Ik drink thee (losse smaakjes zijn we dol op), chocomelk (ook wel smaakjes zoals wit) en water. Verder is de kerstboom niet van mij en heb ik ook nog niet een eigen huis, maar ik ga wel uit huis binnenkort als het aan mijn vriend ligt
Thee en warme chocolademelk zijn zoooo lekker koffie daarintegen vind ik erg vies Opbergkastjes zijn altijd handig zeker als je gemiddeld 2 keer per jaar van huis verhuisd verder zijn met deze koude dagen kruiken en dekentjes echt super fijn!
Ooooh, warme chocolademelk Zo jammer dat mijn favoriete restaurantje is overgenomen, en enkel nog Chocomel serveert. De vorige eigenaren hadden chocolademelk in de smaken melk, wit en puur, gemaakt van Belgische chocolade druppels
roze finley is ook lekker! hebben ze ook in blikjes. maar moet wel echt de smaak met pompelmoes want ze hebben ook een andere roze en ze hebben me dus al beduveld door te zeggend at t dezelfde smaak was met andere naam.. smaakte compleet anders
claudiadvx
Geplaatst: 31-10-18 19:51
Trui schreef:
oh nu je chocomelk zegt... chocoletters met knettersnoep
Warme chocomelk is zeker lekker maar niet die van die chocolade op een stokje in zo’n beker.... Iehl ik lust alleen nesquick maar dat hebben we hier eigenlijk altijd wel in huis