Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:55

Echt raar! Heb je toevallig gecheckt of het rekeningnummer helemaal klopt? Had de app nog eens nagelezen, daar stond iig wel de goede in!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 16:17

Als je het van meerdere mensen niet krijgt ligt het misschien aan je bank/weekend-transfer ofzo dan wil het wel eens langer duren.

Dank je meiden! Ben zelf de laatste tijd aan het zoeken naar kledingstijl aangezien all black voor de zomer wat te warm word.. Ben niet zo goed met kleur.

Jespri, ik vind de 2de ook het leukst!

Hier ook een gebrek aan assecoires. vind zo veel mooi maar vergeet ze eigenlijk altijd aan te doen :') beetje zonde dan

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 16:19

Als je het van meerdere mensen niet krijgt ligt het misschien aan je bank/weekend-transfer ofzo dan wil het wel eens langer duren.

Dank je meiden! Ben zelf de laatste tijd aan het zoeken naar kledingstijl aangezien all black voor de zomer wat te warm word.. Ben niet zo goed met kleur.

Jespri, ik vind de 2de ook het leukst!

Hier ook een gebrek aan assecoires. vind zo veel mooi maar vergeet ze eigenlijk altijd aan te doen :') beetje zonde dan

Leuke aankoopjes op de vorige pagina! Dat witte vest vind ik echt geweldig

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:12

Ik heb ook niks tegen bleke huiden. Ben zelf ook bleker dan bleek en ik vind dat juist wel iets hebben/leuk. Ik ga echt geen rekening houden met wat mij bleker maakt en wat niet. Is inderdaad weer eens wat anders dat bruin zijn door de zon. Ook komt er huidkanker in mijn familie voor, dus zonnen heb ik het sowieso niet op :j

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:15

Idd gewoon aantrkken waar jij je happy in voelt. En ach dat kleurtje zal me worst wezen.

Ben op zoek naar paar leuke sneakertjes voor de zomer, helaas hebben ze allemaal zo'n dikke witte zool, en als ik iets niet mooi vind...
Nog maar ff doorzoeken dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:18

Ik ben wel altijd bruin, ga gedurende de winter ook onder de zonnebank. Niet alleen omdat ik dan bruiner ben hoor, ook gewoon voor het '20 minuten vakantie' gevoel. En het scheelt dat ik dan in de zomer een stuk minder snel verbrand

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:24

Die 20 minuten stilliggen is echt een marteling, niks voor mij! En in de zomer blijf ik ook liever uit de zon.

Kijk eens naar le coq sportief. Die hebben geloof ik nog wat modellen zonder dikke witte zool!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:55

elkee schreef:
Ik heb ook niks tegen bleke huiden. Ben zelf ook bleker dan bleek en ik vind dat juist wel iets hebben/leuk. Ik ga echt geen rekening houden met wat mij bleker maakt en wat niet. Is inderdaad weer eens wat anders dat bruin zijn door de zon. Ook komt er huidkanker in mijn familie voor, dus zonnen heb ik het sowieso niet op :j

Had het anders moeten verwoorden; ik vind ook helemaal niks mis met een bleke huid. Ben zelf ook geen type die graag in de zon gaat liggen. Maar met je huid type en -tint staan bepaalde kleuren nou eenmaal mooier dan andere, en ik vind het jammer dat zo'n mooie meid als Saar dat iets draagt wat (in mijn ogen) niet haar natuurlijke schoonheid benadrukt.
Sowieso een voorstander van dragen waar je je lekker in voelt, maar dit topic is er toch ook om meningen (op een respectvolle manier) uit te drukken? :) Mijn mening: Saar, het is een leuke outfit, maar ik vind dat het je in andere kleuren mooier zou staan.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:57

Ik respecteer jou mening ook enorm La! Heb al aangehaald dat ik aan het proberen ben met kleurtjes. Nu we het er toch over hebben, aan welke kleuren ben jij nu aan het denken? :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:01

Klopt. De verschillende smaken en meningen maken dit topic juist zo leuk en gezellig.
Inderdaad, sommige kleurtjes staan niet bij bleke mensen. Net zoals sommige kleurtjes ook niet bij gebruinde mensen staan. En het ligt ook heel erg aan de stijl en hoe je het draagt. Veel vinden bleek en geel geen goede combi, maar ik vind het (mits de juiste tint) met een leuke combi erg mooi :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:13

Saar, bij jou eerder richting mooie diepe kleuren: koningsblauw, flessengroen, petrol ( <3 ). Als je toch in de pasteltinten wilt blijven, eerder lichtblauw en mint dan dat lichte roze.
Of wit op die khakigroene en dan lekker een felle/meerkleurige ketting/schoenen/lippenstift :) Zoiets: http://lookbook.nu/look/7243178-Zara-Wh ... cy-Couture :D

Elke, eens! Donker haar + lichte huid + felle geel kan, mits de make up ook goed gedaan is, ook heeel mooi staan :))

Mijn outfit van vandaag, wat netter dan normaal. Chelsea boots onder een boyfriend, en de enige blazer die ik heb - vind colberts ècht niet mooi normaal. Maar deze vind ik heerlijk om een beetje stoer te combineren :)

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:19

Ik heb echt het gevoel dat ik een keer met jou moet gaan shoppen La :')
Staat je leuk zo die outfit!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:25

I dig your style, dirndl. Zou zo in een blad kunnen als outfit ideas :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:34

Leuk hoor! (:

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 21:05

Lekker outfitje La!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 07:53

Zelf ik heb kleur in m'n kast!
Wat vinden jullie, met of zonder sjaal?
Afbeelding

Afbeelding

Edit: heb mn shirtje nu wel op dezelfde lijn gedaan als mn blazer zodat ie er niet onder uit komt

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:09

Thanks ladies! :D

Debbels, in principe met sjaal, maar vind de sjaal niet mooi dus ik zeg deze keer zonder := De rest staat je wel heel goed!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:20

Zonder!

Komt de blazer veel mooier uit. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:43

met! vind het wel leuk vrolijk staan

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:00

Zonder! Die blazer is prachtig, waar is die van?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:18

liespower94 schreef:
Zonder! Die blazer is prachtig, waar is die van?

Van de New Look (in de V&D)! Heb 'm al wel een tijdje dus ik weet niet of ze hem nog steeds hebben.

Bedankt allemaal voor de adviezen! :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:54

Outfitje van vandaag, lekker simpel met highwaist, mannenshirt, sneakers en een smerige spiegel.
Afbeelding

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:33

Dirndl schreef:
Saar, bij jou eerder richting mooie diepe kleuren: koningsblauw, flessengroen, petrol ( <3 ). Als je toch in de pasteltinten wilt blijven, eerder lichtblauw en mint dan dat lichte roze.
Of wit op die khakigroene en dan lekker een felle/meerkleurige ketting/schoenen/lippenstift :) Zoiets: http://lookbook.nu/look/7243178-Zara-Wh ... cy-Couture :D

Elke, eens! Donker haar + lichte huid + felle geel kan, mits de make up ook goed gedaan is, ook heeel mooi staan :))

Mijn outfit van vandaag, wat netter dan normaal. Chelsea boots onder een boyfriend, en de enige blazer die ik heb - vind colberts ècht niet mooi normaal. Maar deze vind ik heerlijk om een beetje stoer te combineren :)

[ Afbeelding ]

Gave blazer! Waar is die van?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:35

Alle drie de outfits hierboven, heel tof!!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:04

Eventjes een vraagje aan degene met zo'n super stretch broek van de h&m. Ze lopen nog flink uit toch? Ik heb er eentje gekocht die super strak zit en heb momenteel echt het idee dat ik er dood in ga :') maar dat wordt nog beter toch of heb ik gewoon flinke miskoop gedaan?