Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ti_Amo schreef:het examen is afgelast, we waren daar om kwart voor 8 en toen moesten we formulieren invullen enzo, en alle kandidaten waren er gewoon dus iedereen dacht dat het gewoon doorging, maar toen om 5 over 8 werden alle praktijk examen kandidaten van 8 uur opgeroepen in de examenruimte, en toen zeiden ze zo je hebt pech dus ik zeg waarom toen zeiden ze ja het is afgelast. Maar niemand wist dat dus dat hadden ze om kwart voor 8 ook wel kunnen vertellen want iedereen was daar aan het wachten.
Nu wordt het ongeveer over 2 weken gepland, dus ja ik weet nog niet wanneer, dat wordt weer betalen voor rijlessen haha dacht ik eindelijk klaar te zijn!
XFiemoX schreef:@Aranel... Als jij die dingen op je examen moet doen morgen en er ligt genoeg sneeuw of het is wat glibberig bij jullie,dan zou je ervan uit kunnen gaan dat ze het aflassen ... Want mijn examen is al 3x afgelast en ik hoef alleen enkel maar te rijden en geen bijzondere manoevres.
Mowoah schreef:Balen MiejMoon, gefeliciteerd MP!
Over de TTT, bij mij zat hij in het pakket, een vrijstelling is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Hier is het best standaard om een TTT te rijden voor je afrijden, zit in bijna alle pakketten!
x_Marr schreef:Ik vind 2 rijlessen in 1 week fijner, vooral omdat er dan meestal de dag daarna of een dag overslaan is. Maar je weet dan nog best je verbeterpunten van de vorige les
Met een weke ertussen vind ik dat altijd al minder worden.
Mandyy schreef:In het theorieboek staan ook heel veel dingen over hulpverlening bij ongelukken. Is het nodig om dat helemaal uit je hoofd te kennen? Lees het wel door, maar heb het idee dat daar bijna nooit vragen over zullen komen?