Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje1993 schreef:Vind wind leuk, maar ben het nu wel weer zat eigenlijk.
De dijk bij delfzijl blijkt de wind en springtij trouwens niet zo leuk te vinden, dus ik hoop heel hard dat we vannacht droge voeten houden.
Brainless schreef:Hier is 1 van de dakplaten van de stal aan het loskomen.
Ben bang dat als deze gaat er meer gaan volgen.
Mijn man is aan het kijken of hij voor nood een zak zand erop kan leggen (hopelijk blijft deze liggen tot morgen).
Brainless schreef:Hier is 1 van de dakplaten van de stal aan het loskomen.
Ben bang dat als deze gaat er meer gaan volgen.
Mijn man is aan het kijken of hij voor nood een zak zand erop kan leggen (hopelijk blijft deze liggen tot morgen).
anniekasaur schreef:Froukje1993 schreef:Vind wind leuk, maar ben het nu wel weer zat eigenlijk.
De dijk bij delfzijl blijkt de wind en springtij trouwens niet zo leuk te vinden, dus ik hoop heel hard dat we vannacht droge voeten houden.
Echt? Ik woon vlakbij de dijk in Delfzijl
Inderdaad het houd je wakker, mijn wekker gaat om 4 uur al weer..
Brainless schreef:@Froukje
Jawel met de ladder...hij komt net helemaal verkleumd binnen en zelfs de ladder wilde er vandoor waaien.
Maar de zak bleef wonderbaarlijk liggen op het schuine dak, hopelijk ook de rest van de nacht.
Paarden zijn (heel begrijpelijk) onrustig, heb een open stal, dus krijgen af en toe wel een windvlaag om de oren.
Ik vind het nu wel mooi geweest, laat de wind maar gaan liggen.
Wilawander schreef:Had niet verwacht dat er zo'n storm zou komen. Bij ons veel schade aan de kennels. Dak deels los gekomen en nu grindtegels opgelegd, die het hopelijk houden. De wanden zijn half meegetrokken en moeten vernieuwd worden. Het was net nieuwWas gelukkig nog redelijk op tijd en nog erger kunnen voorkomen en het belangrijkst de hond heeft niks. En we wonen niet eens aan de kust....
Wilawander schreef:Had niet verwacht dat er zo'n storm zou komen. Bij ons veel schade aan de kennels. Dak deels los gekomen en nu grindtegels opgelegd, die het hopelijk houden. De wanden zijn half meegetrokken en moeten vernieuwd worden. Het was net nieuwWas gelukkig nog redelijk op tijd en nog erger kunnen voorkomen en het belangrijkst de hond heeft niks. En we wonen niet eens aan de kust....
Diablo schreef:Zilkesteyn70 schreef:O echt![]()
Ik zal nog even kijken op de website van Landkreis Leer, straks staat mn zoontje morgen voor een dichte deur
Landkreis Leer is één van de weinigen die tot nu wel school hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat die achterblijven. Mijn oudste gaat naar Wiesmoor, die is vrij. De jongsten gaan naar Leer, maar als alles verder vrij is, hou ik die ook thuis.