Dat ik alles vast in wil pakken omdat ik morgen weg ga maar dat er dan nog zoveel spullen in de was zitten en ik er veel niet kan vinden en daarom gestresst raak
Dat ik momenteel absoluut geen controle heb in mijn werk en geen flauw idee heb of ik bijna klaar ben of bij lange na niet. En dat ik komende twee weken vakantie heb om bij terugkomst weer van voor af aan te beginnen en ik dus ook absoluut niet kan reflecteren over de afgelopen weken.
Aan dat mijn vriend voor 11 niet uit bed is gekomen, ik al 4 uur heb gewerkt voordat hij uberhaupt wakker was en nu geirriteerd is omdat hij niet optijd uit bed is gekomen en dan afreageert op de dwijl die hij in handen heeft en mij.
Aan de kat die weer een kip heeft opgegeten. Nu maar op zoek naar de vallen met 30 graden
Pluizebolpum
Geplaatst: 06-08-15 21:31
Aan de terreur-oudjes naast de paardenweide, het feit dat instant karma dus blijkbaar toch niet bestaat, dat de plaatselijke gemeente zo gruwelijk langzaam werkt en dat ik waarschijnlijk mijn extra medicatie niet bij beiden kan terugvorderen...
Mandarijn
Geplaatst: 06-08-15 22:19
Niet alleen van vandaag, maar van de afgelopen tijd: De mensen die het nodig vinden om continu m'n tuin in te lopen. En vervolgens de deur open laten staan. Ik heb m'n hond vaak in de tuin lopen, dan zou ik dus nu continu erbij moeten blijven omdat een of andere mafkees het nodig vindt om die deur open te zetten. Anders ben ik straks m'n hond kwijt, want die gaat gewoon op onderzoek uit dan.
Heb nu een kettingslot om de schuttingdeur zitten. Kunnen ze er in ieder geval niet meer zo makkelijk in.
Dat ik uitgerekend vandaag ziek moet worden, net nu we EINDELIJK een keer een uitje gepland hebben. Hoop dat de verkoudheid zich een beetje gedraagd vandaag en ik alsnog gewoon kan genieten
ik erger me aan een persoon die soms heel erg de aandacht geeft aan mij wat ik erg prettig vind en echt zijn waardering uitspreek over mij en de andere keer is die zo afstandelijk naar me doet en het soms zelfs helemaal afkapt en dan toch weer naar me toe komt. ik raak gewoon op..
Mandyy
Geplaatst: 09-08-15 20:03
Dat ik gisteren dacht 'Goh ik heb al even geen hoofdpijn gehad' en dan vandaag wakker worden met gigantische hoofdpijn.