Denk dat het alsnog goedkoper is om hier een tablet te kopen, dan er een in willen voeren.. Áls 'ie überhaupt al langs de douane komt betaal je er zoveel invoerrechten en BTW over dat het een heel duur geintje kan worden.
Geen flauw idee.. Zo iets heb ik in ieder geval nog nooit gehoord en/of gelezen. Maar moet er wel bijzeggen dat ik nooit iets tweedehands uit het buitenland heb gehaald. Maar het lijkt mij dat het dan wel op een of andere manier aantoonbaar moet zijn dat iets tweedehands is.
haha die is cool, dat wil ik ook:P. ik faal in het opvouwen van kleren:')
Anoniem
Geplaatst: 14-10-12 21:59
PocoGaucha schreef:
haha die is cool, dat wil ik ook:P. ik faal in het opvouwen van kleren:')
Wij ook Ideaal!!
Donkerblauw
Geplaatst: 14-10-12 22:03
Ben benieuwd of het ook echt werkt.. Volgens mij ben je langer bezig om je net-opgevouwen shirtje netjes van dat ding af te krijgen, dan dat je het 'met de hand' vouwt.
Anoniem
Geplaatst: 14-10-12 22:06
In die aflevering wel Nou voor die 5 dollar wil ik hem wel uitproberen
Awesome! Heb zojuist (weer via duitse ebay) reins gekocht en man, wat een fantastische ebayer is dit! Super snel reactie en hij verstuurd de reins vandaag al!!! Gelukkig zijn niet alle duitsers zoals die ene
upendo
Geplaatst: 15-10-12 12:50
Vandaag een verkeerd hoesje binnengekregen, nette seller, mailde meteen terug of ik een refund of een resend wilde.. Gekozen voor de resend..
En deze gekocht, voor bij m'n soundbar, anders moet ik mn mobiel aansluiten en dat vind ik enigzins onpraktisch http://www.ebay.com/itm/271075328714?ss ... 1439.l2649 Ben benieuwd of het wat is! Als dat zo is sla ik er nog twee in
SimoneDV
Geplaatst: 15-10-12 12:56
dat is ook geen geld voor dat mp3tje zeg. Misschien wil ik er ook wel een voor back up van mn telefoon (als ie weer eens bijna leeg is ofzo)