Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Vind het ook maar n raar iets hoor.. Heb wat dingen erop staan en dan krijg je een bod. Hartstikke laag maar oke, fijn toch als er iemand blij mee is.. Mail je of je moet verzenden of dat ze het willen halen.. Krijg je de vraag of je het kan verzenden, stuur je je gegevens en hoor je gewoon niks meer. Dat is me nu echt al 10 x gebeurd.. Maarja. Maargoed dat ik er niet van hoef te leven
_Nadia_ schreef:Gisteren een wasdroger gekocht, maar die blijkt nu dus niet goed warm te worden, heel fijn. Ook een pakket kleding binnen gekregen, advertentie: 90 stuks alles zo goed als nieuw. In de doos? 61 stuks verwassen, vale, en soms zelfs smerige kleding.
melody7 schreef:tja, het idioot laag bieden, ga ik eigenlijk niet moeilijk over doen, niet geschoten is altijd mis toch? (en ik doe 't zelf ook weleens, en heb zo nu en dan geluk) echter ist wel vervelend wanneer er dingen verzwijgt worden, zo had ik laatst een dekje van hv polo gekocht (niet duur) en daar bleek dus een grote roestvlek op te zitten, had ze wel even mogen zeggen.. maar er zijn ook heel nette mensen! dusja..
Sjors__ schreef:Ben er net achtergekomen dat ik inderdaad opgelicht ben.. Waren nog 4 andere mensen en die hebben nooit hun geld terug gekregen!