Nog steeds mooi weer hier, ben ik even blij dat ik in friesland woon
pandabeertje
Geplaatst: 02-05-12 21:36
Wat is het rustig hier zeg. Normaal met slecht weer is het niet bij te houden hier.
Om 19.00 hadden we een langstrekkende onweersbui. Volgens de radar gaat het hier tegen middernacht weer los. Ach had al een slaaptekort. Hoop dat de bliksem niet weer in de afleider op mijn huis slaat (dan vlieg ik weer tegen het plafon)
Anoniem
Geplaatst: 02-05-12 21:38
Ik zit al te stuiteren op de bank in afwachting van de bui
JAAAAAAAAAAAAAA het flitsT!!!!!!!!!
gohya
Geplaatst: 02-05-12 21:40
Heel erg benauwd vanavond met trainen,er vielen wel een paar druppels regen terwijl er geen eens donkere wolken waren.Ik hoor in de verte nu de onweer.In Eindhoven onweerde het ook lekker zag ik op t.v. [wedstrijd van PSV] de wedstrijd moest zelfs gestaakt worden vanwege het onweer. Verder een prachtig weer gehad vandaag [alweer].
hou die onweer maar lekker daar. weet niet waar t is maar hier is t rustig op wat regen na. vanmiddag een paar klapjes gehad maar meer ook niet. is er trouwens iemand uit brabant hier? daar schijnt het noodweer te zijn ( geweest)
quartel
Geplaatst: 02-05-12 22:59
jeeyyy die saaie voetbalwedstrijd is gestaakt vanwege het onweer Hier flitst het af en toe maar oogt nog redelijk rustig......en droog
hier begon het vanavond helemaal zwart te worden dus verwachte zware onweer, maar er viel enkel een paar druppels.. maar wie weet wat er vannacht nog komt.