Kan alleen steeds geen slachtoffer vinden, iedereen is druk met school, wat is dat nou weer voor excuus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:Ga alleenIk ga altijd alleen... Vind ik stukken relaxter
.
Amburtjoz schreef:Welke bedoel je AnneM? Ik weet dat er plannen zijn voor het gedeelte linksboven, maar of dat van de grond komt geen idee (word geen primark sowieso .. ). Verder is het gedeelte waar Megabike zat ook nogsteeds vrij geloof ikJammerrrrr, ik wil een primark in Utrecht
anneM_Ajax schreef:Utrecht heeft al 2 jaar ofzo een mega store vrij in The Wall met eigen parkeerdek voor weinig geld. Maar daar willen ze niet.........heel vervelend.
Tessaaa schreef:Loose schreef:Ik was er vandaag, er waren nog niet superveel bikini's vond ik maar heb er ook niet heel goed naar gekeken.Heb een blousje gekocht, tas, riempje, zo'n ding om riemen enzo aan op te hangen ballerina's en haar elastiekjes. Viel wel mee dus. Ik moet alleen wel weer terug, het blousje is me te groot. Het was de laatste die er hing en op die kledinghanger stond maat 40 ofzo dus ik dacht ooooh dat past me vast wel, kom ik thuis blijkt het een 44/46 te zijn.
Heb je hier een foto van? Hoe ziet dit erruit?
Loose schreef:Loose schreef:Ik was er vandaag, er waren nog niet superveel bikini's vond ik maar heb er ook niet heel goed naar gekeken.Heb een blousje gekocht, tas, riempje, zo'n ding om riemen enzo aan op te hangen ballerina's en haar elastiekjes. Viel wel mee dus. Ik moet alleen wel weer terug, het blousje is me te groot. Het was de laatste die er hing en op die kledinghanger stond maat 40 ofzo dus ik dacht ooooh dat past me vast wel, kom ik thuis blijkt het een 44/46 te zijn.
Ik ben nu niet thuis, maar kan maandag ofzo wel een foto maken. Het is eigenlijk een soort kledinghanger, en dan heb je onder en boven wat haakjes voor riemen/accessoires. Hij is roze van een soort fluweelachtige stof.
*edit: Plaatje gevonden. Een foto beschrijft het toch wat beter dan dat ik het doe.
Megamutsj schreef:anneM_Ajax schreef:Utrecht heeft al 2 jaar ofzo een mega store vrij in The Wall met eigen parkeerdek voor weinig geld. Maar daar willen ze niet.........heel vervelend.
Ik wooon daar zoooooooooooooooooooo dichtbij. Ik smeek ze om zich daar te vestigen!!