Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:01

Jester_ schreef:
Kan het niet dat bijv zijn telefoon gecrasht is en tinder verwijderd is? Ik bedenk maar wat :+

Ja ik heb mezelf dat een halve dag geprobeerd wijs te maken maar heb mezelf er maar bij neergelegd dat hij niet meer terugkomt hahaha.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:15

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:24

Nou mijn fwb heeft ook wat.. hij had dit weekend date, best wel hoteldebotel, komen we er vanmiddag achter dat ze Jehova is.. durfde ze nog niet te vertellen, maar toekomst is er gewoon niet.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:31

SplashIsLief schreef:
https://www.beautify.nl/valentijn/
Voor de mensen die nog geen date hebben op Valentijnsdag *\o/* <3

haha _O-

ik wordt op facebook in heel veel evenements getagt :P
Maar ik moet gewoon werken, dus ik kan niet (gelukkig :+ )

SMDR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:34

Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een paar weken Tinder en best leuke gesprekken. Nu komt het op daten aan. Maar vinden jullie het niet eng dat een over andere creep voor je staat tijdens de date? :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:35

SMDR93 schreef:
Sinds een paar weken Tinder en best leuke gesprekken. Nu komt het op daten aan. Maar vinden jullie het niet eng dat een over andere creep voor je staat tijdens de date? :')

Daarom spreek ik altijd in het openbaar af :j

SMDR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:36

Ja dat doe ik altijd. Maar toch :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:20

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:40

SMDR93 schreef:

Nee. Meestal google ik een rondje en heb ik ze altijd snel gevonden op FB. Waardoor ik vaak toch wel een fijner gevoel erbij heb..

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:37

de gezonde datezenuwen komen weer hoor :D morgen is het weer zover voor date #2!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:46

Relaxed schreef:
Nou mijn fwb heeft ook wat.. hij had dit weekend date, best wel hoteldebotel, komen we er vanmiddag achter dat ze Jehova is.. durfde ze nog niet te vertellen, maar toekomst is er gewoon niet.

Lijkt me ook vrij lastig idd!

Hmm vriendje horen voor Valentijn is niet nodig haha, maar zitten leuke tussen <<)

Spannend Patty!

Ik heb vandaag paar keer gebeld met mijn Valentijnsdate.
Ben normaal niet van het bellen, maar was wel leuk. Hij is echt tegenovergestelde van mij :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:20

Owgod, heb ik weer.. dit is weer tijdverspilling.. :')

Zit in gesprek en meneer wil wel even langswippen. Hij kan straks ook nog wel als ik wil.

Dacht het dus ff niet, hahaha! :))

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 00:50

Olympia schreef:
SMDR93 schreef:

Nee. Meestal google ik een rondje en heb ik ze altijd snel gevonden op FB. Waardoor ik vaak toch wel een fijner gevoel erbij heb..

Dat doe ik ook...FB en instagram uitpluizen en Als het normale leuke gesprekken zijn,
Het klikt op allerlei vlakken en ik zie open en sociale berichten gepost, dan durf ik het wel aan.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:17

Relaxed: Ik zou dat dus echt niet willen weten wat mijn fwb allemaal uitspookt :P

Voor degene die eigen paarden hebben, wat doen jullie ermee als jullie zijn gaan samenwonen?
Ik ben nu 24jr en woon nog thuis want mijn 3 paarden staan thuis. Als ik nu wil rijden moet ik ze telkens vervoeren naar de piste (1 of 4km verder). Mijn vriend woont echter alleen en in principe zou ik dus bij hem kunnen wonen. Alleen moet ik dan telkens naar mij thuis om de paarden op te laden (rit van 20minuten) en er dan nog eens mee naar de piste te gaan. Dus met 3 paarden ben je al veel onderweg en weinig tijd voor de vriend.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:26

SMDR93 schreef:

Goede research doen, op een openbare plek afspreken en zelf te vroeg komen en ergens om een hoekje wachten, kun je eerst even gluren :+

Vriendin van me zit op Tinder, stuurde me een foto van een kerel waarmee ze een leuk gesprek had en wilde afspreken. Hij had een buitenlandse achternaam, zag er 100% hollands uit, en had 10 facebook vrienden, verder alles afgeschermd en niks te vinden op zijn naam. Toen heeft ze doorgevraagd waar zijn naam vandaan komt en wat voor werk hij doet, toen kwam de aap uit de mouw, hij had een hele andere naam en woonde ook niet waar hij zei dat hij woonde. :roll: zij had dat totaal niet zien aankomen, terwijl er bij mij al wat kleine alarmbellen afgingen... blijf dus wel alert en doe wat research :j

Ik kan jullie gewoon niet bijhouden verder :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:28

florence123 schreef:
Relaxed: Ik zou dat dus echt niet willen weten wat mijn fwb allemaal uitspookt :P

Ik vind het juist een verademing dat we hierover kunnen hebben :j geen stiekem gedoe.. Nu kunnen we ook over de jehova lachen :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:54

Zit naar aanleiding van deze topic mezelf eens te googlen, en als ik op m'n naam zoek ben ik ook zo goed als onvindbaar blijkbaar. :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:22

Florence: lastige keus, maar zal toch een moment komen dat je uit het huis van je ouders trekt toch? Maar als je nu niet wil samenwonen, dan zou ik dat niet doen.

Idd relaxed dat je het daar gewoon over kan hebben met je FWB Relaxed! Ik hou ook van openheid.
Mijn ex-scharrel die absoluut geen relatie wilde en wel relatiedingen wilde doen, bleek ineens een relatie met een jong meisje te hebben. Dan denk ik, wees gewoon eerlijk dat je iemand ontmoet hebt :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:27

Anne hoe is het met je lover :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:37

Relaxed ik vind het wel knap hoor dat jullie het daar samen over kunnen hebben. En zeker goed die openheid! Ik zou er stik jaloers van worden ondanks dat het alleen een FWB is..

Jester_ gaat goed! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:48

Nou ja, het is inmiddels best een goede vriend geworden.. en we zijn gewoon niet verliefd en gaat ook nooit iets worden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:44

Ik doe ook vaak even een rondje research voor ik afspreek :j Als iemand echt niet te vinden is vind ik dat toch wat verdacht.

Wel een mooie ontwikkeling Relaxed, van een date naar FWB naar goede vrienden.

Ik heb morgen een date geloof ik :oo

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:13

Ik ben een regelrechte speurneus, trek iedereen na......en als ik het niet vertrouw haal ik zelfs foto's door google reverse image search. Ben 1x gecatfisht, dat gebeurt me niet meer.

Maar he, ik ben gewoon heerlijk aan het afspreken, van de week spontaan langsgereden omdat ik langs hem kwam en het was zo super chill. Vanavond weer afgesproken dus ik heb mezelf op tinder onzichtbaar gemaakt, vond ik wel zo reeel.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:31

Hebben jullie dan al achternamen? Zonder zoekt lastig toch?