Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Voorwatbetreft de man in lingerie... Even een beetje kinky-achtergrond informatie: het kán zijn (en gebeurt vaak) dat deze man in opdracht van een Domina/Master dit heeft moeten uitvoeren als BDSM opdracht (publieke vernedering danwel exhibitionistische verlangens). Heb het filmpje even niet kunnen kijken i.v.m. werk.
Nabster schreef:Ik moet hier stiekem heel hard om lachen, maar dat lijkt me niet geheel de bedoelingDioxide schreef:Voorwatbetreft de man in lingerie... Even een beetje kinky-achtergrond informatie: het kán zijn (en gebeurt vaak) dat deze man in opdracht van een Domina/Master dit heeft moeten uitvoeren als BDSM opdracht (publieke vernedering danwel exhibitionistische verlangens). Heb het filmpje even niet kunnen kijken i.v.m. werk.
Dan mag die zogenaamde dominant direct uit zijn ambt gezet worden. Idioten.
Nabster schreef:Janine1990 schreef:Ik gok dat Nabster denkt dat het om een kerkelijk gebeuren gaat...
Dat denk ik niet hoor. Ik denk dat ik al zo'n 20 jaar erg goed weet wat het over gaat. En ik vind echt dat je niet spoort als je dit soort opdrachten geeft.
Nabster schreef:Janine1990 schreef:Ik gok dat Nabster denkt dat het om een kerkelijk gebeuren gaat...
Dat denk ik niet hoor. Ik denk dat ik al zo'n 20 jaar erg goed weet wat het over gaat. En ik vind echt dat je niet spoort als je dit soort opdrachten geeft.
Nabster schreef:Nu heb ik er zelf vrijwel geen ervaring mee, weet er wel iets vanaf. Vanuit de context waar jij het over hebt vind ik dit vrij matig. D'r zijn mensen die zich, vrijwillig als een paard voor een wagen laten inspannen en vervolgens vrolijk met het baasje een rondje door het park maken, gewoon overdagsJanine1990 schreef:Ik gok dat Nabster denkt dat het om een kerkelijk gebeuren gaat...
Ailill schreef:Nu heb ik er zelf vrijwel geen ervaring mee, weet er wel iets vanaf. Vanuit de context waar jij het over hebt vind ik dit vrij matig. D'r zijn mensen die zich, vrijwillig als een paard voor een wagen laten inspannen en vervolgens vrolijk met het baasje een rondje door het park maken, gewoon overdags
verootjoo schreef:Nope, volwassen mensenAilill schreef:Nu heb ik er zelf vrijwel geen ervaring mee, weet er wel iets vanaf. Vanuit de context waar jij het over hebt vind ik dit vrij matig. D'r zijn mensen die zich, vrijwillig als een paard voor een wagen laten inspannen en vervolgens vrolijk met het baasje een rondje door het park maken, gewoon overdags
Kinderen hoop ik?![]()
Voor volwassenen vind ik dit wel heel erg bizar.