Jij ook veel plezier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we hebben wel veel gemeenschappelijke kennissen/vrienden. Zijn beste vriend en mijn vriendin hebben het een beetje proberen te pushen en toen verwaterde het contact een beetje. We snapten(snapchat) nog wel af en toe maar gisteren ineens weer een enorm leuk en lang gesprek gehad.
) en een beetje scharrelen met een kereltje daar en dat was 'm dan wel voor mij denk ik
.
. Heel gezellig gehad, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Naast 2x een hug geen lichaamscontact gehad. Ben benieuwd hoe het verder loopt. Ik zie een 2e date wel zitten, maar is (nog) niet zo dat ik helemaal gek ben van haar. Komt misschien nog. Afwachten komende paar dagen haha Thenexttry schreef:Wat leuk! Dus toch geslaagd ondanks dat er even wat minder contact was.
Heb je al gevraagd of ze een tweede date ook ziet zitten?
En je hoeft er natuurlijk niet helemaal gek van te zijn gelijk was pas de eerste date haha.
. Ook niet erover gehad waarom het contact minder was tijdelijk.
. Nieuwsgierigheid is er wel, om haar beter te leren kennen.hyppolyte schreef:Klinkt op zich wel gezellig Jooproo, maarreeeh patatje in de snackbar....
. En het was haar idee, niet van mij

Vraag mij echt af wat er in hemelsnaam mis met mij is dat ik gewoon al 4 jaar geen relatie heb en dat op de een of andere manier ik elke keer als optie wordt gebruikt.