volgens mij weten ze het bij het weer ook niet meer, als hier de zon schijnt kan het een km verderop wel regenen, vanmorgen ook, heel benauwd en dreigende wolken, nu schijnt de zon, er is geen pijl op te trekken
Hahaha, zo is het ook in het buitenland hoor! In de vakantie gaven ze elke dag regen op en dan scheen de zon de hele dag......... Maar ja, daar had je heuvels/gebergten. Hier is blijkbaar die 'rot' zee ook een behoorlijke beïnvloeding. Land en zee temperatuur, vochtigheid etc.
En dan denk je... gloeiende.. dat word een verschrikkelijke karel utrecht tango zondag met alleen maar regen.... geen drup gevallen de hele dag en behoorlijk zon! `Nu nog steeds droog.
_Dune_
Geplaatst: 14-08-11 16:44
Gelukkig een droge rit gehad met af en toe een waterig zonnetje. Net leek het alsof het ging regenen, maar het is nog droog.
Ik hoop morgen het droog is, dagje op de stal helpen en zelf paardrijden na een weekendje afwezig van mijn paard te zijn zal het zalig zijn.
Anders overweeg ik toch maar te immigreren naar een ander land.
MickeyenVici
Geplaatst: 14-08-11 18:36
Hier is het allemaal meegevallen met het weer! Eerst met Vici naar de manege geweest, toen ik terug kwam was het zo goed als droog en ben ik met Mickey nog lekker naar de bossen geweest. In Valkenswaard hebben we het ook droog gehouden, werd het zelfs heel benauwd op een gegeven moment. De derby was weer de moeite waard!
quartel
Geplaatst: 14-08-11 18:43
hier ook droog gebleven na de regen van vanmorgen maar omg wat was ik lui vandaag Heb echt helemaal niets gedaan op de voetjes van mijn mannetje na dan. ben er gewoon moe van
MickeyenVici
Geplaatst: 14-08-11 20:25
Nog steeds droog hier! Ga zo mijn bedje opzoeken moet er morgen weer vroeg uit!