Ik durf niet meer naar buiten te kijken... Wil morgen zo graag naar Eindhoven naar het glazen huis, maar met de voorspelde 20 centimeter sneeuw die er bij komt gaat dat niet lukken.
brr hier sneeuwt het ook lekker door. Zit gelukkig in de bus. Hopen dat dat morgen ook gaat lukken. Dus alsjeblieft laat het zo maar weer stoppen met sneeuwen...
Hier waait het behoorlijk en er zijn sneeuwduinen.
Me vader had de weg hier al een aantal keren geschoven maar naar een klein uurtje waren er alweer sneeuwduinen en kon je weer opnieuw wegschuiven.. Stonden al paar keer auto's vast..
en dan sneeuwt het hier nog niet eens ! maar idd, ook hier zijn de wegen wit door opstuivend sneeuw.
Volgens buienradar krijgen wij hier geen sneeuw, het breekt voor drenthe af.. eigenlijk wil ik wel zo'n pak sneeuw dat ik morgen de deur niet meer uit hoef
Volgens de buienradar sneeuwt het hier in Erichem ook, maar ik zie het niet zo door de ramen. Zullen we wel merken als we zo de pony's gaan voeren.
Sterkte bij al die mensen die overlast van al die sneeuw hebben . Ik hoop elke keer dat het weg is als ik naar buiten kijk, maar dat is nog niet gelukt..........
hier nog steeds sneeuw, niet heel hard, is sinds 8 uur zo'n 2 cm gevallen
onley
Geplaatst: 24-12-10 00:22
deze foto is net genomen zo rond 22.00 uur
inmiddels sneeuwt het nog harder nu en is de kentekenplaat niet meer zichtbaar foto is genomen op mijn oprit tussen 2 huizen in waar het aanzienlijk minder sneeuwt dan buitenom zeg maar