Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enamorada schreef:AhaDus de reacties moeten wat langer zijn en echt persoonlijk naar de fotoplaatser gericht zijn? Bij vrienden doe ik dat sowieso, emojis enzo gebruik ik vooral bij mensen die ik niet goed ken/niet weet wat ik moet reageren. Lijkt me wel lastig als je de persoon niet zo goed kent.
Nayomie schreef:Mensen met een openbaar account, wat is jullie reden dat jullie heb openbaar hebben?
Nayomie schreef:Mensen met een openbaar account, wat is jullie reden dat jullie heb openbaar hebben?
Nayomie schreef:Zijn jullie dan niet bang dat mensen waarvan je liever niet hebt dat ze dat zien, dat stukje van je meekrijgen uit je leven?
Ladybird schreef:Nayomie schreef:Mensen met een openbaar account, wat is jullie reden dat jullie heb openbaar hebben?
Mijn reden is dat je makkelijker te volgen bent. Ik klik zelf ook niet op het followknopje als het account privé is. Ik zet foto’s op insta waarvan ik Mn best doe om niet duidelijk Mn privé omgeving of mijn eigen hoofd er op te zetten, zodat het (hoop ik, het is immers internet) niet al te duidelijk wordt dat ik het ben.
Ook probeer ik er dus met de foto’s echt rekening mee te houden. Foto’s van de koeien op boerderij wel, maar zonder dat het oormerk duidelijk zichtbaar is. Foto’s van in huis wel, maar niet zo dat je kan zien waar ik woon. En daar mijn best op doent, vind ik dat Mn profiel wel openbaar kn
Maar ja, realiseer me nu ook dat mijn insta hier staat, mijn eigen naam wel op bokt rondzwerft, en je dan vast zo bij mijn fb uit komt. Aan de andere kant, mensen die echt kwaad willen vinden je toch wel