Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus elke keer als ik douche wordt automatisch de wc schoongemaakt, dus ongeveer 3x op een dag
Dna om de 3 dagen wat wceend erin en je hebt een lekkere schone wc

Ik douche 2x op een dag; 's morgens en 's avonds..

Heb daar uberhaupt niet eens tijd voor 's morgens
Barbabientje schreef:Oh nee hoor, maar ik wil nooit met natte haren slapen, omdat ik daar heel erg verkouden van wordt, dus moet ik 's morgens mn haren wassen![]()
Oh wachtIk douche 2x op een dag; 's morgens en 's avonds..
staat er een beetje raar zie ik nu

Alletwee buikgriep, en met maar 1 wc in huis is dat soms best spannend. Altijd schattig, synchroon kotsen en poepen
Wij hebben elkaar ook niet tot de dood ons scheid beloofd, maar tot de schijt ons doodt!
Dioxide schreef:Laatst hadden we hier een kots en schijtfestijn in huisAlletwee buikgriep, en met maar 1 wc in huis is dat soms best spannend. Altijd schattig, synchroon kotsen en poepen
Wij hebben elkaar ook niet tot de dood ons scheid beloofd, maar tot de schijt ons doodt!
Dan is buikgriep ineens ietsje minder erg.
. Om sommige verhalen moest ik echt hard lachen!
. Met mijn vriendinnen is poep eigenlijk een standaard onderwerp. Zo laat de ene vriendin ontzettend vaak scheten, dan gaat er ook heerlijk voor staan: door de knieën gezakt, vingertje omhoog, onschuldig gezicht en :'Komtie, scheetje!' Dan rennen wij alweer weg want wat een lucht zeg.
.