Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:06

Confession:

Ik ben zwanger en ik kan andere zwangere vrouwen niet uit staan :') Ik vind dat gemiep over kwaaltjes, hydrofiele luiers , kinderopvangen , en waar je allemaal extra trek in hebt verschrikkelijk.

Op feestjes en verjaardagen vermijd ik andere zwangere vrouwen dan ook express.. -O-

Zal wel door de hormonen komen :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:15

Ik kwam net thuis van stage toen er een meneer met een collectebus liep. Hij was klaar bij de buurvrouw en terwijl ik langs liep vroeg hij 'u woont niet toevallig hier?'
(Wijzend naar mijn huis) Waarop ik antwoord, ik denk niet dat daar iemand thuis is... 'Oh, nou dan hoeven we ook niet aan te bellen, bedankt!'
Gevalletje, ik had er even geen zin in... :o

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:02

Tiffany schreef:
Confession:

Ik ben zwanger en ik kan andere zwangere vrouwen niet uit staan :') Ik vind dat gemiep over kwaaltjes, hydrofiele luiers , kinderopvangen , en waar je allemaal extra trek in hebt verschrikkelijk.

Op feestjes en verjaardagen vermijd ik andere zwangere vrouwen dan ook express.. -O-

Zal wel door de hormonen komen :')

Confession: jij bent dus de enige soort van zwangere vrouwen die ik wel kan uitstaan :+

Olikea

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:59

Mijn confession..

Ik haat onze kat.. Ik zal goed voor hem zorgen hoor, tot de dag dat hij gaat, maar het is gewoon een mispunt. Ondanks dat er altijd eten staat jat hij alles wat los en vast zit (het brood uit de handen van onze peuter) hij pist op het kinderspeelgoed en hij kakt naast de (ook schone) bak.
Hij kan zelf naar binnen en buiten, maar nee, meneer moet door de schuifpui, en gaat net zo lang zitten krabben en mauwen tot we toegeven.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar blegh.. ik baal van dat beest.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:22

Als vreemde mensen mij aankijken kijk ik heel vaak gewoon weg en doe ik alsof ik het niet gezien heb. Gewoon omdat ik geen zin heb in een gesprek :=

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:32

LSnuitje schreef:
Als vreemde mensen mij aankijken kijk ik heel vaak gewoon weg en doe ik alsof ik het niet gezien heb. Gewoon omdat ik geen zin heb in een gesprek :=

Als ik voel dat iemand naar mij staart kijk ik vaak chagrijnig om }>

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 01:09

Er schiet me ineens een vrij erge confession te binnen :o

Een poos geleden deed ik zo nu en dan vrijwilligerswerk op een zorgmanege. Ik zou aan het einde van de zomervakantie weer een dag meehelpen daar maar eigenlijk had ik er totaal geen zin meer in, maar durfde dat niet te zeggen dus ik zei dat mijn opa die dag zijn verjaardag vierde. :+

Alleen... Ik was die dag met een vriendinnetje naar Amsterdam gegaan om te winkelen, en had daar een foto van op facebook gezet. Had de eigenaresse van de zorgmanege dus blijkbaar ook facebook en onder mijn foto gezet 'Je opa ziet er vrij jong en vrouwelijk uit'. BUSTED :oo :oo :oo Ik schaamde me rot... Uiteindelijk een zielig verhaal opgehangen dat hij ziek was en de verjaardag niet doorging, maar ik denk niet dat ze het geloofde, aangezien ze me nooit meer gevraagd heeft om te helpen.

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 02:09

Stiekem, echt soms.. heb ik echt zin om sommige mensen op hun kop te slaan.. :o Voornamelijk in series..

Ook vind ik het 'lik it' snoep voor paarden SUPER lekker en vind ik het zeer belangrijk dat m'n (bijrijd)paard het leert te delen (vooral appel smaak :P )

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 07:18

xLoki schreef:
Er schiet me ineens een vrij erge confession te binnen :o

Een poos geleden deed ik zo nu en dan vrijwilligerswerk op een zorgmanege. Ik zou aan het einde van de zomervakantie weer een dag meehelpen daar maar eigenlijk had ik er totaal geen zin meer in, maar durfde dat niet te zeggen dus ik zei dat mijn opa die dag zijn verjaardag vierde. :+

Alleen... Ik was die dag met een vriendinnetje naar Amsterdam gegaan om te winkelen, en had daar een foto van op facebook gezet. Had de eigenaresse van de zorgmanege dus blijkbaar ook facebook en onder mijn foto gezet 'Je opa ziet er vrij jong en vrouwelijk uit'. BUSTED :oo :oo :oo Ik schaamde me rot... Uiteindelijk een zielig verhaal opgehangen dat hij ziek was en de verjaardag niet doorging, maar ik denk niet dat ze het geloofde, aangezien ze me nooit meer gevraagd heeft om te helpen.

Ohhh wat lijkt dit me erg :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:22

Ik heb bel angst. Durf nooit goed te bellen en vermijd heb liever ook zo veel mogelijk.. :o Op m'n werk vind ik het ook nog steeds niet fijn om op te nemen :D

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:23

Altijd als ik op het toilet zit of in de douche, draai ik m'n telefoon zo dat ik wel alles kan lezen, maar eventuele hackers mij niet zien via de camera. :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 09:34

Als ik bij vrienden slaap en ik hoor dat ze 's ochtends wakker zijn, doe ik altijd alsof ik nog slaap. :)) Ben altijd benieuwd waar ze het over hebben :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:48

Axivoca123 schreef:
Stiekem, echt soms.. heb ik echt zin om sommige mensen op hun kop te slaan.. :o Voornamelijk in series..

Ook vind ik het 'lik it' snoep voor paarden SUPER lekker en vind ik het zeer belangrijk dat m'n (bijrijd)paard het leert te delen (vooral appel smaak :P )

Jaa! Een soulmate :') Ik eet altijd meer ervan dan dat mijn bijrijdpaard krijgt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:49

Hoe zijn jullie er in hemelsnaam ooit achter gekomen dat jullie dat lekker vinden :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:52

Emmaa_ schreef:
Hoe zijn jullie er in hemelsnaam ooit achter gekomen dat jullie dat lekker vinden :')

Het ruikt al lekker zoet en ja als m'n paard het kan eten ga je er vast niet dood van. Dus gewoon geproefd haha. Zo heb ik ook de horslyx geproefd, rook naar drop, zo smaakt het dus ook :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:52

Heb jij nog nooit een paardensnoepje geprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:55

MarlindeRooz schreef:
Heb jij nog nooit een paardensnoepje geprobeerd?

Nope :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:06

Ik moet ook alles proberen voor mijn dieren het krijgen. :') paardenvoer, snoepjes, konijnenvoer, kattenbrokken, blikvoer... I've tried it all. :') maar die likblokken zijn pas lekker als eerste laagje er af is. :Y

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:33

Maar er staat op die dingen toch dat het niet voor mensen is.
Paarden kunnen weer hele andere dingen als mensen verteren?

Ik heb wel is een likje geprobeerd maar meer hell no

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:44

Tor nu toe leef ik nog steeds. Je gaat echt niet zomaar dood. :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:58

Ik heb echt een hele gênante, maar hij moet me gewoon van het hart.

Soms, in een gekke bui, ga ik voor het poepen op de weegschaal staan. En daarna nog een keer. Soms scheelt het wel 200 gram, wow. :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:03

Liesje1611 schreef:

Soms, in een gekke bui, ga ik voor het poepen op de weegschaal staan. En daarna nog een keer. Soms scheelt het wel 200 gram, wow. :')

Je bent niet de enige! Een vriendin van mij doet dit ook regelmatig :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:14

Liesje1611 schreef:

Hahahah hierom moest ik toch wel even hardop lachen in de tram :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:15

ik doe dit ook.. en inderdaad, 200 gram is het record. :o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:22

Ik een keer 300 gr := _O-