Ik heb nog geen rijles gehad.. volgende rijles (zaterdag) gaan we plannen wanneer ik mijn praktijk mag doen. Waarschijnlijk wordt het begin mei
__Marije__
Geplaatst: 30-03-10 12:58
Ik had een vrouwelijke examinator, lekker rustig en aardig Ik moest eerst een nummerbord lezen en toen liepen we naar de auto. Nja gewoon wegrijden niet zo spannend, en tsja verder was het ook niet zo spannend haha! Moest stopopdracht en omkeren, ging allebei heel netjes En toen reden we weer terug En toen was ik geslaagd
Ehhh.. tsja hoe moeilijk het ook is: rustig blijven! Toen ik wegreed voelde ik mn voet trillen van spanning en toen zei ik tegen mezelf; Kappen! We gaan een rondje rijden.. en toen ging ik een rondje rijden, heb heel relaxed gereden!
En ik kreeg na mn examen nog wel wat tips maar dat waren echt kleine dingetjes!
Mn vriend heeft 2 auto's Dus ik heb er al een Kan hem heel misschien vanmiddag aanvragen maar moet uit gaan van morgen, ga hem versneld aanvragen omdat goede vrijdag en pasen er tussen zit, anders zo ik hem volgende week donderdag pas k unnen halen en nu deze donderdag
Gefeliciteerd Hoelang duurt het afrijden eigenlijk? Morgen moet ik voor mn theorie, iemand nog tips? x)
Iepoetjuh
Geplaatst: 30-03-10 13:23
Whoeee gefeliciteerd MissPromise! Wel lekker dat het zo relaxed ging
Iepoetjuh
Geplaatst: 30-03-10 13:25
mOamm schreef:
Gefeliciteerd Hoelang duurt het afrijden eigenlijk? Morgen moet ik voor mn theorie, iemand nog tips? x)
Oefen op internet de gevaarherkenning.. dat vond ik namelijk heel lastig.. en verder, rustig blijven en goed de vraag lezen en goed kijken naar het plaatje
Rana
Geplaatst: 30-03-10 13:26
WIIIIIIIIIOOOOOOOOOEEEEEE!
gefeliciteerd!!! Had je je TTT gedaan omdat je zo weinig dingen hoefte doen?
@Iepoetjuh; Oke, ik heb al heel wat oefenexamens gedaan de afgelopen week. Gevaarherkenning vind ik wel het lastigste. Thankgod mag je daar 12 fout in hebben. De laatste 2 dagen ben ik voor alle oefenexamens geslaagd met meestal 8 fout in de gevaarherkenning en 4/5 in de rest. Vandaag nog maar goed oefenen.. @MissPromiss; 20 minuutjes valt mee dan! Ik dacht dat je wel een uur moest rijden ofzo :p