Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:17

Hier ook een bescheiden bedrag wat bruiloft betreft :j
Mijn beste vriendin ( waar ik ook de foto's van liet zien ) heeft een (schrikniet) schamele *kucht* 18.000!!! :oo :oo :oo voor haar bruiloft betaald :?
En eerlijk? Waar ze het nu allemaal aan uitgegeven heeft? Ik heb echt geen idee :n Weet wel dat de lokatie erg duur was incl het eten/drinken ed. Ow en natuurlijk dat ze op lokatie getrouwd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:18

wij hebben enkel de ouders en zusje erbij met het trouwen zelf.
voor de borrel heb ik nu ouders, zusje en nabije vrienden genoteerd.
geen collega's of bazen.. verdere familie waarschijnlijk niet. iig niet van mijn kant, ik heb weinig contact met de rest van mn familie en de meesten wonen ook in het buitenland. als alle familie van mn lief erbij moet komen we op 60 man denk ik.. het wordt streng selecteren ben ik bang.

wooo 18.000 :oo :oo wat zonde van je geld zeg :=

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:18

Ik wil eigenlijk gewoon alles....

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:19

Dat hebben we beperkt gehouden, 24 met ons erbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:19

ik denk dat hoe duurder en meer en ingewikkelder, hoe meer je geleefd wordt die dag en hoe minder het draait om waar het om moet draaien naar mijn mening.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:20

Zonde van het geld? Ik vind 18.000 ook veel geld, maar als het goed is doe je het maar 1 keer en dan wil ik ook echt een droomdag... dus ja, dat mag dan wat kosten!

Anoniem

Re: Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:21

dat vind ieder anders natuurlijk :D
het wordt sowieso mijn droomdag omdat hij mijn man wordt en ik zijn vrouw.
dat alles er om heen maakt het geen droomdag voor mij :n

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:22

Gemiddeld kost een bruiloft 10.000 euro geloof ik...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:22

Wij hebben nog geen concrete trouwplannen :) maar weten wel dat we ooit gaan trouwen :+
Hebben de hele dag al uitgedacht :)
Laat in de middag trouwen, daarna eten met onze familie (broers, ouders, oma, peetouders) en daarna een "feest" met wat hapjes, normale drankjes (fris/bier/wijn) en door ons verzorgd vermaak. En dan om een uur of 23.00 ons uitzwaaien :D en dan lekker naar huis :D
Geen ruimte voor stukjes/liedjes/ABCtjes en speeches :)

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:25

tjsha, wij houden het overdag vrij simpel, ong. 40 personen, daarna simpel kant en klare taart met aansluitend bbqen. 's avonds krijgen we varkens aan het spit gesponsord, dus hoeven we dan alleen nog voor 140 personen stokbrood en salades enzo te regelen. En drank uiteraard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:25

Wat ik zo erg vind is de amerikanen en hun bruiloften. Die trouwen serieus niet om het man-vrouw worden maar om te pochen met hun dure jurk en mooie auto en grote locatie. Echt verschrikkelijk!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:26

Ik ben heel bang dat ik niet onder de stukjes uitkom... Dat is traditie in de vriendengroep, maar ik kijk er wel tegenop := Het zijn meestal niet de subtielste dingen, maar wel enorm vermakelijk _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:26

Ankie_Boris schreef:
tjsha, wij houden het overdag vrij simpel, ong. 40 personen, daarna simpel kant en klare taart met aansluitend bbqen. 's avonds krijgen we varkens aan het spit gesponsord, dus hoeven we dan alleen nog voor 140 personen stokbrood en salades enzo te regelen. En drank uiteraard..

:oo mag ik ook komen? O:)
varkens aan spit. hoe koel!! 8-) :9 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:27

Joolien schreef:
Wat ik zo erg vind is de amerikanen en hun bruiloften. Die trouwen serieus niet om het man-vrouw worden maar om te pochen met hun dure jurk en mooie auto en grote locatie. Echt verschrikkelijk!

:j
wij kijken soms dat bridezilla's op zaterdagmiddag, te grappig gewoon :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:31

suze_ schreef:
Joolien schreef:

:j
wij kijken soms dat bridezilla's op zaterdagmiddag, te grappig gewoon :')

Ja maar soms is dat echt niet meer gezond hoor. Dan denk ik o my gosh doe eens gewoon! :')

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:34

haha Suze, tuurlijK! lekker op zijn boers bij ons :D

Ohja, ons vervoer doen vrienden, met 'n 4span trekpaarden :D ze voelden zich vereerd om dat te mogen doen :D
Heb altijd gezegd, ik ga op mijn witte bolle naar de kerk, en dan zie ik je daar wel, maar nu dus toch maar met de koets, omndat mijn vriend dat graag zo wilde. Wil uiteraard wel uitgrebeid foto's laten maken met onze paarden. Donderdag komt onze fotograaf (ook een kennis) om e.e.a. door te spreken..

In de kerk, komt als het meezit, Dwayne Verheijden (accordionist) met zijn gitarist spelen. Ik wacht nog op bevestiging. Hij is toevallig hier uit de buurt. Ik heb een tijdje gewacht met akkoord gaan, omdat ik nog verder wilde kijken, dus ik hoop dat hij de 27e april nog steeds kan en wil komen.

Edit: vind ik trouwens ook, dat amerikaanse, die mannen hebben echt meestal helemaal niks te zeggen, een grote ruzie over de bruiloft. Dan denk ik, waarom gaan jullie eigenlijk trouwen :=

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:39

Mijn vriend last wel bijna alles aan mij over maar vind ie het niks dan zegt ie het ook. Zo wilde ik heel graag een Cadilac of andere amerikaan als vervoer maar daar houd ie niet van... Vandaar nu de citroën

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:51

Locatie voor de trouwfotos is ook al bekend :+ moet tegen die tijd wel even bedenken hoe een eventuele jurk beetje schoon blijft.

Mijn nichtje wilde haar jurk laten stomen na de bruiloft. Tot ze een prijs van 1100 te horen kreeg..... Bizar!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:54

Wow dat is duur! nu is droogkuis sowieso niet zo goedkoop maar dat lijkt me wel heel veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:54

Soms bijna duurder dan de jurk zelf :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:55

wow, is dat overal zo idioot duur!?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:57

dat lijkt me niet! Er staan 2e hands trouwjurken voor 500,- te koop, dan ga je die toch niet eerst voor 1100,- laten stomen?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:58

Tja ik wil ook wel het eea als het er ooit van mag komen, dus heel goedkoop zal het hier niet worden _O-
Maar idd, als het koppel er tevreden mee is hoe & welk budget, is het goed toch :)

Al hoeven van mij collega's en (vage) kennissen er ook niet bij hoor :n

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:59

Geloof dat ze het nu zelf in bad met de hand heeft gedaan. Was ook prima gelukt :) stuk goedkoper ook :)

Hoe doen jullie het met familie?
Mijn lief heeft een familie van in totaal 8 mensen :\ ik heb al minstens 35 mensen van de familie die ik er bij wil........
Laatst bijgewerkt door Keet op 08-11-11 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 13:59

Blackje schreef:
Tja ik wil ook wel het eea als het er ooit van mag komen, dus heel goedkoop zal het hier niet worden _O-
Maar idd, als het koppel er tevreden mee is hoe & welk budget, is het goed toch :)

Al hoeven van mij collega's en (vage) kennissen er ook niet bij hoor :n

:j eens! Maar zo heeft ieder zn eigen droom toch?