Pfoe, even in de tuin gewerkt en ik drijf mijn kleren uit. Wat een klam weer. Vanavond voor t onweer nog even een stapritje met paard door het bos. En daarna hopelijk afkoelen
ERUG he... het is zo benauwd dat de paarden hun stal uitdrijven, maar dat deden ze buiten, de stal in, dus veel verschil is er niet!! getver wat een ongezond weer dit!
Bij ons in stal is het juist niet te harden. Heb m,n merrie eten gegeven en gauw weer naar buiten gedaan. Ik zag op BR dat de eerste buien nu over belgië trekken. Ben benieuwd!
Ik vind het hier helemaal niet zo klam en benauwd eigenlijk, een heerlijk zwoele zomeravond juist! Misschien is dat omdat ik nog niet echt super actief heb hoeven zijn .
Pfff het word alleen maar nóg benauwder! Ik kan hier zo niet tegen he. Vanaf vandaag is dit de eerste en laatste keer dat het zó warm word. Vanaf nu alleen nog maar max. 25 graden. Het is nu nog véél te heet om te mesten,ik ga denk ik pas tussen 7 en 8uur,volgens BR komt het hier toch pas rond 10 uur. En ach als ze helemaal vanuit Frankrijk moeten komen zijn ze zó ver af gezwakt als ze hier zijn.
veel te warm, vind er niets aan. Komen die buien nog, want ik zit er op te wachten! Het is hier (Maaskantje) al wel behoorlijk aan het betrekken en ziet er onheilspellend uit.
Bopje
Geplaatst: 28-06-12 20:48
Zo te zien krijgen wij ook nog eens geen heerlijke buien Al is het hier al wel wat minder benauwd