vieze druilige weer... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vieze druilige weer... purny schreef:Je voelt echt dat het kouder begint te worden. Naar mijn idee krijgen wel wel een strenge winter. Maar dan mag ie nog ff tot eind deze maand wegblijven...

deze winter kan ik sneeuwfoto's maken in het bos, dus ben reuze benieuwd, kan bijna niet wachten

. Hij bleek (achteraf) destijds maximaal 1 jaar oud te zijn, dus heb hem nu 9 jaar
en ik heb wel mijn blunders qua verzorging met hem gehad, maar nu gaat het goed met ons
dus ben echt intents gelukkig met dit mannetje en ik zal tot zijn dood voor hem zorgen. AmyII schreef:Tsja.. Het verhaal van deze man is wel heel zielig eigenlijk; ik liep destijds stage bij een friezenfokkerij waar dit pony'tje los liep over het terrein (een paar uur per dag) en voor de rest van de tijd in een strontstal zonder schoon stro of hooi of ander voer en water stond... Op een dag werd ik gebeld, of ik 'iets wilde leren' want Lucky ging naar de slacht. Ik heb €25 geboden en kon hem zo meenemen; daar sta je dan als 16 jarige met een mini. Hij bleek (achteraf) destijds maximaal 1 jaar oud te zijn, dus heb hem nu 9 jaar
en ik heb wel mijn blunders qua verzorging met hem gehad, maar nu gaat het goed met ons
dus ben echt intents gelukkig met dit mannetje en ik zal tot zijn dood voor hem zorgen.
.
nu gaat het echt richting de winter