Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:23

Owww balen Miejmoon.. waar ging het mis?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:24

Ti_Amo schreef:
het examen is afgelast, we waren daar om kwart voor 8 en toen moesten we formulieren invullen enzo, en alle kandidaten waren er gewoon dus iedereen dacht dat het gewoon doorging, maar toen om 5 over 8 werden alle praktijk examen kandidaten van 8 uur opgeroepen in de examenruimte, en toen zeiden ze zo je hebt pech dus ik zeg waarom toen zeiden ze ja het is afgelast. Maar niemand wist dat dus dat hadden ze om kwart voor 8 ook wel kunnen vertellen want iedereen was daar aan het wachten.

Nu wordt het ongeveer over 2 weken gepland, dus ja ik weet nog niet wanneer, dat wordt weer betalen voor rijlessen haha dacht ik eindelijk klaar te zijn! ;)

Dat is echt vervelend zeg :=

Ik heb morgen ook weer les, denk wel dat het doorgaat maar ik heb er zo weinig aan, ik moet juist oefenen op de speciale verrichtingen (fileparkeren, bochtje achteruit) en die doet mijn instructeur toch nooit met die sneeuw.. Heb dus het idee dat het een beetje nutteloos gaat worden :Y)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:26

Hmm ik vind dat je dat best kunt zeggen hoor Aranel! Examens worden niet voor niets afgelast, dus zou er in overleg met je instructeur niet iets mogelijk zijn dat het wordt verzet ofzo? Ik denk dat als het voor mij alleen dat soort dingetjes zouden zijn en ik zou dat aangeven dat het helemaal geen probleem is

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:29

Op de snelweg had ik met te weinig vaart ingevoegd... en hing overal iets teveel op linkerbanen :S

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:30

oeff balen... dat zijn ook echt van die dingetjes die door zenuwen komen volgensmij :S

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:35

ja maar ja op on moment heb je die juist niet nodig :P ach ja les ik nog wat langer door :) 3x=scheepsrecht

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:36

@Aranel... Als jij die dingen op je examen moet doen morgen en er ligt genoeg sneeuw of het is wat glibberig bij jullie,dan zou je ervan uit kunnen gaan dat ze het aflassen ... Want mijn examen is al 3x afgelast en ik hoef alleen enkel maar te rijden en geen bijzondere manoevres.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:51

Miejmoon, ligt er bij jou niet veel sneeuw dan?
Wel balen dat je gezakt bent. :(:)

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:21

even bijlezen :+

ashley gefeliciteerd!!! :D

steff_ jammer joh! weet je al wanneer je weer moet? sterkte met je hond :(:)

jildau: mijn instructeur rijd altijd mee zegt hij :+ want hij wil zeker weten waarop je gezakt bent en dat ze je niet op iets banketstaaf laten zakken. Niet dat hij daar waarschijnlijk iets aan kan veranderen maar ok :=

joonsel: en weet je ondertussen al iets? :D

millenium: komt wel goed joh! er zijn zat mensen die het niet in 1 of 2, of 3 keer halen.

misspromiss: ik had met het oefenen steeds enorm veel fouten, had het boek ook alleen maar doorgebladerd := maar ben met 2 en 4 fouten geslaagd _O- gefeliciteerd!!!! :D

prince: nee dat meen je niet, klote sneeuw :7 lekker dan..

succes morgen chann!! :)

kensha: mijn instructeur zegt dan alleen dat ik rustig moet blijven en zegt: let op je gas :+ (dat ik meer gas moet geven) en dat is het, dan gaat hij vervolgens naar buiten zitten kijken, rechts :')

balen ti-amo!

miejmoon: balen joh! dat vind ik toch wel erg banketstaaf redenen!

ik had vandaag ook eigenlijk rijles, maar dat werd alweer afgebeld! 23 feb. moet ik op en heb nu al zo'n 4 lessen ( 2x in de week) gemist, dus daar baal ik wel van! Dan is mijn instructeur weer ziek, dan is het weer glad, dan ligt er weer sneeuw }:0

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:58

XFiemoX schreef:
@Aranel... Als jij die dingen op je examen moet doen morgen en er ligt genoeg sneeuw of het is wat glibberig bij jullie,dan zou je ervan uit kunnen gaan dat ze het aflassen ... Want mijn examen is al 3x afgelast en ik hoef alleen enkel maar te rijden en geen bijzondere manoevres.

Nouja ik heb wel vaker met sneeuw gereden (ook wel deze hoeveelheid) en als er niks bijvalt gaat mijn les gewoon door denk ik. Hij last het dus niet af denk ik, alleen vind ik het dus jammer dat ik dan die verrichtingen niet kan doen..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:59

Balen MiejMoon, gefeliciteerd MP! :)

Over de TTT, bij mij zat hij in het pakket, een vrijstelling is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Hier is het best standaard om een TTT te rijden voor je afrijden, zit in bijna alle pakketten!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:20

Mowoah schreef:
Balen MiejMoon, gefeliciteerd MP! :)

Over de TTT, bij mij zat hij in het pakket, een vrijstelling is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Hier is het best standaard om een TTT te rijden voor je afrijden, zit in bijna alle pakketten!

hmmm die heb ik niet gehad... en heb der ook noooit iets overgehoord bij mijn intructeur

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:30

Nou net les gehad en het ging wel weer goed! Wel weer een beetje slordig, vooral in het begin. Merk dat een week er tussen dan best veel is.. De tweede les van de week gaat iedere keer veel beter, dus hopen dat dat morgen ook zo is! T was op sommige stukken echt wel heel slecht, kan me voorstellen dat examens niet door gingen. IN een bocht trapte hij ineens op de rem :+ "Ja ik wilde even weten hoe je reageerde :+"

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:48

Volgens mij doet Hufman geen TTT, zie het niet op de site iig.

MP, merk je echt verschil met een week? Ik rij altijd maar één keer per week. Volgende les rij ik 1,5 uur zodat ik meer tijd heb om bijzondere verrichtingen te oefenen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:09

Ik vind 2 rijlessen in 1 week fijner, vooral omdat er dan meestal de dag daarna of een dag overslaan is. Maar je weet dan nog best je verbeterpunten van de vorige les :)
Met een weke ertussen vind ik dat altijd al minder worden.

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:18

Avond!
Ik heb ook weer lekker gereden vandaag. Vanaf volgende week anderhalf uur rijden en examen aanvragen :D spannend!

@Mandyy: Ja bij mij ook anderhalf uur om bijzondere verrichtingen wat beter onder de knie te krijgen en wat grotere stukken snelweg mee te pakken :) Ik leste ook altijd maar 1 uur in de week en vond het eigenlijk wel genoeg

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:33

x_Marr schreef:
Ik vind 2 rijlessen in 1 week fijner, vooral omdat er dan meestal de dag daarna of een dag overslaan is. Maar je weet dan nog best je verbeterpunten van de vorige les :)
Met een weke ertussen vind ik dat altijd al minder worden.

Mijn instructeur schrijft dat op een leskaart en aan het begin van de les bespreken we de verbeterpunten. Wel zo makkelijk omdat ik inderdaad maar 1x per week les. :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:37

Ik les sowieso 1,5 uur omdat ik niet in mijn eigen woonplaats kan afrijden, en anders ben ik er en moet ik weer terug ;) En ik les nu dus ook 2 keer per week, en ik merk dat echt wel! Uiteraard is het niet zo dat het slecht gaat hoor als er een week tussen zit, dan gaat het gewoon normaal. Maar de tweede les gaat het gewoon echt góed! Zoals vorige week vrijdag, had ik nog maar 8 uur er op zitten en toen ging het gewoon zo goed dat een examen prima had gekund, gewoon eng goed :+

_PatriciaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:39

Balen dat examen niet doorging!
En miejmoon balen dat je gezakt bent! Is altijd rot dat je dat soort dingen door de zenuwen net iets anders doet als in de les..

Mijn les wou vandaag neit zo :+
Was erg moe door stage, dus mn concentratie was ver te zoeken... reageerde veel te laat, vergat dingen, kon niet meer alles tegelijk :\
Baal er echt van!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:51

MissPromiss schreef:
Hier zijn ook alle examens afgelast, mijn les gaat wel gewoon door!

Oja, en ik heb mn theorie gehaald :D :D

Had 1 fout op gevaarherkenning en verder álles goed :D

Gefeliciteerd!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:51

Dankje!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:52

Balen Miejmoon

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:47

In het theorieboek staan ook heel veel dingen over hulpverlening bij ongelukken. Is het nodig om dat helemaal uit je hoofd te kennen? Lees het wel door, maar heb het idee dat daar bijna nooit vragen over zullen komen?

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:50

Marije, super zeg, maar 1 foutje op gevaarherkenning en verder niet, jezus! :oo :D Gefeliciteerd *\o/*

Ik lig vroeg in mn bedje vandaag, leg zo laptop weg en ga gelijk slapen want om 6 uur gaat m'n wekker. Om 7 uur word ik opgehaald, 8 uur examen... Hoop heel hard dat het niet meer gaat sneeuwen of zo want het ziet er naar uit dat 't dan wel doorgaat, er ligt hier bijna nergens sneeuw (of ijs) meer op de wegen, ook de wijkjes zijn prima te doen.
M'n rijles vanochtend ging echt heel fijn, hoop dat ik dat gevoel vasthoud en m'n examen morgen ook zo goed gaat! :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:51

Mandyy schreef:
In het theorieboek staan ook heel veel dingen over hulpverlening bij ongelukken. Is het nodig om dat helemaal uit je hoofd te kennen? Lees het wel door, maar heb het idee dat daar bijna nooit vragen over zullen komen?

Je zult er niet snel een vraag over krijgen, maar het kan wel. Gewoon 1 of 2 keer doorlezen, dat is genoeg.