Hier was het vanmorgen ook erg mistig! Nu is het heel dicht bewolkt, maar volgens mij wel (zo goed als) droog.
Het wordt hier steeds lekkerder.. Hoe het er buiten uit ziet dan hé... Bij het woordje herfst krijg ik het al koud.
Hier in Utrecht ook nog steeds mist, niet meer zo dicht als vanmorgen, maar de hoge gebouwen die ik hier vandaan kan zien liggern nog steeds in de mist!
Blauwe lucht en veel zon hier Het zou 22 graden worden vanmiddag dus ik ben benieuwd of ik straks lekker zonder jas naar buiten kan
hier bewolkt volgens mij is de mist nu wel verdwenen zie niet veel vanuit kantoor raam behalve de lucht en boomtoppenvanmiddag gaat de zon hier schijnen zeggen ze met 20 graden en over een kwartier ben ik vrij dus komt mooi uit
Hier ook stukjes blauwe lucht en wolken en ook de zon.Hele morgen ook droog geweest,maar ook hier hing er mist.
Kijk: het trekt weg, maar precies boven utrecht blijft het het langst.. bij mij thuis schijnt de zon ook al http://www.sat24.nl/nl
Hier zijn een heleboel schattige Simpsons-wolken nu En nog altijd lekker veel zon. Ben net zonder jas een rondje gaan wandelen, heerlijk!
Volgens mij hebben ze richting het Oosten flinke buien gehad uurtje geleden?De lucht richting Apeldoorn was behoorlijk donker.
Hier hebben we ook wel donkere lucht gehad, maar ik heb geen druppel gezien Ik hoop dat ze gelijk hebben over morgen! Ze zeggen dat het morgen weer erg mooi weer wordt