Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik had vroeger zo'n collega, met 7 weken zwanger kon die al echt niks meer tillen..
IMJ schreef:Stille meelezer
Ik heb een kind.. maar lang wilde ik ook niet hoor! Nu wil ik niet meer terug maar dat is wat anders.
Keek vanmorgen sesamstraat..
Dit liedje al meerdere keren gezien blijft Leuk (En herkenbaar)! De buurman haat kinderen!
[ Video ]
DeMolenhoek schreef:idinn schreef:Ik had vroeger zo'n collega, met 7 weken zwanger kon die al echt niks meer tillen..
Ik heb mijn veulen op 7 maand nog in de trailer getild omdat die met spoed naar het ziekenhuis moest. Tinkerbrok van 150 kilo. Joh, ik kreeg het nog te horen van mijn schoonouders hoe onverantwoord ik was... Hallo: Zwanger, niet ziek!
RoosG schreef:Och vandaag kwam ik een 'kennis' tegen. Paar jaar geleden eerste kind, vanaf 14 weken heeft ze thuis gezeten vanwege een 100tal klachten. Tijdens de zwangerschap was alles poedersuiker en slecht. Toch een twee de genomen (ondanks instabiele relatie) en ook toen zat ze eigenlijk vanaf het moment dat ze een positieve test vast had thuis. En nu is ze net anderhalve week terug van verlof, zit ze thuis met een burnout. Tja, dat is ook niet raar met twee vervelende zwangerschappen, huilkinderen, slechte relatie en een baan waar je geen voldoening uit haalt. Maar kon er geen medelijnen mee hebben; was allemaal wel haar keuze.
Sill_Monster schreef:Mando schreef:
[ [url=m/XSqCVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
welke website??
Mando schreef:Sill_Monster schreef:
welke website??
Moest even heel ver scrollen op fb maar toch gevonden.
https://www.teeanimals.com/cat-still?checkout=cart