tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:44

Alja schreef:
Ach dreamy, toch nog niet steeds dezelfde?

Jasmijn sterkte, zo bij heldere hemel?

Nee, al valt het aardig te vergelijken. Ik heb altijd "the same oliebol", alsof iemand me iets probeert te leren.. :') maar blijkbaar tuin ik er elke keer in.

Alja

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:45

Je mag me altijd een pb sturen :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:50

Alja schreef:
Je mag me altijd een pb sturen :)

Je hebt PB, ben benieuwd naar jouw visie erop :))

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:08

thnx! Echt lekker ging het niet. Maar dat het zo slecht was wist ik niet.
Ik kan gelukkig even terug naar mn ouders, maar zelf een huis en een paard betalen wordt nog best een opgave denk ik...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:19

Jasmijn1989 schreef:
Ik kan gelukkig even terug naar mn ouders, maar zelf een huis en een paard betalen wordt nog best een opgave denk ik...

:( Is er nog een kans op herstel denk je?

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:27

Dreamy schreef:
Jasmijn1989 schreef:

:( Is er nog een kans op herstel denk je?

Nee dat geloof ik niet. En ik ben ook niet het type die dat wil. Hoe erg ik het nu ook vind en ik weet zeker dat ik er nog heel veel verdriet om ga hebben. Maar ik ga niet 'trekken aan een dood paard'. Ik laat me niet eerst aan de kant zetten, om daarna weer de deur open te doen als hij op hangende pootjes terug komt.

* probeert de powervrouw uit te hangen * -O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:31

Veel sterkte Jasmijn :(:)

Voor mij inmiddels 3 weken geleden na een relatie van 7 maanden. Mis hem nog wel, maar minder. Kan nu soms zelfs terug denken aan dingen met hem zonder verdrietig te worden. Gaat met ups en downs.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:59

Sterkte Jasmijn! Dat is niet niks...

En 3 weken... dat doe je echt snel! Bij mij duurt het jaren :P

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:00

Ben er nog niet overheen, maar de gedachte van: ja, die eerste zoen was heel leuk... ik heb nog verdriet, maar merk dat t langzaam iets beter gaat :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 01:39

Morgen zal ik hier iets posten... Breakup Soon! :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 09:11

Resistance schreef:

Oei, succes :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 10:16

Dreamy schreef:
Resistance schreef:

Oei, succes :(:)

Dankje. Het is gewoon een beetje doodgebloed... vanaf het begin is er niet echt passie geweest en we zijn nu na 1,5 jaar meer hele goede vrienden geworden. Ik heb hem al een beetje voorbereid (dat het niet helemaal onverwachts komt), en daar reageerde hij eigenlijk heel goed op waar ik heel blij om was. Ik ben dus ook helemaal niet verdrietig. Ik hoop dat we gewoon verder kunnen gaan als goede vrienden! :)

Ik heb echt heel veel zin in single zijn. :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:12

Ik ken dat heel goed! Ik had dat ook met mijn laatste ex.. we waren echt meer gewoon goede vrienden. Dus ook de knoop doorgehakt om uit elkaar te gaan & gewoon vrienden te blijven. En dat zijn we nogsteeds na bijna 2 jaar! We zijn 2 dagen terug nog naar de bioscoop geweest en pas nog sushi wezen eten :D
Geef het tijd en geef elkaar ruimte wanneer het nodig is, dan komt die vriendschap best goed :)

Geniet van het single-leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:18

Dat ging goed! :D We hebben nu alweer lol, maar gewoon als vrienden. Ik ben echt helemaal gelukkig! :D Mijn vorige breakup was een drama, deze is echt een opluchting.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:38

Hoi allemaal, zou ik hier ook mijn verhaal mogen doen? Het is gisteravond uit gegaan met mijn vriend en
ik ben zo intens verdrietig. #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:40

Tuurlijk! Lucht je hart!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:47

Sem_ schreef:
Hoi allemaal, zou ik hier ook mijn verhaal mogen doen? Het is gisteravond uit gegaan met mijn vriend en
ik ben zo intens verdrietig. #)

Heel veel sterkte :(:)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:01

Sterkte! Als je het liever via pb vertelt, staat m'n box voor je open.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:18

Nou.. Sinds begin zomer 2015 zijn we eigenlijk samen, ik heb hem leren kennen via mijn werk en het
klikte meteen. Voor hem was het de eerste keer, echt een serieuze relatie. Hij is overigens 27, ik 23.
Het was echt super, nog nooit had ik iemand oprecht zo leuk gevonden! Eigenlijk waren we altijd
samen, de ene nacht bij hem, dan weer bij mij.. Maar daarnaast hadden we ook nog wel onze
eigen dingen. Maar.. ik kan erg onzeker en jaloers zijn.. Dat is iets wat door onze relatie heen wel voor
conflicten heeft gezorgd. Hij is echt de liefste jongen die ik ken en hij gaf geen enkele aanleiding voor
die jaloezie, maar toch, ik vond het soms zo moeilijk en ik voelde me soms zo onzeker. Ik ben echt
een kei in problemen maken om niks.. Maar eigenlijk kwamen we er altijd wel uit en ik probeerde er ook
wel aan te werken. Het lastige was dat hij het ook 'liet gebeuren' als ik onzeker/jaloers was, ik kon
daardoor namelijk wat controlerend worden 'hoe laat ben je dan thuis?' etc. etc. Hij ging daar nooit zo
tegenin waardoor het de laatste maanden een beetje was gaan groeien. Hij had het gevoel op zijn tenen
te moeten lopen. Ondertussen baalde ik ook heel erg van mezelf, omdat ik het zelf ook helemaal niet zo
wilde.. Toen kwam er een breekpunt waarop hij zijn hart luchtte en aan gaf dat hij soms twijfelde omdat
het soms zo moeizaam kon gaan door mijn onzekerheid/jaloezie. Ik begreep dat wel.. Ik vond het zelf
ook zo stom van mezelf.. We hebben toen goed gepraat en ik zou er aan gaan werken, en nu echt! En hij
zou eerlijk zijn en beter zijn grenzen aangeven. Nou goed, met de jaloezie ging het eigenlijk best goed
en dat vond hij ook. Maar ik was natuurlijk wel wat onzeker geworden door zijn twijfel, hierdoor was ik
steeds op zoek naar bevestiging en stelde ik hem steeds vragen 'vind je het nog wel leuk genoeg?' etc.
etc. Het stomme is dat ik het dan vaak nog niet geloof en soms vaak op iets terug blijf komen. Na een
week was er weer een klein 'drama', hij zei dat hij heel erg was gaan nadenken en het moeilijk los kon
laten, hierdoor was hij meer gaan twijfelen.. Hij zat helemaal in de knoop. We kwamen tot de conclusie
dat dit misschien weleens kon komen door die vragen die ik steeds stelde. Allebei wilden we elkaar niet
kwijt..
We hebben heel veel gehuild tijdens deze gesprekken, maar het waren wel echt goede gesprekken.
Geen ruzie of verwijten. We spraken af dat we zouden blijven werken aan onze ‘flaws’ en dat ik niet
meer steeds naar die bevestiging zou zoeken door allerlei lastige vragen te stellen en ook meer op zijn
woord zou vertrouwen. Ik heb toen ook gevraagd of hij een pauze wilde of elkaar minder vaak zien,
maar dat wou hij allemaal niet.. Dat is nu ongeveer 4 weken geleden. Het ging eigenlijk best goed in die
4 weken, we hebben leuke dingen gedaan en ik probeerde hem heel erg de ruimte te geven. Afgelopen
week ging het wel weer een beetje mis.. Ik was weer onzeker/jaloers en hij voelde zich daar ook rot
over. Nu kwam hij gisteravond huilend bij mij binnen. Hij kon het niet meer. Hij had het geprobeerd maar
zijn twijfel ging maar niet weg en hij voelde niet meer genoeg. Het kwam niet echt onverwachts.. Ik was
er al zo bang voor. Op die manier heb ik het misschien ook wel een klein beetje in de hand gewerkt..
Maar de laatste tijd heb ik echt hard gewerkt aan mezelf.. We hebben samen gehuild en gepraat en
geknuffeld. Hij wilde niet weg dus hij is ook nog blijven slapen. Nu is hij wel weg. Ik ben zo verdrietig, hij
betekent zoveel voor mij. Ik zit ook niet zo lekker in mijn vel vanwege een stage die ik lastig vind. Hij
wil wel graag contact houden, ik ben de enige bij wie hij zijn hart kon luchten, alles kwijt kan. Ik weet
niet of ik dat kan.. Hij wil graag blijven appen, elkaar nog een keer zien.. Ik ga in ieder geval zelf
voorlopig geen contact zoeken. Hij is ook bang hoe het is om alleen te zijn. Ik heb hem vorig jaar best
wel geholpen met zijn studie waar hij al lang mee worstelde, hij denkt dat hij het niet alleen kon. Ik weet
zeker dat hij dat wel kan. Ik vind hem zo leuk, lief, mooi, ik wou hem nog lang niet kwijt, maar ik kan
niks veranderen aan zijn gevoel.. Ik kan wel aan mezelf werken, maar dat is nu blijkbaar niet genoeg.
We waren ook gewoon elke dag samen. Hij vindt het zelf ook echt verschrikkelijk.. Stiekem heb ik
natuurlijk nog steeds een soort hoop.. Dat hij straks erachter komt dat hij me toch mist en het gevoel
misschien verandert, maar daar moet ik maar niet teveel op hopen.. Hij heeft gezegd dat hij zou kijken
hoe het gaat als hij alleen is en dat hij het laat weten als zijn gevoel verandert. Ik ga proberen om hier
niet teveel mee bezig te zijn, maar ik weet op dit moment ook echt even niet waar ik het moet zoeken.
-O-

Het klinkt nu allemaal wat problematisch misschien maar we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad
en zoveel gedeeld. We zijn voor nu wel goed uit elkaar gegaan, maar wel met heel veel pijn en verdriet.

Sorry voor het warrige en veels te lange verhaal, respect als je het helemaal leest! Het lucht in ieder
geval al op om het even op papier te zetten, vanmiddag ga ik lekker uithuilen bij mijn moeder.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:34

Meid, veel sterkte!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:35

Dank jullie wel!

Hij zegt dat hij me nog steeds de mooiste en de liefste vindt en zegt ook dat hij nooit met
tegenzin bij me was. Hij was zo overstuurd gister en vandaag en zei hij ook dat hij zelf nu in de war is.
Liefdesverdriet is echt verschrikkelijk.. ;(

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:30

Veel sterkte :(:)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 16:41

Veel sterkte Sem :(:)

Zou ik iemand hier even een PB mogen sturen? Niet bepaald een breakup kwestie, wel een vervelend ex probleem..

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 17:16

natuurlijk Snollygoster :)

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:41

Snollygoster schreef:
Veel sterkte Sem :(:)

Zou ik iemand hier even een PB mogen sturen? Niet bepaald een breakup kwestie, wel een vervelend ex probleem..

Pb staat open