Suuhuus gefeliciteerd Lang zal ze enz.Het blijft volgens mij droog vandaag al is het alleen maar omdat jij een zonovergoten bbq tje verdient.
Hier is het lekker, net nog heerlijk gereden niet te warm... gewoon lekker temperatuurtje wel wat dreigende luchten op de achtergrond, maar dat mocht de pret niet drukken, heb het droog gehouden iig
Morgen werd het nog iets kouder en daarna weer richting de 30gr vertelde ze net op RTL nieuws.uitgebreide weer komt zo Maar idd best wel even lekker zo'n dagje warme weer is ook lekker hoor, als je niet al teveel hoef te doen...Haha nee na die stomme winter neem ik alles voor lief!
Uh het was dus niet droog,het giet nog steeds.Nu ook onweer erbij en de lucht zit potdicht.Het valt met bakken uit de lucht.
Hier begint het weer donker te worden ineens en volgens buienradar krijgen we zo de volle laag.Hopelijk alleen een beetje regen.
hier ook onweer nu... niet te zuinig dikke flitsen en volgens mij zit de bui nu hierboven schrok d'r van.. zat rustig achter de laptop, ramen deuren alles open... ineens een paar dikke flitsen met een knal zo te zien gaat die hele streep precies over ons heen, maar natuurlijk gelukkig istie al voor de helft voorbij...
Ik dacht de honden even uit te laten, en zag dat het regent, en hoor in de verte dat wat aan het rommelen is in de lucht.