Dat mijn profielwerkstuk volgende week af moet zijn en we net zijn begonnen.. Dat dit waarschijnlijk een ramp wordt, oh ja en dat ik waarschijnlijk mijn nederlands toets onwijs verpest heb!
Miss_kell
Geplaatst: 31-01-11 23:29
Dat ik nu al moe ben van het gezeur op school....en ik weet dat het de komende week alleen maar erger wordt!
Sterkte Djuulsie
Fee_
Geplaatst: 31-01-11 23:30
Zieke buik is ook niet fijn! Spreek uit ervaring, week in het ziekenhuis gelegen door een enge en zeldzame aandoening, daarna nog 5 weken thuis.. Nee dat is écht niet fijn! Elke vorm van een zieke buik of wat dan ook is niet fijn!
dat gedoe met internetbankieren moet het allemaal een beetje uitvogelen met pay pal enzo maar vind het doodeng! Ben echt als de dood dat ik ineens niks meer op mijn rekening heb staan ofzo
Als ervaren gebruiker kan ik je verzekeren dat je dat geheel zelf in de hand hebt. Gebeurt er toch iets wat jij niet zelf doet, kun je altijd de bank om hulp vragen.
Ik word (met of zonder t? ) nog steeds niet blij van de onzekerheid, hopelijk komt er morgen een eind aan...
Mischien off topic maar ik gebruik altijd het ww lopen. Ik loop, hij loopt enz. En zo zet ik het dan in de zin mischien handig om te onthouden
Carliijn
Geplaatst: 01-02-11 00:32
pfoe dat stelt me alweer wat gerust allemaal de eerste keer en ik word er knap nerveus van dat ik niet alles precies snap.. maar meestal wijst dat zichzelf dus ga er vanuit dat alles helemaal goed gaat komen!
Van mijn keel, mijn ribben, mijn buik, mijn hoofd, het feit dat ik mijn lip weer heb open gebeten. Oh en mijn rug
Zal ik nog even doorgaan?
Fietspomp
Geplaatst: 01-02-11 00:41
School, bloedend oor (oorontsteking), iphone oplader die in de tas van een vriend blijkt te zitten en die zie ik woensdag pas.. ondertussen valt mijn telefoon zo uit , een stomme jongen .