[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 13:45

_Micha_ schreef:
Hoe duur was de sjaal? hij ziet er super lekker uit.

Balen van je pakket zeg (heette je nou Marilla?)
Ik ben ook boos op de post nl, ik wacht al sinds woensdag op haar verf (is woensdag aangeboden, niemand thuis) zouden ze donderdag komen, niet geweest, vrijdag komen niet geweest, dus nu aangebeld, ren naar de deur, is het mijn h&m pakket. En nog steeds geen haarverf _O- die staat nog steeds op niet bezorgd.
Maaar ik ga dus even kijken of het iets is!

Ja, Marilla :)
Pff, dat is ook al balen zeg!! Mijn H&M pakket is onderweg, ben benieuwd! Sprak net de postbode en ik mocht m'n pakket wel mee nemen, maar het is zo'n grote doos, ik had geen zin om die te sjouwen, dus nu moet ik netjes wachten tot ie langs komt :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 13:49

Pff, zij is veel te leuk :o

Afbeelding

Afbeelding

kelliiee1993

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:52

leuke plaatjes weer!

vind zoiets als de eerste foto echt leuk alleen dat maakt me zo netjes heb ik het idee altijd!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 13:54

Die van deze pagina bedoel je? Of die van de vorige pagina nog?
Van deze heb ik dat idee inderdaad dan ook altijd :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 13:55

Mijn H&M pakketje is er, ga gelijk eventjes passen :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:56

Ja van deze pagina bedoel ik!

Oeh leuk succes met passen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:56

Het zit allemaal goed :j vest is heel erg leuk. De ribstof broek zit ook mooi (teller staat op 25 nu :') ) alleen moet ik nog even kijken hoe ik die gaan combineren.
http://www.hm.com/nl/product/01752?arti ... le=01752-J korenblauw. Iemand tips?
Ik baal echt als een stekker dat ik niet ook de mintgroene heb besteld (ze waren maar 10 euro en nu weer 20)

En de flamingo blouse/jurk is ook leuk maar ik ga 'm niet als jurk dragen daar is ie aan de voorkant te kort voor. Maar aan de achterkant is ie wel weer heel lang (tot mijn knieeen) iemand nog combi tips? Zat zelf te denken aan zo'n zwarte matte legging, maar qua vest weet ik het nog niet helemaal. en meer tips zijn altijd welkom.
http://www.hm.com/nl/product/03795?arti ... le=03795-B
deze dus

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:58

Even bij gelezen.

Leuke outfits loes! Staat je goed. Die tas is echt prachtig. (Hebben! <3 )

Ik heb vandaag echt gewone thuis en honden-wandel kleding aan. Ik kom nu toch nergens, behalve in de supermarkt dus ik heb niet veel moeite gedaan om er leuk uit te zien. Zolang het maar lekker zit :j

Ik kan me voorstellen dat 164 kort vervelend is met kleding. Alles is gemaakt voor zeker 10 cm langere mensen. Ik heb het tegenovergestelde probleem. Jullie mogen allebei wel 7,5 cm van mij hebben hoor :D. Zijn we ongeveer even lang _O- .

Wat enorm balen van je pakket Davinia! Rare bezorger |o

Ik heb gisteren (of was het eergisteren) een zwart bloesje binnen gekregen (lijkt op het bloesje van je stap outfit Loes) maar hij is een maat te groot dus misschien dat ik die vandaag nog even wil omruilen.

Dat vest van de voorlaatste outfit van dat meisje heb ik ook. Niet precies hetzelfde want ik kan niet zien hoe echt helemaal valt, maar hij lijkt er heel erg op. En ik ben er verliefd op. Zou dat vest het liefst iedere dag dragen. :):)

Dat jurkje op van de derde outfit vind ik leuk :).

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:02

Oeh al die plaatjes vind ik erg leuk, zeker mijn smaak, ik hou wel van een tikje netjes! Heb er ook een hoofd voor, dus dan staat het ook wel oke. Niet zo van hee daar gaat een boerenmeid met een mantelpakje aan. haha. Ik was trouwens graag een boerenmeid geweest maar helaas mijn ouders wilden in de stad wonen :(

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:03

Haha ik wil wel die 7,5 cm van hebben! Zolang is ook niets! Dan is alles vaak net te kort!

Ga zo denk nog even bij de intercity kijken of ik wat leuks zie

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 15:11

Matsje schreef:
Oeh al die plaatjes vind ik erg leuk, zeker mijn smaak, ik hou wel van een tikje netjes! Heb er ook een hoofd voor, dus dan staat het ook wel oke. Niet zo van hee daar gaat een boerenmeid met een mantelpakje aan. haha. Ik was trouwens graag een boerenmeid geweest maar helaas mijn ouders wilden in de stad wonen :(

Haha, ik heb geluk! Mijn ouders wonen gewoon in een dorp, maar mijn vader had met opa een boerderij :D
Ik vind die plaatjes ook zo leuk, ga ze zeker opslaan :j
Ik hou er ook van om een tikje netjes te lope.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:14

Oooh mooie outfitjes inderdaad!

Die sjaal was wel aan de prijs voor een sjaal vind ik. 22 euro ofzzo, maar hij is zooo heerlijk mooi dik en zit een glitter lurex draadje door!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:20

Loes, leuke top die eerste! En je sjaal ook! Zit jij ook nog steeds in een afvaltopic of niet?

Ik ben wel een boerenmeid! Haha, mijn vader heeft altijd een melkveebedrijf gehad maar is er nu mee gestopt. Ik heb ook een vrij klassiek hoofd, dus kan veel hebben!

Marilla, balen van je pakketje! Vooral als je het heel graag wilt hebben.

Zo, vandaag Open dagen bekeken.. En ik ben er uit! Wat een opluchting zeg.

Vanavond stappen, maar wat moet ik aan. Dramaaaa.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:22

Haha CCCC, ik zit nu al met hetzelfde dilemma, ik moet echt leuke stapoutfits hebben, maar ik vind ze nergens :n

Ik heb trouwens vanaf maandag een legerprint broek! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:27

We gaan eerst bij een vriendin nog singstarren en lekker een drankje doen, dus ik neem wel 3 setjes mee of zo. :')

Tis altijd heel warm binnen, dus ik kan geen blazer o.i.d. aan.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:32

Hebben jullie foto's van jullie stapoutfits? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie op stap gaan :j
Blazer is bij ons ook bijna onmogelijk :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:35

Ik ga meestal heel erg simpel. Spijkerbroekje, strak shirt of strapless top erop. En dan laarsjes en tasje + wat sieraden. Iedereen loopt er hier nogal 'saai' bij, dus als ik overdressed kom, dan word ik echt aangestaard. _O-

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:36

Gezellig!
Een stapoutfit is inderdaad wel lastig!
Ik ga volgende week vrijdag weer, dus tegen die tijd verzin ik wel wat (of koop ik wat nieuws :') )

vanavond blijf ik thuis, er komt vanavond een vriendin, gaan we gewoon wat spelletjes doen en tv kijken etc. dus hoef niet veel bijzonders aan.

Zal zo eens kijken of ik een foto van een stapoutfit heb, maar meestal heb ik een topje aan met leuke sieraden en een tasje.
Vestje/blazer is echt te warm
edit; geen foto gevonden van een stapoutfit!
Had vorige keer een spijkerbroek aan met een groenige top met glitters op de schouders en daar nog een zwart hemdje onder omdat het ene nogal laag shirtje is.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:44

CCCCC schreef:
Loes, leuke top die eerste! En je sjaal ook! Zit jij ook nog steeds in een afvaltopic of niet?

Ik ben wel een boerenmeid! Haha, mijn vader heeft altijd een melkveebedrijf gehad maar is er nu mee gestopt. Ik heb ook een vrij klassiek hoofd, dus kan veel hebben!

Marilla, balen van je pakketje! Vooral als je het heel graag wilt hebben.

Zo, vandaag Open dagen bekeken.. En ik ben er uit! Wat een opluchting zeg.

Vanavond stappen, maar wat moet ik aan. Dramaaaa.

Jawel corien, daar zit ik nog. Maar het is niet meer actief daar haha.... Wat ga je studeren??

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:44

Ik doe meestal wel wat extras met stappen. Vooral ook wat meer makeup. Ik duik even in mijn archief voor stapoutfitjes!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:45

stapoutfit vind ik juist zo makkelijk! :)) ik heb er hier nu twee liggen. En ik heb sowieso heel veel shirtjes en jurkjes die super leuk zijn voor stappen. Het probleem is juist wanneer ik ze 'gewoon' aan wil. Dan moet er een vest over en dan is heel het mooie truitje of jurkje weg :/
Dat is ook weer precies mijn probleem voor vanavond. Geweldige outfit, maar geen vest dat er bij past.

En uit eten met schoon ouders is helemaal lastig, ik wil er niet te casual uit zien want het zijn best nette mensen en ik wil nog steeds een goede indruk maken. Dus sowieso iets niet te sexies, maar veel van mijn jurkjes zijn best kort := Niet dat je iets ziet ofzo maar wil ook niet dat schoonouders denken 'zo die ziet er uit := ' en natuurlijk wil ik er ook niet te overdressed uit zien.
*zucht!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:47

Ik heb juist veel casual dingen, ben niet zo gedurfd. Ik ben ook niet heel slank. Niet dik, maar wel die vervelende lovehandles, en een (klein) buikje :o Dus ik vind het ook lastig echt wat voor het stappen te kopen.
Daarom ben ik wel benieuwd naar jullie voorbeelden, wie weet kan ik hier iets mee.
(aangezien ik elke week ga stappen, liefst 2 keer :') )

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:48

Haha mijn schoonouders waren heel makkelijk, meer een beetje basic. :)
hoop dat ik wanneer ik weer een vriend heb, van die hele nette schoonouders krijg!

Ga straks/morgen eens op internet kijken voor leuke jurkjes voor uitgaan enzo

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:52

Ik ga vanaf nu ook proberen uit meelees-stand te komen en actief te reageren (: Ik had me al een keer voorgesteld en vragen gesteld, maar ik zal het nog even snel doen:
Mijn naam is Stephanie, ik heb twee leuke bijrijdpaarden en studeer sinds dit jaar. Ik draag vooral jurkjes en oversized shirtjes met rokjes. Ik heb een vrij moeilijk figuur, ik zag net ook iemand langs komen met hetzelfde figuur, namelijk smalle schouders en brede heupen/kont. Die leuke leren jasjes etc, zijn dus niks voor mij, hoe leuk ik ze ook vind, ze passen gewoon niet bij mijn figuur :(

Mijn out-fit voor vanavond (uit eten voor oma's verjaardag) :
Afbeelding
Mijn haar verder nog niet gedaan en ik sta er een beetje slungelig bij, maar dat is mijn nieuwe jurkje, ik ben er echt verliefd op. Heb de mouwen nu wel een stukje opgestroopt, dat ziet er mooier uit.
met deze schoenen: Afbeelding

Wat ik daarna aan moet bij het stappen heb ik nog niet verzonnen :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:54

Leuke outfit lady! Gewoon deze outfit aanhouden voor het stappen? Kan toch best.

Ik zal eens kijken of ik nog foto's heb van stapoutfits. Waarschijnlijk niet. maar ik ga kijken :')