Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Dinniej schreef:Ik heb een jurkje binnengekregen dat er in het echt werkelijk niet uitziet. Ik weet nog niet wat ik ermee wil, maar wil het op z'n minst aan de seller laten weten. Heeft iemand een idee hoe ik een net berichtje kan maken?
welke is dat dan ?>
Dinniej schreef:http://www.ebay.com/itm/280871783947?va ... 1439.l2649
Het gaat om deze. Door de titel dacht ik dat het om een gebreid jurkje ging, maar het patroon is er heel goedkoop uitziend opgeprint. Het touwtje waar de pompoms aan vastzitten is niet gewoon een normaal touwtje, maar een raar breed stuk koord dat slordig langs de capuchon is genaaid. En ook de kleuren zijn heel raar. Nu kan dat laatste natuurlijk door m'n scherminstellingen komen, maar al met al ziet hij er niet uit.
Jaime_ schreef:OOOOOOOOOooohhh sh*tzooi!!! Zie ik net in ebay dat mijn registratie adres volledig is, en dat bij mijn 'primary shipping adress' mijn huisnummer niet bij het adres staat :S De rest klopt wel.. Dat is dus mooi naadje, straks ben ik al dat geld kwijt voor niets..Waar zou ik het beste contact mee op kunnen nemen? Want de rest klopt wel.. alleen mijn huisnummer staat er dus niet bij.. Met postNL?