Ik heb een brander voor sint gevraagd, dus dat wacht ik even af, kan ik hopelijk daarna los gaan!
Hihi, dat het verslavend is merk ik nu al, wordt helemaal enthousiast als ik jullie foto's zie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ja mac. Iets met te verrot om te koken nog. Heb deze week 54 uur aangetikt qua werkuren, dus ben het écht effe zat. Nu lekker op het bankie, had Camu Camu aangezet, maar merkte al snel dat die veeeeeel te zoet voor me was, dus die heb ik snel in het brandertje in de gang overgekiept. Nu Sweet Wood hier aangezet, staat mn stemming meer naar
..
Kijk, in die troostbestelling gaan zeker leuke en lekkere geurtjes tussen zitten!
Ik kreeg net ineens een berichtje op FB van de Duizendpoot dat mn large jar van kringle er is. Ik kijken, zie ik 'm alleen in medium jar en uitverkocht
. Weet nu niet zo goed hoe ik moet bestellen, want wil er nog een melt bij en eentje van Village..
Sterkte voor iedereen met een echte Friday The 13th!!
Sonja89 schreef:Had er trouwens 2 cadeauverpakkingen bij
genomen voor 2,50 per stuk... zit er alleen een cheap ass kerstpapiertje omheen (het is niet eens voor kerst). Geen lintje of niks erbij...
Sonja89 schreef:Ik probeer er al maar niet te veel aan te denken, anders ga ik huilenben zooo benieuwd naar mijn bestelling bij wme... komt financieel totaal niet uit maar ik heb een opsteker verdiend, al zeg ik het zelf
Ben dol op de natuur en alles wat naar bos ruikt, geweldig om dat in huis te kunnen halen
vonneke schreef:Sonja89 schreef:Ik probeer er al maar niet te veel aan te denken, anders ga ik huilenben zooo benieuwd naar mijn bestelling bij wme... komt financieel totaal niet uit maar ik heb een opsteker verdiend, al zeg ik het zelf
Ben dol op de natuur en alles wat naar bos ruikt, geweldig om dat in huis te kunnen halen
Zoals ik het weet heb je gewoon recht op retourneren