Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Pff ik heb er 1 voor een paar handschoenen van 1,95 euro.
Vroeg of een bepaalde maat er nog was, maar die was uitverkocht, dus maar een maatje groter dan.
Ik al mijn gegevens gemailt, en gevraagd om die van haar.
Krijg ik netjes met de tekst eronder, maak het van de week wel een keer over als ik tijd heb, het heeft geen haast.
Zucht.
Hou het nu apart, maar als het er eind van de week niet is, dan heeft ze pech.
Firegirl schreef:HTM schreef:Pff ik heb er 1 voor een paar handschoenen van 1,95 euro.
Vroeg of een bepaalde maat er nog was, maar die was uitverkocht, dus maar een maatje groter dan.
Ik al mijn gegevens gemailt, en gevraagd om die van haar.
Krijg ik netjes met de tekst eronder, maak het van de week wel een keer over als ik tijd heb, het heeft geen haast.
Zucht.
Hou het nu apart, maar als het er eind van de week niet is, dan heeft ze pech.
Dat je die moeite nog doet.....
Denise1984 schreef:Joyckuh schreef:Leuk topic! Zelf koop en verkoop ik ook regelmatig wat via MP.
Ik heb een nachtkastje op MP staan, nu kreeg ik een mailtje of ik hem ook op de post kon doen? Omdat het kastje ophalen veel te ver rijden zou zijn. Goed een uur rijden. Of ik moest ze natuurlijk tegemoet komen en tot halverwege rijden! Ja die is gek
Tuurlijk kan dat even door de versnipperaar of hoe zo'n ding ook heet en hij past in envelop
Traber schreef:Ik heb ook weer wat dingetje op MP gezet.Had ik vanmiddag echt zin in.
Wat boeken van Virginia Andrews,cd boxen, ed.Heb nog meer,straks maar weer verder.
Ben benieuwd. Het is verslavend.
Verkopen jullie wel eens gewone kleding op Mp?En wil dat een beetje?
Of gaat dat alleen bij dure merkkleding?
HTM schreef:rijbroeken verkopen nog wel via MP, en helemaal kinderbroeken.
Dus die zijn het proberen wel waard denk ik.
justdiesel schreef:Heb vorige week een goede ervaring gehad, maar waar ik me op het moment aan stoor is dat je mailt wat mensen voor iets willen hebben (uiteraard als er geen vraagprijs bij staat) je terug krijgt: Doe een bod
Geen aanhef of groetjes of iets nee alleen Doe een bod.
Ik vind een bod doen best moeilijk want je wil niet te laag bieden (maar wel zo min mogelijk betalen hahaha) maar ook niet te laag bieden zodat ze kwaad worden en nergens meer op reageren....