Jester_ schreef:Kan het niet dat bijv zijn telefoon gecrasht is en tinder verwijderd is? Ik bedenk maar wat
Ja ik heb mezelf dat een halve dag geprobeerd wijs te maken maar heb mezelf er maar bij neergelegd dat hij niet meer terugkomt hahaha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SMDR93 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een paar weken Tinder en best leuke gesprekken. Nu komt het op daten aan. Maar vinden jullie het niet eng dat een over andere creep voor je staat tijdens de date?
Relaxed schreef:Nou mijn fwb heeft ook wat.. hij had dit weekend date, best wel hoteldebotel, komen we er vanmiddag achter dat ze Jehova is.. durfde ze nog niet te vertellen, maar toekomst is er gewoon niet.
Olympia schreef:SMDR93 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een paar weken Tinder en best leuke gesprekken. Nu komt het op daten aan. Maar vinden jullie het niet eng dat een over andere creep voor je staat tijdens de date?
Nee. Meestal google ik een rondje en heb ik ze altijd snel gevonden op FB. Waardoor ik vaak toch wel een fijner gevoel erbij heb..
SMDR93 schreef:Mag ik mij hier ook melden?