Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:42

Citaat:
iemand hier nog intresse in een gratis trekkerband voor zandbak ofzo?

Ha, ha onze trekker kreeg vorige week een klapband, welke maat?? ;) We willen een andere trekker met frontlader en hebben niet zoveel trek in de aanschaf van een nieuwe band.

Ik begrijp dat gebedel niet zo van mensen die van alles organiseren voor mensen met een beperking, begrijp me goed ik ben blij dat ik gezond ben maar die beperking geldt toch niet voor de portemonnee? Er wordt altijd maar zielig over gedaan maar als ik mee wil doen met een activiteit dan moet ik ook betalen en als er inschrijfgeld voor gerekend wordt, dan kunnen daar mooi de prijzen van betaald worden. Werk zelf met mensen met een beperking en ben nog niet zo overtuigd van hun minder gevulde portemonnee.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:19

upendo schreef:
Pfff..

Tijdje terug twee dekjes naar Belgie verstuurd met een pakket zonder t&t code..

Pakket is nooit aangekomen.. Wat kan je daar nou aan doen? :(

Balen, hoe lang is het al geleden en wat zegt de t&t? Heb je al contact gehad met post nl?

Ik vandaag als het goed is een teddy konijntje gereserveerd voor eind januari... Hoop dat het eerlijk gaat en dat ze hem niet eerst aan een ander verkoopt, heb haar ook een leuk verhaaltje gestuurd zodat ze weet dat ik serieus ben. Ze woont nl in Zwolle en ik in Middelstum :+ dus die zal wel denken : is die gek om zo ver te rijden voor een nijntje? *D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:17

Pff.. ik heb nog een paar oude studieboeken op MP staan. Meeste heb ik twee jaar terug al verkocht maar heb
er hier nog een paar liggen. Zijn vaak ook oudere drukken. Staan er ook allemaal voor 2 of 3 euro op.

Krijg ik non stop mailtjes van mensen; 'Is dit de nieuwste druk?' 'Is dit de tweede druk?'

Terwijl die nieuwste druk waar hun het over hebben op bol.com zo'n 60 euro kost.. kom aan.. denk na!
Het is een compleet ander ISBN nummer ook... net iemand die het vroeg over een boek die zelfs een andere voorkant en ondertitel heeft als de druk die hij zoekt :roll:

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:24

Debbie schreef:
Pff.. ik heb nog een paar oude studieboeken op MP staan. Meeste heb ik twee jaar terug al verkocht maar heb
er hier nog een paar liggen. Zijn vaak ook oudere drukken. Staan er ook allemaal voor 2 of 3 euro op.

Krijg ik non stop mailtjes van mensen; 'Is dit de nieuwste druk?' 'Is dit de tweede druk?'

Terwijl die nieuwste druk waar hun het over hebben op bol.com zo'n 60 euro kost.. kom aan.. denk na!
Het is een compleet ander ISBN nummer ook... net iemand die het vroeg over een boek die zelfs een andere voorkant en ondertitel heeft als de druk die hij zoekt :roll:

Heb je wel in de advertentie erbij staan welke druk het is? Veel mensen zoeken alleen op auteur/titel en zien het isbn dus niet.

lillytjuh

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:32

Laarzen zijn mijn huis uit! Hopelijk straks tijd om de dekens er op te zetten! Zou veel ruimte schelen op de zolder!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:56

ik heb er nu 1 die een foto wilde van een bit met een meetlint er bij, dus ik die gemaakt en gestuurd, krijg ik een mail: "zoals je zelf nu misschien ook ziet is het geen 12,5 maar een 13,5 en dat is te groot voor mijn paard"

nu betreft het echt een 12,5 maar zij kijkt gewoon niet goed, dus heb nu foto's gemaakt met 2 andere bitten er bij, 1tje waar 12,5 op staat en 1tje waar 13,5 op staat en die naar haar toe gestuurd

ik heb nu al medelijden met dat paard dat dus op haar manier van kijken een 11,5 in de mond gedrukt krijgt

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:25

Ik wil eigenlijk schoenen kopen via marktplaats, zijn nieuw en 85 euro.. Maar ik heb er een beetje moeite mee om zon groot bedrag over te maken naar een onbekende. Ben bij zon bedrag een beetje bang om opgelicht te worden :\ Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Laatst bijgewerkt door i_risss op 08-01-13 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:26

Rekening en naam googlen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:28

ik heb gisteren 100 euro naar iemand overgemaakt die ook nog eens 5 dagen lid is van mp en knijp hem dan ook wel een beetje hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:29

Hmm... jammer, ik wil de dvdbox van Absolutely Fabulous hebben. Stond nieuw in doos voor 45 op marktplaats maar voor 41 pond heb ik dezelfde + drie bonus dvds van amazon.co.uk. Heb helaas alleen geen credit card dus marktplaats is makkelijker.

Bood 30 euro omdat ik voor minder niet bijna hetzelfde wil betalen en ik legde ook in mijn mail uit dat ik niet hoger wil gaan om die reden.

Krijg ik terug; ik kan voor 42,50 akkoord gaan.

Ja laat dan maar zitten :')

*gaat op zoek naar een credit card*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:31

Is er niet iemand die je kent met een credit card?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:32

kan je niet met Paypal betalen dan? dat gaat vaak wel in het buitenland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:32

Ja als het goed is heeft mijn moeder er een, dus dan doe ik het op die manier denk ik :)

Een paypal account heb ik niet :n

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:34

Paypal is gratis Len, zo aangemaakt! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:50

Jammer... Amazon werkt alleen met credit of debit cards voor zover ik vinden kan...

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:50

eclair98 schreef:
Rekening en naam googlen?

Ja dat zoiezo, en ook een adres vragen misschien om te controleren? Zijn natuurlijk ook heel veel goede mensen op marktplaats, maar een vriendin van mij is laatst ook opgelicht dus ben toch een beetje voorzichtig :P

Alja schreef:
ik heb gisteren 100 euro naar iemand overgemaakt die ook nog eens 5 dagen lid is van mp en knijp hem dan ook wel een beetje hoor!

Hoe heb jij dat gedaan dan, gewoon overgemaakt of paypal ofzo?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:55

@Lente, maar 41 pont is toch meer dan 50 euro? En hoe zit het bij die qua verzendkosten? Zoveel 'winst' maak je er niet op toch? Of zijn die extra dvd's heel bijzonder?

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:19

Citaat:
Ik wil eigenlijk schoenen kopen via marktplaats, zijn nieuw en 85 euro.. Maar ik heb er een beetje moeite mee om zon groot bedrag over te maken naar een onbekende. Ben bij zon bedrag een beetje bang om opgelicht te worden :\ Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Als je het niet vertrouwd dan kan je misschien beter de schoenen in de winkel kopen, maar daar zijn ze vast duurder, denk ik, anders wil je ze niet via MP kopen.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:22

Nee klopt, en deze kun je niet meer kopen in de winkel :P
Maar het is van iemand die meer nieuwe kleding en schoenen verkoopt dus zal wel goed zijn, maar het is toch een groot bedrag om zomaar over te maken..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:26

i_risss schreef:

Eerst zou ik vragen of je ze op mag komen halen (ook al is dit niet de bedoeling) Adresgegevens en telefoonnummer vragen mocht je het niet kunnen vinden. Dan heb je in het ieder geval die gegevens ;)
Dan even later er op terug komen (bijvoorbeeld dat het toch verder is dan dat je dacht en of het alsnog verzonden kan worden)

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:36

Dat is best een geniaal idee haha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:47

Die DVD's zijn wel bijzonder ja :j extra lange afleveringen :)

Inmiddels in een interessante mailwisseling met meneer-45-euro verwikkeld. Of ondertiteling niet noodzakelijk is voor mij (nee, ik ben praktisch tweetalig :') ) en uiteindelijk dat hij nog wel kan zakken naar 40.

En ik? Ik kwam een geweldige advertentie tegen van iemand die een heeeeeeleboel DVD's kwijt wil voor maar 35 euro waaronder de eerste vier seizoenen van de serie die ik hebben wil maar een boel die mijn ex heeft meegenomen en een hele hoop die ik op mijn verlanglijstje heb staan dus als alles goed zit ga ik die vrijdag halen _O-

En zo doe je dat :D

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 00:09

Je kan ook via paypal betalen ofzo met marktplaats, dan kan je geld terug krijgen als je opgelicht wordt.
Gebruiken jullie dat wel eens?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 00:28

En die advertentie is niet toevallig van je ex, Lente ? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 00:45

Hahaha nee dat zou wat zijn! _O-

Wel op te halen bij hem in de buurt :')