannen is (ivm dreiging dat ze mensen zou vermoorden daar). Maar haar therapeut heeft niet terug gemaild en toen we haar belde nam ze niet op, we hebben naar de instelling gebeld om te melden dat het echt urgent was, maar er werd nog niet terug gebeld. Nu is het natuurlijk weekend, én Pinksteren dus kunnen we helemaal niets doen tot dinsdag -O-. Ik vind dit ook echt niets en zit er heel erg mee, maar we kunnen niks. Tot dinsdag, als er dan überhaupt op onze mailtjes en telefoontjes gereageerd wordt
[/quote]

Och mens, wat ontzettend heftig Y;( Ik wou dat ik iets kon doen...
Bizar dat er zo slecht door de instanties gereageerd wordt

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:16

Wow wat heftig om te lezen lestrange, en wat absurd dat er niet terug gebeld wordt ondanks dat deze situatie duidelijk urgent is. Mocht je het idee hebben dat de situatie uit de hand gaat lopen, bel aub gelijk de politie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:18

Pepper3 schreef:
Wow wat heftig om te lezen lestrange, en wat absurd dat er niet terug gebeld wordt ondanks dat deze situatie duidelijk urgent is. Mocht de situatie uit de hand lopen, bel aub de politie.

Ja dit inderdaad, zat ik me net ook te bedenken.
Echt doen hoor, als iemand zo'n gevaar vormt voor de omgeving, dan moeten ze wat doen gewoon. Niet denken van ja maar het is familie, het is mijn zus, dit klinkt echt te ernstig om door de vingers te zien. Je hoort je veilig te voelen in je eigen huis met je familie en dat is nu zeker niet het geval.
Hoe is je moeder er onder?

Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor, ik voel alleen echt met je mee.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:22

Ja je kan altijd de politie/wijkagent vragen om advies :j Die kan ook bemiddelen, dit zijn echt geen normale uitspraken en zou daar echt bang van worden. :=
Er zit duidelijk een steek los bij je zusje... sterkte

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:23

Ik erger me aan de wind.. heb het warm in bed, maar raam kan niet open met deze wind.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:24

Ik erger me aan mezelf, ben de laatste tijd zo vergeetachtig...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:27

Dat ik gezegd heb dat ik geen foto’s maak op de communie van een familie lid - ik maak al jaren geen foto’s meer voor anderen omdat ik met een sociale angststoornis worstel, mensen misbruik maken van m’n goedheid. heb de camera al voor Mn eigen sinds vorig jaar vakantie niet meer gebruikt - en ze me dan gaan vragen nu laat in de avond van te voor, of ze Mn camera dan zelf mogen lenen... ik wil m’n dure spullen niet rond gesleept hebben door anderen - ook al gebruik ik het nu zelf niet.

Omdat mensen te groen zijn een eigen camera aan te schaffen? en niet op tijd iets hebben geregeld - heb al een tijd terug aangegeven het eigenlijk niet te willen doen - zou ik m’n spiegelreflex met lenzen maar even gewoon moeten uitlenen? Misschien maak ik drama om niks want het is ‘maar’ materiaal, maar no thanks.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:29

cursebreaker schreef:
Dat ik gezegd heb dat ik geen foto’s maak op de communie van een familie lid - ik maak al jaren geen foto’s meer voor anderen omdat ik met een sociale angststoornis worstel, mensen misbruik maken van m’n goedheid. heb de camera al voor Mn eigen sinds vorig jaar vakantie niet meer gebruikt - en ze me dan gaan vragen nu laat in de avond van te voor, of ze Mn camera dan zelf mogen lenen... ik wil m’n dure spullen niet rond gesleept hebben door anderen - ook al gebruik ik het nu zelf niet.

Omdat mensen te groen zijn een eigen camera aan te schaffen? en niet op tijd iets hebben geregeld - heb al een tijd terug aangegeven het eigenlijk niet te willen doen - zou ik m’n spiegelreflex met lenzen maar even gewoon moeten uitlenen? Misschien maak ik drama om niks want het is ‘maar’ materiaal, maar no thanks.

Neehoor, helemaal geen drama om niks, jouw spul, je hebt helemaal gelijk! Zou er ook niet over denken.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:31

Niobe schreef:
Pepper3 schreef:
Wow wat heftig om te lezen lestrange, en wat absurd dat er niet terug gebeld wordt ondanks dat deze situatie duidelijk urgent is. Mocht de situatie uit de hand lopen, bel aub de politie.

Ja dit inderdaad, zat ik me net ook te bedenken.
Echt doen hoor, als iemand zo'n gevaar vormt voor de omgeving, dan moeten ze wat doen gewoon. Niet denken van ja maar het is familie, het is mijn zus, dit klinkt echt te ernstig om door de vingers te zien. Je hoort je veilig te voelen in je eigen huis met je familie en dat is nu zeker niet het geval.
Hoe is je moeder er onder?

Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor, ik voel alleen echt met je mee.

Mijn moeder gaat er wel goed mee om, maar alles wat voor haar te heftig is schuift ze een soort van weg en dan denkt ze er niet meer aan. Ze vergeet ook de helft van het gesprek en dan moet ik haar herinneren aan wat er allemaal gezegd is :=. Ik ben ook degene die advies geeft enzo over wat ze moet doen en wat ze tegen de therapeut moet zeggen omdat ik dat beter kan inschatten. Dat is lief van je, sowieso van jullie allemaal. Het dringt soms niet door dat het allemaal best heftig is bij mij, maar toch zit ik er wel mee

Meliaforever schreef:
Ja je kan altijd de politie/wijkagent vragen om advies :j Die kan ook bemiddelen, dit zijn echt geen normale uitspraken en zou daar echt bang van worden. :=
Er zit duidelijk een steek los bij je zusje... sterkte

Dat er een steekje los zit is zeker, maar een agent gaat niet helpen denk ik. Ik hoop stiekem dat er wordt gekozen voor een crisis opname, al weet ik zelf hoe traumatisch dat kan zijn (al denk ik dat even flink op haar plek gezet worden niet eens zo slecht is op dit moment), dan is er ook rust voor het gezin.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:34

Is ze al bekend bij de crisisdienst Lestrange? Wij hebben op nieuwjaarsdag eens de crisisdienst moeten bellen voor iemand, het werd te gevaarlijk. Diegene is dezelfde dag nog opgenomen, gesloten afdeling.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:35

Klinkt als dat je moeder er ook behoorlijk doorheen zit. Niet raar natuurlijk!
Ik snap wel wat je bedoelt, als je er midden in zit, dan heb je niet per se door hoe erg of het is, je dealt er gewoon mee, omdat je niet anders kan.
Maar wat ben jij sterk zeg!! Echt, vet veel respect voor je!!

Een agent kan zelf inderdaad misschien niet iets doen, maar misschien kunnen ze wel helpen om tot bijvoorbeeld een crisisopname te komen, zonder te hoeven wachten. Of iets anders. Soms is wachten geen optie meer.