Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:12

Bedankt voor de snelle reacties!
Ik heb een brander voor sint gevraagd, dus dat wacht ik even af, kan ik hopelijk daarna los gaan!
Hihi, dat het verslavend is merk ik nu al, wordt helemaal enthousiast als ik jullie foto's zie *\%/*

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:35

Sonja, wat jammer van de waxjes, en wat een geld voor wat cadeaupapier!! voor 2,50 verwacht je toch echt wel wat meer. Groot gelijk dat je de boel terug stuurt.

Hier een enorme rot dag, kindjes lekker op bed en nu fijn op de bank..
Heb nu wisky on the rocks op de brander, vind de lucht erg sterk. Weet niet goed of ik hem nu lekker vind of niet :+ maar dat zal wel komen doordat mijn neus maar aan 1 kant werkt :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:40

2.50 voor een papiertje?! Dat meen je niet!! Dan verwacht je inderdaad nog op z'n minst een leuk strikje ofzo erbij. Wat belachelijk zeg... en dan inderdaad ook meteen maar een kerstpapiertje er omheen doen...
En dan ook nog die slechte melts erbij, heel fijn.

@waxmeltsenzo: balen dat je zo'n rot dag hebt. Af en toe klagen mag echt wel hoor!

@lisitano: ik ga ook voor een nieuwe bak *\%/*

Kunnen we niet gewoon een keer een meeting organiseren waarbij iedereen z'n verzameling meeneemt en er evt geruild kan worden? Lijkt me heerlijk om in al die bakken te rommelen :')

Ik had gisteren jasmin and honeysuckle op staan. We vinden hem allebei naar naar zeep ruiken. Zelf vind ik het wel een aangenaam luchtje. Fijn om op te zetten tijdens het poetsen/opruimen, dan wordt het meteen nog frisser in huis.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:42

Mijn troostbestelling bij WME *\o/* :

4 x Woodland waxmelt 10 gram
1 x Dragons Blood waxmelt 20 gram
1 x Winter fireside waxmelt 20 gram
1 x White tea and sage waxmelt 20 gram
1 x Balsam and cedar als Yankee waxmelt 20 gram
1 x Lotus bloem waxmelts 20 gram
1 x voodoo-Love waxmelt 20 gram
1 x Love Christmas waxmelt 20 gram
2 x Warm and cozy waxmelt 10 gram
3 x Winter garden waxmelt 10 gram
2 x Apple crumble pie waxmelt 10 gram
2 x Floral Splash waxmelt 10 gram
2 x Aloe vera en white lilac als Downy's
3 x Vanilla lavender 20 gram

Een deel gaat naar de mama's en een deel blijft bij ons... :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:47

Ja mac :'). Iets met te verrot om te koken nog. Heb deze week 54 uur aangetikt qua werkuren, dus ben het écht effe zat. Nu lekker op het bankie, had Camu Camu aangezet, maar merkte al snel dat die veeeeeel te zoet voor me was, dus die heb ik snel in het brandertje in de gang overgekiept. Nu Sweet Wood hier aangezet, staat mn stemming meer naar :j..

Kijk, in die troostbestelling gaan zeker leuke en lekkere geurtjes tussen zitten!

Ik kreeg net ineens een berichtje op FB van de Duizendpoot dat mn large jar van kringle er is :):) . Ik kijken, zie ik 'm alleen in medium jar en uitverkocht -O- . Weet nu niet zo goed hoe ik moet bestellen, want wil er nog een melt bij en eentje van Village..

Sterkte voor iedereen met een echte Friday The 13th!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:49

Leuke troostbestelling Sonja!!

Yv_ Je kan toch gewoon even een Facebook berichtje terugdoen om het te vragen? :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:52

Yv_ schreef:
Ja mac :'). Iets met te verrot om te koken nog. Heb deze week 54 uur aangetikt qua werkuren, dus ben het écht effe zat. Nu lekker op het bankie, had Camu Camu aangezet, maar merkte al snel dat die veeeeeel te zoet voor me was, dus die heb ik snel in het brandertje in de gang overgekiept. Nu Sweet Wood hier aangezet, staat mn stemming meer naar :j..

Kijk, in die troostbestelling gaan zeker leuke en lekkere geurtjes tussen zitten!

Ik kreeg net ineens een berichtje op FB van de Duizendpoot dat mn large jar van kringle er is :):) . Ik kijken, zie ik 'm alleen in medium jar en uitverkocht -O- . Weet nu niet zo goed hoe ik moet bestellen, want wil er nog een melt bij en eentje van Village..

Sterkte voor iedereen met een echte Friday The 13th!!

Aaaahhh jij ook

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:54

Ja, heb ik ook gedaan :).

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:55

Ik krijg ook weer helemaal zin om wat te bestellen door jullie, dit topic is eigenlijk helemaal niet goed voor me :')
Maar afgelopen week ook al 2 bestellingen gedaan dus heb voorlopig eigenlijk wel genoeg, ben altijd zo bang dat ze oud worden en de geur er straks af is.. al las ik hier van de week dat ze wel minstens een jaar goed zouden moeten kunnen blijven..
Hmmm... denkt aan de dierenarts rekening vorige week... had ik zoveel waxjes van kunnen bestellen -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:01

Oke ik ben weer aan het experimenteren. Had dus de Mint en Vanille Fudge erin zitten, lekker, maar vond hem beetje saai worden. Toen bedacht ik dat ik nog ergens een cupje chocolade heb liggen. Dus heb nu een halfje chocolade bij de Mint en Vanilla Fudge gedaan en het geheel staat nu te smelten (hij was uitgegaan en al hard geworden). Dus ik ben heeeeeeel benieuwd hoe dit uitpakt hahaha.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:02

Ik aan mijn 2 boetes grr... maar heb toch lekker besteld. Ben tenminste weer een beetje blij nu :D

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:03

Oh Kirja dat is heel erg herkenbaar. Helaas volgen er nog rekeningen voor mij :( stomme paarden! :D

Nu morning dew van PS opstaan en mennn die is heerlijk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:07

Bij mij werd ie na een tijdje zuur! Wil je laten weten of dat bij jou wel of niet het geval
Is na een paar uur? Vond het zo jammer, want voordat-ie zurig werd, was-ie hartstikke lekker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:44

Met dank aan Selka haar bestelling een paar pagina's terug toch nog maar even bij Waxmelts4you.nl gaan neuzen en een kleine bestelling geplaatst. Ben benieuwd!

1 komkommer
2 pink sugar
2 santa baby
1 blackberry icecream
1 trusore
1 Issies lo
1 funny watermelon

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:45

Verry cinnamon hier hmmm

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:48

Ik baal van m'n snotneus :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:01

Ik ben zo benieuwd WME, hopelijk dinsdag kan ik hem ruiken :j

LizMD dat is echt zo vreselijk, ik had het laatst ook een keer, gelukkig kort, dat mijn hele geurbeleving weg was. Ik kon met mijn neus in het cupje hangen waarvan ik wist dat hij sterk ruikt en ik rook niks, echt zo balen dan he.

Wat mijn experiment betreft, de chocolade is heel erg gaan overheersen. Wel lekker, had toevallig vanavond ook brownie gebakken en het ruikt ongeveer hetzelfde. :D

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:09

Leuk Alwiene! Heb bijna 5 uur met een melt gedaan. Viel me niks tegen.

Morning dew ruikt na 2 1/2 uur nog steeds goddelijk. Weet niet wanneer die bij jou zuur werd? Zal morgenochtend nog eens checken.

CCL van YC is echt een teleurstelling. Ruik helemaal niks. Als ik er boven hang dan ruikt het vaag naar een beetje pepermunt. Jack Frost van WME was veel sterker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:11

Dat had ik dus ook met CCL dat ik echt vrijwel niks rook, en na een poosje aanstaan en weer hard worden rook ik ook echt alleen nog maar was en geen geur meer. Jack Frost is sterker en lekkerder wat mij betreft. Heb nog meer mint geuren liggen en ook nog wel vanille geloof ik, kan altijd weer zelf aan het mixen gaan hihihi. Alleen heb 2 geuren die pepermunt heten, komen nog van dezelfde leverancier ook, dus als 1 van de 2 bevalt heb ik geen idee welke ik bij zou moeten bestellen, stom he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:29

Sonja89 schreef:
Had er trouwens 2 cadeauverpakkingen bij
genomen voor 2,50 per stuk... zit er alleen een cheap ass kerstpapiertje omheen (het is niet eens voor kerst). Geen lintje of niks erbij...

Wowww... Voor €5 kun je heel de action leeg kopen aan cadeauspullen...

Ben heel benieuwd wat je als reactie krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:31

Wat eeen heerlijke bestellingen! Ik ga mijn dagdroom weer eens aanmaken.

Zit onder een dekentje op de bank. Steenkoud van jureren brrrr

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:32

Ik probeer er al maar niet te veel aan te denken, anders ga ik huilen :D ben zooo benieuwd naar mijn bestelling bij wme... komt financieel totaal niet uit maar ik heb een opsteker verdiend, al zeg ik het zelf :P

Ben dol op de natuur en alles wat naar bos ruikt, geweldig om dat in huis te kunnen halen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:36

Sonja89 schreef:
Ik probeer er al maar niet te veel aan te denken, anders ga ik huilen :D ben zooo benieuwd naar mijn bestelling bij wme... komt financieel totaal niet uit maar ik heb een opsteker verdiend, al zeg ik het zelf :P

Ben dol op de natuur en alles wat naar bos ruikt, geweldig om dat in huis te kunnen halen <3

Zoals ik het weet heb je gewoon recht op retourneren

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:43

Tomato leaf is een lekker luchtje, je ruikt echt het bladgroen.

Balen Sonja, om zo je pakketje te krijgen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 23:05

vonneke schreef:
Sonja89 schreef:

Zoals ik het weet heb je gewoon recht op retourneren

klopt een goeie webshop geeft 14 dagen retour tijd maar 7 dagen is wetttelijk verplicht in dit stukje staat 14 maar dat klopt dus niet met alles. Bij handgemaakte cosmetica zijn die rechten anders maar daar vallen geurblokjes voor een gedeelte onder. Maar wacht even hun reactie af als ze gewoon eerlijk zijn zullen ze je een e mail sturen met een datum dat ze de producten dan binnen willen hebben. Verstuur het pakketje terug als brievenbuspakje met een track and trace nummer ;) En stuur hun dat nummer dat is tevens je verzendbevestiging ;)

https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand