xemmosx schreef:Waarom je niet al je dromen kan onthouden?
Of zorgen dat je de volgende nacht verder gaat met dezelfde droom.
Ik was vannacht zooooooo kwaad, maar ik weet niet meer waarom. Volgens mij was mijn telefoon gestolen ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolien schreef:Ik was vannacht heel erg boos op mijn vriend, omdat hij mij in mijn droom de hele tijd stoorde onder een toets. Ik had nog een half uur en hij vond zijn verhaal belangrijker dan de toets die ik aan het maken was. Hij begon steeds weer te praten en ik was zo pissig! Vanmorgen toen ik wakker werd, was ik nog boos. Hoe kan dat?
Liselot schreef:EskeGirl schreef:De wereld zal nog wel bestaan, maar als de mens doorgaat met het versterkte broeikaseffect (broeikaseffect zelf is iets natuurlijks), kan de aarde uit balans raken. De aarde zal dan een nieuwe balans vinden, maar die zal dan misschien niet leefbaar zijn voor de huidige wezens. Een tijdperk hiervoor (ben even kwijt welke, maar denk aan tientallen a honderden miljoenen jaren) was de CO2 concentratie bijvoorbeeld veel hoger dan nu.
Best knap dat je dat kan zeggen
LisannePruts schreef:Hoe zit het dan met andere kriebels van verliefd of zenuwachtig zijn?
Liselot schreef:_SnowBall schreef:
Maar ik had ergens gelezen dat water naar mineralen smaakt. Maar dit verschilt natuurlijk hoeveel mineralen er in zitten? Klopt dit?
Volgens mij wel.
Ik proef zelf ook duidelijk verschil in diverse merken bronwater. Maar ook water uit twente smaakt anders dan water in de randstad.
Bij mijn weten komt dat inderdaad door de mineralen ed die in het water zitten verschillend zijn
Heb zelf trouwens nooit demiwater durven drinken (met kijk op osmose) maar dat schijnt echt naar niets te smaken.
Misschien kan ik een keer een collega op het lab zo ver krijgen hahahaha
pony85 schreef:Oke next:
Waarom noemen ze groene stroom tegenwoordig zo. Je weet nooit zeker of jij nou echt groene stroom krijgt ik denk persoonlijk dat t allemaal geen verschil maakt.
=
Finliox schreef:Waarom voelt het moeilijker om adem te halen als je bang bent?