Haha hoe schattig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:"till I die SW" volgens mij. Volgens mij was die zelfs voor zijn exvrouw.![]()
Haha hoe schattig.Ik kan slecht tegen huilende mannen.
sunny_l0ve schreef:Heb nu trouwens alweer The Secret Circle voor zover weer uit gekeken, nu wachten tot 2 februari dan komt er weer een nieuwe... zeer verslavend! Ik vind die Jake in die serie (die Taylor Lautner/Lama lookalike) wel een supersexy stem hebben
flickr schreef:Ben al een hele tijd een still mee-lezer en vraag me af of ik de enige hier ben die alexander skarsgard so mooi vindt?
Yellow_Sun schreef:Als ik een man kon bestellen dan was het Rufus Sewell in de detectiveserie Zen. (Die hese stem)
sunny_l0ve schreef:hmmm vond het leuker toen we het nog over George Clooney hadden
LecyTinker schreef:oe, op die laatste is hij wel erg jammie... Ik moet zeggen dat ik normaal echt afknap op mannen die erg gespiert zijn... Weet niet waarom. Denk dat dat ook vaak mn probleem wat met Kellan is... Shemar Moore is de enigste uitzondering die ik kan bedenken op dit moment. Maar soms is hij ook iets TE gespierd, maar tegenwoordig is hij erg jammie...Shemar bedoel ik he....George Clooney ook
LecyTinker schreef:Jolijn... ga je hem stalken dan? Hou je tijd over nu Jay niet zoveel op twitter meer zit?
@Lady, nee, kostner heeft het NOOIT gedaan voor mij...weet niet waarom!