Hier helaas dik gezakt.. Ook allemaal niet mer op te halen met een her...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kusjemariska schreef:Alle geslaagden gefeliciteerd!
Hier helaas dik gezakt.. Ook allemaal niet mer op te halen met een her...

Marrie_L schreef:Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb de cum laude net niet gered met een 7,67
Sterkte Mariska!

Imke1998 schreef:Marrie_L schreef:Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb de cum laude net niet gered met een 7,67
Sterkte Mariska!
Ga je het nog proberen?
Ik heb het net niet gered om cum laude te slagen door een 7,89 gemiddeld
Ga Engels nog eens herkansen in de hoop daar een 9 van te maken, maar dan moet ik een 8,8 voor CE halen dus dat wordt nog een opgave.
Noukie22 schreef:Het gaat om de eindcijfers van de vakken en bij het combinatiecijfer wordt gekeken naar de losse eindcijfers van de vakken die daarbij horen. Deze eindcijfers moeten allemaal minimaal een 7 zijn (afgerond, dus 6,50 is ook goed). En de rekentoets telt inderdaad ook nog mee. Hopelijk is het zo duidelijk.
Eindcijfer is gemiddelde van school examen en centraal.
Bij de bepaling van gemiddelde van een 8 worden afgeronde cijfers gebruikt, dus 7,8,9 enzovoort.

en ondanks N-term 0 voor frans toch een 8.5
Nu even keihard leren om 0,4 hoger te halen

), ingeschreven en klaar. Een week of twee geleden had ik de matching (en de week daarop het 'tentamen') en toen kwam ik erachter dat ik de stof (in ieder geval die we toen behandeld hebben) eigenlijk nu al saai vind... De ene helft vind ik compleet voor de hand liggend, de andere helft komt op mij over alsof alles neerkomt op eigen interpretatie, maar we over die eigen interpretatie toch verschillende theorieën moeten leren, zodat we tijdens discussies intellectueel over kunnen komen.
Kortom, het is (tot nu toe) nog niet echt mijn ding. Verder ook geen motivatie om te leren voor dat tentamen, dus daar ben ik hoe dan ook voor gezakt. Het punt is echter dat dat niet uitmaakt, aangezien je hoe dan ook wordt toegelaten.