Hallo allemaal, ik kom hier ook even kijken, volg het topic ook sinds een tijdje. Ik twijfel nog of ik wel of niet ga schrijven, al heb ik al wel een gevangene "uitgezocht", maar nu nog de stap zelf.
Mavelle
Geplaatst: 03-07-13 19:26
Die stap is het grootst. Ik heb ook heeeeeeeel lang getwijfeld, maar nu ik eenmaal schrijf weet ik niet meer waarom
Het lijkt mij ook "leuk"en interessant! Nee, niet vanwege het gevangeniswezen, maar over het leven in Amerika.
Nanda
Geplaatst: 03-07-13 20:17
Ik heb misschien af en toe wel rare vragen hoor maar moeten de inmates nu verplcht hun hoofd kaal scheren? De meeste zijn kaal of is dat toeval? Ik neem aan dat inmates geen scheer mesjes mogen hebben ivm zelfmoordgevaar?
Op Texas Death Row krijgen ze een scheermesje als ze gaan douchen en dat moeten ze daarna inleveren. Vaak is het een mesje dat al door anderen gebruikt is. Niet erg tof gezien ziektes als hepatitis, komt veel voor in Amerikaanse gevangenissen.
Mavelle
Geplaatst: 03-07-13 20:34
In de documentaire die gemaakt is door zo'n oude zwarte man (naam even vergeten), met die kat op death row, zag je geloof ik ook nog een inmate met lang haar.
Monty heeft ook half lang haar, denk dat de meeste het doen ivm hygiëne. Vaak hebben ze niet eens zeep om hun haar of zichzelf te wassen, alleen water.
Ik had ook twee adressen opgeschreven als potentieel kandidaat uiteindelijk heb ik heel iemand anders gekozen.
Waarom heb je toch besloten om een ander te gaan schrijven dan Nant? Als ik het doe, dan in ieder geval met deze persoon.
Nant
Geplaatst: 04-07-13 18:26
Omdat ik hier iets las over het kopje gevangenen die nog geen post hebben ontvangen. Toen ben ik daar tussen gaan kijken en diegene gunde ik het echt veeeel meer Di andere hebben (misschien) al penpalls.
Ik denk wel dat die mevrouw die de telefoon beantwoordde, vervolgens ontslagen is, mocht haar werkgever er lucht van hebben gekregen. Dar gaat heel makkelijk in de VS.
Gadver Isegrim ik word er misselijk van! Wat een verschrikkelijk nare, kille mensen zijn de bewakers en dat hele rechtssysteem daar! Zo'n bewaker zou ik graag eens flink de waarheid vertellen en wie niet luisteren wil moet maar voelen Wel heel mooi opgeschreven door Jamie, ik zie het gewoon helemaal voor me!
Ik hoop echt dat hij nog een dokter mag zien!
Ik heb weer wat van Monty gehoord Thank God!! Alles gaat goed met hem, mijn 'old man'
Ik vond de bewakers niet kill Waren heel relaxt en als je wou zoenen terwijl het nog niet het einde was lieten ze dat ook toe Waren vooral veel met de computer bezig en grapjes aan het maken onderling toen ik op visit was....
Maar het verschilt allemaal erg per gevangenis en per staff .. David zit in een federale gevangenis