In het weekend komt er sneeuw,vrijdag,zaterdag en zondag.Als er idd. sneeuw komt dan kán het niet zo hard vriezen,dus die -20 kan dan al helemaal niet.Aankomende nacht zou het het hardste gaan vriezen,-11 tot -15,daarna weer iets minder. En ik blijf hopen op de dooi aanval ná het weekend. De ijsbloemen staan op de ramen [binnenkant] v.d. slaapkamer,echt ouderwets. Mijn waterval is niet bevroren gelukkig,ziet er wel heel mooi uit met die ijsvormen,zal straks een foto maken.
Brrrrr die wind! Vreselijk! In het zonnetje uit de wind vind ik het niet eens zo vervelend (lekker dik aangekleed dan ), maar die wind maakt het zooooooooooo koud!
Vorst heeft wel een voordeel: Hier mogen de paarden weer de wei op
aisa
Geplaatst: 01-02-12 11:56
Mijn eenden,ganzen,paarden ,honden 30 parkieten, en nog ponys van een kennis bijhouden,gatver!!!!! Ik wil gewoon stromend water!
gohya
Geplaatst: 01-02-12 12:33
Mijn bevroren waterval. http://i40.tinypic.com/25i147n.jpg De vogels maken dankbaar gebruik van het water,wat ze bijna nergens kunnen vinden nu. En hier een invasie van hongerige meeuwen op het dak v.d. schuur.
Dochter wou vanmiddag al schaatsen, ze zag kinderen op de sloot.. Helemaal gek, skibroek aan daar stond ze.. Ik vertrouw het ijs op de sloten nog niet helemaal, en de ijsbaan is nog niet open, ze zal dus nog even een nachtje moeten wachten..
Hier staat echt een super koude wind! Het is hier nu - 3.1
quartel
Geplaatst: 01-02-12 19:15
ik kom net binnen vallen vanuit een enorm grote vriezer De vriezer was zo groot dat er autos en paarden voorbij kwamen en mijn oren vroren nog net niet van mijn hoofd
Ik zelf denk van wel,maar voor 100% kan ik het nog niet zeggen.Want het ligt er natuurlijk aan wie de sterkste word,het koude front of het warmte front.Maar meestal wint de warmte het v.d. kou. @quartel Ik zou dan toch even wachten en kijken wat er na het weekend word gezegd over het weer.
dejavu
Geplaatst: 01-02-12 21:15
Na het weekend houdt het gewoon op, vermoed ik. Ook prima, want je moet jezelf zo inpakken als je naar buiten gaat. Ik houd wel van schaatspret, maar niet van sneeuw, dus als er 'besloten' wordt dat het koud blijft, dan graag zonder sneeuw. * Doet schietgebedje*