Daar zijn de pretparkrijen wat korter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mistery schreef:Aan deze ovchip kan de buschauffeur niet zien of ik een weekend of week ov heb toch?
o0marije0o schreef:mistery schreef:Aan deze ovchip kan de buschauffeur niet zien of ik een weekend of week ov heb toch?
Alleen als het in en uit check dingetje werkt. Want als jij je pasje daarvoor houd komt erop te staan wat voor soort abbonement je hebt. Er komt te staan STWK staat voor studenten week. En als je weekend OV hebt staat er iets anders. Reis je in het weekend komt je saldo die je hebt erop te staan en geen STWK.
Dus er staat nu al een ov week chipkaart op...


LizMD schreef:Wat ben ik toch blij dat er gewoon eentje bij ons op school staat als ik al die 'wachtrijverhalen' hoor!

Je moet wel voor 1 februari je vaste abo erop zetten.
en nou ben ik helemaaal pissig he, om een tijdelijke ov-chipkaart te regelen en om er 1 aan te vragen (vanwege een fout van hun!) heb ik de hele tijd moeten bellen. Gevolg; heb nu net mijn tel. rekening binnen; €30 aan kosten en nog steeds helemaal NIKS! die tijdelijke ov-chipkaart zal vast wel niet meer komen.
jUstkiimmiej schreef:Oh ik snap er niks van.
Moet iedereen nou die met de bus reist een OV-chip hebben?
Want ik ben 17, doe een BBL-opleiding. Dus moet ik nu 1 zelf aanvragen??
Pff fijn dat je ook ingelicht wordt hierover.. geen brief of wat dan ook.
JoyCiej007 schreef:Zo, ik heb inmiddels een officiele brief opgesteld voor de TLS Klantenservice die ik zo ga versturen; met daarin een dringende klacht en de eis tot schadevergoeding, tenminste van de door mij gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservicenummers á 30 euro. Heb een kopie van de factuur van de belkosten bijgevoegd met specificatie, dus ik ben benieuwd. Ik ben nu écht kwaad, zijn ze nou helemaal gek geworden?!
viefdepief schreef:JoyCiej007 schreef:Zo, ik heb inmiddels een officiele brief opgesteld voor de TLS Klantenservice die ik zo ga versturen; met daarin een dringende klacht en de eis tot schadevergoeding, tenminste van de door mij gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservicenummers á 30 euro. Heb een kopie van de factuur van de belkosten bijgevoegd met specificatie, dus ik ben benieuwd. Ik ben nu écht kwaad, zijn ze nou helemaal gek geworden?!
Ik ga precies hetzelfde doen! Moet helaas alleen nog even wachten totdat ik mijn specifieke factuur heb. Naar welk adres heb jij je brief verstuurd?