Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mysticism

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:45

Ach zitten vreemde mensen op mp...
Mailde onlangs een fokker via mp met de vraag om fotos te sturen. Aangezien ik twee uur moet rijden, wil ik best doen maar dan moet ik wel weten of er iets tussen zit wat mij aanspreekt... Word er terug gemaild dat ze geen tijd wilt verspillen aan mailen als ik echt intresse had maar langs moest komen. Ik mailde terug dat als.ze iets wil.verkopen er soms best een beetje moeite gedaan kan worden, kreeg ik terug dat ze zo geen zaken deed...
Beetje vreemd hoeveel moeite is het nu om een paar fotos te maken... Je wilt toch iets verkopen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:20

Ik had de advertentie er toch weer opnieuw opgezet ?
Kreeg ik ewer dat ventje met die guitar hero set _O-
Heb gezegd dat ik die aanbieding al een keer had gehad, en er niet op in ging

Laptop staat overigens te koop voor 'vanaf 180,- bieden'. Biedingen van 80,-, want het is een cadeautje voor een nichtje en emer geld hebben ze niet..... (ik wordt hier zo moe van :') )

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:28

Mensen willen echt zo weinig mogelijk uitgeven en proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:44

Ja man, maar dat soort excuusjes, :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:26

gister ergens op geboden en gelijk een reactie dat ze akkoord ging met het bod, dus geld overgemaakt :)
zie ik nu net dat ze een bod van 40 euro meer heeft, ben benieuwd als ze er nog op terug komt..
vind 40 euro verschil best veel...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:24

Met een beetje geluk heb je een eerlijke verkoper te pakken en krijg je het alsnog... is tegenwoordig inderdaad maar afwachten.

Ik had ruim 3 weken geleden via mp een mailtje gestuurd naar een bedrijf dat kruiwagens aanbood. Er stond in de advertentie dat je kon bellen of mailen voor meer info. Kreeg ik gisteren een mailtje met antwoord terug. Dat ik snel moest zijn, want er zijn al heel veel verkocht.... je denkt toch niet dat ik 3 weken op antwoord van dit bedrijf heb zitten wachten?!? Ik heb allang ergens anders een kruiwagen vandaan en ik wil er wel nog een, maar die ga ik écht niet bij zo'n laks bedrijf halen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 13:21

Hahaha die kregen van mij een mail terug wat hun onder snel verstaan gezien dat het 3 weken duurt eer ze zelf reageren.... :Y)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 13:42

haha ik had er net ook een :')
zoek een spiegelreflex dus had een bod ergens op gedaan wat redelijk was.
krijg ik terug nee ben je helemaal gek daar gaat die voor wegen( en nog heel wat andere schelt word).vroegen ze er meer voor als dat die nieuw is :+

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:51

Nieuwe dekens op mp staan,al voor een zacht prijsje.
Krijg je een mail--> Ja voor 10,- kom ik vanavond 1 uitzoeken.
Pff zoek maar lekker verder! Jeutje mensen willen echt geen geld uitgeven :O

Partij hout erop staan,bieden vanaf ..,-
Vrij vlot reactie van iemand die het wel voor de vraagprijs op wou halen,eerst nog een dag gewacht maar kwamen geen seriueze reactie's bij dus die persoon heeft het netje's opgehaald in een rammelende auto met een klein karretje,mega overbeladen := _O-
Wel was er een handige gast die mailde,ik wil het gratis ophalen bent u er volgende week ervan af.
(ja duhhh kan het zelf ook in de fik steken,ben ik er ook vanaf) :+
Zulke mails reageer ik al niet eens meer op.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:19

Ashleytjuhh schreef:
krijg ik terug nee ben je helemaal gek daar gaat die voor wegen( en nog heel wat andere schelt word).vroegen ze er meer voor als dat die nieuw is :+

Ik heb vaker gemerkt dat mensen met spiegelreflexen echt denken dat ze ik weet niet wat voor subliem product in handen hebben :') Beetje droevig, want ze vragen daardoor echt belachelijk veel voor die dingen.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:32

Ik heb laatst een spiegelreflex gekocht voor €333,00 met lens bij de mediamarkt. Dat soort dingen durf ik niet tweedehands te kopen....

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:34

Ik zeg altijd, als je weet waar je op moet testen kan je 't prima doen. Weet je dit niet, neem de gok dan niet want dan weet je ook niet wat er aan kan mankeren! :)*

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:37

Ja, dat is wel zo..

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:55

Ik ook Samsie. Ik heb de mijne uiteindelijk voor 500 euro met kitlens gehad (was uitverkoop). Voor datzelfde model vroegen ze op internet 'nieuw in de doos' (particulieren) evenveel als gemiddeld in de winkel, en meer dan bij mijn uitverkoop :') Dan had ik er nog geen verzendkosten e.d. bij gehad, want niet elke verkoper woont naast de deur, uiteraard. Daarom heb ik mijne uiteindelijk ook maar nieuw gekocht, naast het feit dat ik zo'n dingen ook liever nieuw koop.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:04

Uiteindelijk heeft de dame die eerder mailde voor de vliegenvliegendeken en wat andere spullen vandaag alles opgehaald. En heeft ook nog eens wat extra spullen meegenomen en besteld.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:28

xHaithi schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik heb vaker gemerkt dat mensen met spiegelreflexen echt denken dat ze ik weet niet wat voor subliem product in handen hebben :') Beetje droevig, want ze vragen daardoor echt belachelijk veel voor die dingen.

ja daar schrok ook van soms.

ik toevallig de mijne opgehaalt vanavond. man was zeer lief en heeft nog vanalles uitgelegt :D en woont in het dorp waar ik werk dus ook dicht bij. :j

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:42

Heb geboden op voorfronten van paardenboxen, ben een tijd lang de hoogste bieder geweest, komt er na een lange tijd een ander bod, had ondertussen de verkoper ook al een mail gestuurd, blijkt het ineens verkocht te zijn en hij weet niet wanneer ze het komen halen....
Vreemd, je kan toch even reageren van je bent de hoogste bieder, dit is mijn tegenbod wat denk je daar van als je ziet dat er iemand interesse heeft en er verder niet meer geboden wordt?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:45

meggiemeg schreef:
Heb geboden op voorfronten van paardenboxen, ben een tijd lang de hoogste bieder geweest, komt er na een lange tijd een ander bod, had ondertussen de verkoper ook al een mail gestuurd, blijkt het ineens verkocht te zijn en hij weet niet wanneer ze het komen halen....
Vreemd, je kan toch even reageren van je bent de hoogste bieder, dit is mijn tegenbod wat denk je daar van als je ziet dat er iemand interesse heeft en er verder niet meer geboden wordt?

Als ik ergens echt interesse in heb dan stuur ik een mail en begin ik niet eens aan bieden (ja via mail).

Nu meerdere producten op MP staan. Wordt erop geboden, zeg ik dat ik akkoord ga stuur alles en dan hoor je vervolgens niets meer.....

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:03

Oke kan ik allemaal best rekening mee houden.....als ik dat had geweten.
Ik zat dus al 3 dagen op bericht van haar kant te wachten, we hadden afgesroken dat ze me direct zou mailen als het geld bij haar was bijgeschreven, ze heeft geen woord gerept over een lang weekend weg...hoeft mss ook niet, maar ze mailde me zaterdag dus wel...dat ze dinsdag ernaar zou kijken.
Dan had ze had anders moeten afspreken, dan was er geen ''probleem'' geweest.

Nou heb het net binnengekregen, ik direct nog de advertentie doorgelezen die ik had bewaard.
'''Stalschoenen te koop maat 42 Nieuw''
Bekijk ik ze en zie dat het maat 45 is....pfffff

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:08

dat is echt gewoon oplichting .....

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:25

little_birdy schreef:
dat is echt gewoon oplichting .....

Tja, ik heb direct weer een mail naar haar gestuurd...
Ik heb toch goed gelezen he?
maat is 42 en bij haar waren ze te groot toch?...

Advertentie staat:

Aangeboden: NIEUWE stalschoenen maat 42

Rubriek: Dieren en Toebehoren Paarden en Pony's | Kleding en Laarzen

De beschrijving

Deze schoenen helaas te groot gekocht. Water dicht! bont gevoerd Ideaal in natte tijden of de koude winter. Nog nooit gedragen dus echt nieuw!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:28

getsie, 3 maten te groot..
daar heb je dan ook weinig aan denk ik :(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:36

Wat win je er nou mee iemand anders een paar schoenen die 3 maten groter zijn dan de beschrijving toe te sturen.

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:38

Courses schreef:
Wat win je er nou mee iemand anders een paar schoenen die 3 maten groter zijn dan de beschrijving toe te sturen.

geld alleen denk ik...
wat een sneu persoon

Ze had beter op kunnen schrijven: maat 45 valt klein uit

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:43

Alja schreef:
getsie, 3 maten te groot..
daar heb je dan ook weinig aan denk ik :(

Ik moet er alleen maar 3 paar wollen geitensokken bij kopen... :(