Dank je wel. Gelijk al een paar dingen gedaan. Vogel verschikkers, als het dat is naar beneden. De haakjes voor de handdoeken waren van mijn ouders. Ze hebben 10 jaar in de la gelegen maar nu eindelijk een nieuwe plek.
Ik kan nog geen koffie maken van de regenwater tank is leeg maar helemaal super want daar was ik al naar aan het kijken er is een water filter. De filter zelf zal waarschijnlijk vervangen moeten worden maar dat is prima.

Werk in het verzorgings tehuis was leuk. Even weer werken met collegas ipv op mezelf. Wat training doen en andere mensen zien.
Dank je Boedjang voor echo. Waarschijnlijk zal de radioloog weinig informatie geven dus dat zal moeten wachten tot ik de dokter zie. Symptomen vallen op het moment mee maar worden ook niet minder dus ik probeer het voor nu zo veel mogelijk te negeren.
Karuna de globale planning is om te beginnen met 2 hectare oude fruitbomen te verwijderen en daar 2x 1 hectare paddock voor de paarden te maken. En aan de straat vast een omheining en poort zetten dan komt de rest van de omheining daarna. Oja en natuurlijk de nieuwe brievenbus.
We moeten namelijk nu weer even sparen voor de verbouwing van het huis. Maar we hebben wel zo veel houten palen voor de omheining als we willen op mijn werk. En er is draad en gaas bij het huis.
Oja en we blijven de komende tijd zoeken naar een caravan zodat we daar tijdelijk in kunnen slapen.