Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elkee schreef:Ik heb ook niks tegen bleke huiden. Ben zelf ook bleker dan bleek en ik vind dat juist wel iets hebben/leuk. Ik ga echt geen rekening houden met wat mij bleker maakt en wat niet. Is inderdaad weer eens wat anders dat bruin zijn door de zon. Ook komt er huidkanker in mijn familie voor, dus zonnen heb ik het sowieso niet op
Dirndl schreef:Saar, bij jou eerder richting mooie diepe kleuren: koningsblauw, flessengroen, petrol (). Als je toch in de pasteltinten wilt blijven, eerder lichtblauw en mint dan dat lichte roze.
Of wit op die khakigroene en dan lekker een felle/meerkleurige ketting/schoenen/lippenstiftZoiets: http://lookbook.nu/look/7243178-Zara-Wh ... cy-Couture
Elke, eens! Donker haar + lichte huid + felle geel kan, mits de make up ook goed gedaan is, ook heeel mooi staan
Mijn outfit van vandaag, wat netter dan normaal. Chelsea boots onder een boyfriend, en de enige blazer die ik heb - vind colberts ècht niet mooi normaal. Maar deze vind ik heerlijk om een beetje stoer te combineren
[ Afbeelding ]