Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 14:30

Ik wil ook weer primarkeeeen -O-
Kan alleen steeds geen slachtoffer vinden, iedereen is druk met school, wat is dat nou weer voor excuus >;) Primark gaat voor school :Y)

Anoniem

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:23

Ga alleen :Y) Ik ga altijd alleen... Vind ik stukken relaxter :') .

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:25

Heb nu gehoord dat er eentje in Heerlen komt :D Jeeej!! lekker dichtbij :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:36

Niekj_Jente schreef:
Heb nu gehoord dat er eentje in Heerlen komt :D Jeeej!! lekker dichtbij :D

Zal nog wel even duren denk ik hoor :) Maar staat verder nog geen gerucht van op internet. Zal wel wishfull thinking zijn :)
Den Haag, Almere en Nijmegen zijn eerst :) die zijn ook al bekend.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:40

Den Haag ook al? Dr zou dr eigenlijk 1 in Breda en/of Antwerpen moeten komen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:44

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:00

Hmm ik weet er bij mij in de buurt nog wel een paar hoor O:)

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:22

Utrecht heeft al 2 jaar ofzo een mega store vrij in The Wall met eigen parkeerdek voor weinig geld. Maar daar willen ze niet.........heel vervelend.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:27

Welke bedoel je AnneM? Ik weet dat er plannen zijn voor het gedeelte linksboven, maar of dat van de grond komt geen idee (word geen primark sowieso .. ). Verder is het gedeelte waar Megabike zat ook nogsteeds vrij geloof ik :j Jammerrrrr, ik wil een primark in Utrecht :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:36

Menino schreef:
Ga alleen :Y) Ik ga altijd alleen... Vind ik stukken relaxter :') .

Oh nee dat haat ik echt :')
Los van dat ik trein dyslectisch ben en waarschijnlijk in Maastricht uitkom als ik in Rdam Alexander moet zijn :Y)

Ik vind een Primark in Overijssel of Drenthe wel een goed idee :D In het westen zitten er nu al 3, nu maar een keer bij de oorsterlingen hoor :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:46

Ik ben vandaag goed geslaagd in de primark bremen samen met m'n zusje ook veel uitgegeven voor primark begrippen haha.
Toch geslaagd voor een broek, beetje lichter blauw spijker stof en dan soft shell, zit echt super mooi!

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:51

Amburtjoz schreef:
Welke bedoel je AnneM? Ik weet dat er plannen zijn voor het gedeelte linksboven, maar of dat van de grond komt geen idee (word geen primark sowieso .. ). Verder is het gedeelte waar Megabike zat ook nogsteeds vrij geloof ik :j Jammerrrrr, ik wil een primark in Utrecht :D

Hmm volgens mij idd linksboven, dat is boven de Saturn toch? Die staat al sinds het begin leeg en is de grootste. Er staat idd nog een deel leeg maar ik geloof dat die wat kleiner is.
Maar goed Primark wil in de binnenstad en daar is niks vrij. Komt ook niks groots vrij ook al zijn ze 't Neude aan het herinrichten.
Heel jammer! Rotterdam is leuk maar wel 3 kwartier met de auto.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:53

Ik ben vandaag naar Primark zaandam geweest. Wat een chaos zeg.. wel leuke ervaring, ze hebben ook wel een aantal leuke dingen. Maar dat gedoe met passen (en het gebrek aan genoeg paskamers, 20 minuten in de rij gestaan) vind ik echt niks. Heb wel leuke schoentjes gekocht en nog een jurkje, en een leuk sjaaltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:24

anneM_Ajax schreef:
Utrecht heeft al 2 jaar ofzo een mega store vrij in The Wall met eigen parkeerdek voor weinig geld. Maar daar willen ze niet.........heel vervelend.

ja jammer, heb ik ook vaak aangedacht. Dat zijn ook echt megapanden. Zou makkelijk een primark passen, en is bij mij om de hoek O:) :') . Maargoed, je hebt er natuurlijk geen leuk winkelcentrum a la r'dam alexandrium bij...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:25

anneM_Ajax schreef:

Ik wooon daar zoooooooooooooooooooo dichtbij. Ik smeek ze om zich daar te vestigen!!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:26

Ik wil zo graag naar primark.. ga maar ff een homp geld sparen en er dan een keertje heen. Omdat het zo ver is ga je er namelijk niet zo vaak naartoe terwijl het wel lekker goedkoop is.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:33

Zo ver? Dat is echt een half uurtje met de trein. :')

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:39

Ja het valt eigenlijk wel mee :') Maar ik werk in hartje utrecht stad, en aangezien het voor mij dus 1 stap uit werk is en ik sta meteen in de winkelstraat, vind ik een half uurtje treinen voor een winkel of 45 minuten autorijden best ver :p

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:49

Tessaaa schreef:
Loose schreef:
Ik was er vandaag, er waren nog niet superveel bikini's vond ik maar heb er ook niet heel goed naar gekeken. :P Heb een blousje gekocht, tas, riempje, zo'n ding om riemen enzo aan op te hangen ballerina's en haar elastiekjes. Viel wel mee dus. Ik moet alleen wel weer terug, het blousje is me te groot. Het was de laatste die er hing en op die kledinghanger stond maat 40 ofzo dus ik dacht ooooh dat past me vast wel, kom ik thuis blijkt het een 44/46 te zijn. :=

Heb je hier een foto van? Hoe ziet dit erruit?

Ik ben nu niet thuis, maar kan maandag ofzo wel een foto maken. Het is eigenlijk een soort kledinghanger, en dan heb je onder en boven wat haakjes voor riemen/accessoires. Hij is roze van een soort fluweelachtige stof.

*edit: Plaatje gevonden. Een foto beschrijft het toch wat beter dan dat ik het doe. :+

Afbeelding

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:33

Loose schreef:
Loose schreef:
Ik was er vandaag, er waren nog niet superveel bikini's vond ik maar heb er ook niet heel goed naar gekeken. :P Heb een blousje gekocht, tas, riempje, zo'n ding om riemen enzo aan op te hangen ballerina's en haar elastiekjes. Viel wel mee dus. Ik moet alleen wel weer terug, het blousje is me te groot. Het was de laatste die er hing en op die kledinghanger stond maat 40 ofzo dus ik dacht ooooh dat past me vast wel, kom ik thuis blijkt het een 44/46 te zijn. :=

Ik ben nu niet thuis, maar kan maandag ofzo wel een foto maken. Het is eigenlijk een soort kledinghanger, en dan heb je onder en boven wat haakjes voor riemen/accessoires. Hij is roze van een soort fluweelachtige stof.

*edit: Plaatje gevonden. Een foto beschrijft het toch wat beter dan dat ik het doe. :+

Afbeelding

Is wel alleen voor zomersjaaltjes zeker? Ziet er wel handig uit zeg.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:35

Ik heb die riemenhanger in t zwart!! Ideaal!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:02

Die hanger heb ik vd week ook gekocht in Rotterdam!
Verder heb ik nog 5 'blousjes' gehaald, blauw, wit, beige en zwart :)
En nog 2 gave armbanden!

Schoenen vielen mij tegen en helaas waren er al veel tassen weg.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:04

Megamutsj schreef:
anneM_Ajax schreef:

Ik wooon daar zoooooooooooooooooooo dichtbij. Ik smeek ze om zich daar te vestigen!!

Dan woon je vast vlakbij mij, recht ertegenover in de Rode huizen? :')

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:05

Ik ben ook weer geweest vandaag :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 01:48

anneM_Ajax schreef:

Dat is omdat the wall niet bekend genoeg is, er lopen daar geen massa's mensen..