Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:51

Donna89 schreef:
Zit te kijken op mp voor een goedkoop badpak(mijne is verdwenen met verhuizing)
Ik vraag me toch af hoe je een badpak verkoopt zonder er een maat bij te zetten....
`mooi badpak' eh ja heel mooi.. maat??

En titel"prachtig zwart badpak"

Open foto... legergroen..
Ietswat vaak gewassen?!?!

Welke maat moet je hebben? Ik heb nog een badpak van champion erop staan :)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 01:29

ik heb me toch een kerel.

30 december 2013 mailde een meneer over 2 karl may pockets (1 euro per stuk), hij wou graag meer weten over dhl verzending.

Dus ik hem keurig helemaal uitgelegd, uitgezocht wat dichtstbijzijnde punt was enz
Leek hem wel wat, dus hij gaf zijn adres door en zou het overmaken.

Terug gemaild dat ik ze zou reserveren. En dat ik een mailadres nodig had waar hij dan een mailtje op zou krijgen dat hij de boeken kon ophalen.

En toen was het stil en ook geen geld.

26 januari 2014 krijg ik ineens weer een mailtje van hem.
Hoe hij kon weten wanneer de boekjes voor hem klaar lagen.

Dus ik keurig terug gemaild dat de boekjes niet voor hem klaar zullen liggen omdat ik nooit een cent ontvangen heb, en ook nooit een mailadres heb ontvangen.

En toen was het weer stil.

Krijg ik vanavond ineens een mail:
Als het goed is heb je het geld al ontvangen.
Mijn mailadres is:
Hopend op snel bericht

Ook niks geen vraag of de boekjes er nog wel zijn...niets..
En snel bericht....mwoah vandaag niet meer

Edit: en dat geld wat ik AL had moeten ontvangen, staat nog niet op mijn rekening

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:57

Dat schiet ook niet op Kitty.

Vraagje aan de adverteerders hier.
Marktplaats heeft een nieuw beleid.
De advertentie volgorde is veranderd, nieuwe advertenties staan niet standaard bovenaan.
Om toch meer bezoekers te trekken hebben ze marktplaats extra aangemaakt, maar de link hiervan doet het bij mij niet. :(

Meer mensen die hier last van hebben?
Ben namelijk wel benieuwd wat het gaat kosten om bovenaan te staan, of op pagina 1 tussen de advertenties van agradi }:0

tessyke

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:26

jullie gaan hard :D

Schoenen zijn nog niet verkocht maar ik denk dat ik ze ga weggeven aan een collega met een tienerdochter ofzo :j
ik ga wel nog een rieten kattenmand en een kattenbak erop zetten, die staan in de weg :P

Ik ben vandaag wel bij iemand geweest met een piste om kennis te maken, vanaf nu kan ik lekker terug gaan trainen met mijn merrie :D :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:36

HTM, dat is me totaal niet opgevallen!? :o Ik ga vanavond weer een aantal advertenties opnieuw plaatsen en zal eens opletten!

tessyke, schoenen lopen bij mij ook helemaal niet hard.
Als je er iemand blij mee kan maken, zou ik dat ook doen! Ik zit te twijfelen ze anders naar de Kringloop te brengen. Daar zijn ze er ook zeker blij mee :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:40

Na mijn vorige bericht over het tuinsetje, dat die mensen woest op mij waren omdat we elkaar misgelopen waren.. Is hij nu opgehaald door andere mensen. :D
Toch nog 30,- voor gekregen. :j Was ook de vraagprijs en niet eens onderhandeld! Mensen waren er erg blij mee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:57

Zie! Het kan ook wel eens meevallen :D

Ik heb ondertussen een heel vriendelijk *uch* mailtje van de man uit Tsjechië, dat ik de gitaar niet op marktplaats moet zetten als ik hem niet aan iemand wil verkopen... Nee, oke. Sorry. :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:58

Renee1991 schreef:
Zie! Het kan ook wel eens meevallen :D

Ik heb ondertussen een heel vriendelijk *uch* mailtje van de man uit Tsjechië, dat ik de gitaar niet op marktplaats moet zetten als ik hem niet aan iemand wil verkopen... Nee, oke. Sorry. :')

Luisteren, jij! #) :')

Je had gewoon dit terug moeten sturen.

www.marktplaats.NL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:03

Hahahahahaha, geniaal! Zal ik dat doen?? Ik heb hem namelijk nog niet geantwoord :D
Tja, ik vind het een beetje een rare actie, maar ik heb er echt lak aan. Laat maar kletsen..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:08

het kunnen toch ook gewoon Nederlanders zijn die in tjechie wonen?
ik woon ook in duitsland maar koop ook op www.marktplaats.NL

en als ze betalen dan maakt het toch niet uit waar je het heen moet sturen, je hoeft het toch niet te brengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:19

Het is ook niet zo dat ik mensen uit het 'buitenland' per definitie niet vertrouw, integendeel. Maar deze man communiceerde nogal gebrekkig en hij kwam niet erg vriendelijk over op de mail. Dan hoeft het van mij al niet meer ;) Zeker niet als het om een product van 600 á 700 euro gaat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:21

Tja, aan de andere kant, als ie gewoon veilig betaalt en er is niks aan de hand... Sprak hij Nederlands of Engels? Niet iedereen is even goed in Engels, en dan kan het al snel 'onvriendelijk' overkomen maar als je niet bekend bent met de taal is het gewoon onhandig om een hele lange mail te schrijven. Eerder was je grootste angst de verzending, en ik kan je vertellen dat het gewoon aankomt.... Zelfs koffiemokken blijven heel tijdens het transport naar Tsjechië... :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:21

Ik heb al meer dan een maand mijn merrie te koop staan. Echt frustrerend want zit nu enige spoed achter...

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:36

onzo pony staat ook te koop, maar daar kwamen de eerste week redelijk wat reacties op maar nu ook niet meer

heb er maar wel mijn tel nr bijgezet ivm evt niet aankomende mailtjes

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:08

Hihi, ik heb nu een koper die gaat echt tot 't gaatje.
Zoals ik van de week al zei heb ik Dr. Martens met Union Jack op marktplaats staan.
*foto*

Nu was mijn richtprijs €70,- aangezien die "krengen" nieuw zo'n €150,- kosten.
Enfin, koper bood €50,- dus ik stelde voor om ertussenin te gaan zitten en voor €60,- te gaan.
Dat wilde ze wel, mits het inclusief verzendkosten zou zijn.
Dus ik had teruggemaild dat ik daar even over moest nadenken, waarop ze terugmailde dat ze er ook even over had nagedacht en dan maar ook de verzendkosten wilde delen en dus €63,50 wilde afspreken.
Neem me niet kwalijk, maar wat maakt die €3,20 dan nog uit?
Ik wacht maar even met reageren want ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:10

Ik zou zeggen dat je niet bereid bent de verzendkosten te delen, en dat €60,- excl. is.

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:35

Ze is zó leuk Giolli ! Balen dat er nu niemand voor dr is.. Zeker als er enige spoed bij zit

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:37

Oh vertel mij dat ze leuk is.... Ze is echt geweldig!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:51

Wat fijn dat kopers zp eerlijk zijn...

Had dekjes gekocht, moestennog alleen nog gewassen worden. Mn vriend overhalen om ze optehalen blijken er allemaal scheuren in te zitten...

Heb het zelf nogniet gezien, maar vriendlief meldde dat eventjes. Vanavond kan ie pas foto's ervan maken omdat ienu aant werk is... Benbenieuwd... :n
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 13-02-14 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:52

*Stille meelezer kruipt onder een steen vandaan*

Ik heb zojuist mijn bed op Marktplaats gezet. Ik ben benieuwd wat ik voor een reacties zal krijgen...

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:53

Giolli schreef:
Ik heb al meer dan een maand mijn merrie te koop staan. Echt frustrerend want zit nu enige spoed achter...

Die van mij heeft dik een half jaar te koop gestaan... Maar dat was ook een verhaal apart :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:08

Ik kan me ergeren over de domme mentaliteit van iphone verkopers.
1000 euro voor een gebruikte iphone 4s vanwege dat spel dat erop staat.
Geloof je zelf toch niet?

Zoek voor een redelijke prijs bij mij in de buurt een tweedehands nieuwe iphone 4s want mijne is kapot en nu zijn alle prijzen super hoog vanwege dat pokke spel.
Zo dat moest ik even kwijt.

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:11

Ja zag op mp er eentje voor bij komen voor 2500 , een samsung galaxy s4 en een iphone met dat spel voor 2000, ja sorry hoor maar ik vind het dat geld helemaal niet waard...

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:12

CxB schreef:
Ja zag op mp er eentje voor bij komen voor 2500 , een samsung galaxy s4 en een iphone met dat spel voor 2000, ja sorry hoor maar ik vind het dat geld helemaal niet waard...

In China schijnen ze er tonnen voor te krijgen :Y) . Denk dat mensen daar dollartekens in hun ogen van krijgen :D .

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:14

Haha ja was er eentje verkocht voor 90,000 dollar _O-